• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.589 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.332 acteurs
  • 199.163 gebruikers
  • 9.382.042 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ga ik even fixen

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 berichten
  • 1309 stemmen

Jordy,

als ik mijn berichten wil bekijken dan komt er een wit

vlak op mijn beeldscherm tevoorschijn. Dit is ook het

geval bij BM. Berichten in mijn inbox kunnen dus niet

gelezen worden.

• 13471 berichten
  • 1309 stemmen

Edit; alles werkt weer.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Jordy, als je bij The Legend of Zelda - Seizoen 1 (1989) stemt, krijg je een stemgemiddelde en aantal stemmen te zien. Als je vervolgens de pagina ververst, is er niks meer te zien. Het allergekste is nog wel dat de stem vervolgens bij Burīchi - Seizoen 8 (2007-2008) wordt opgeteld. Ook daar gaat meer mis, want ik krijg Burichi - Seizoen 1 te zien, terwijl ik in seizoen 8 zit te kijken. Alle overige informatie komt wel overeen met seizoen 8. Het stemgemiddelde en het aantal stemmen van The Legend of Zelda na het stemmen komt ook overeen met het gemiddelde en aantal stemmen van Burichi. Er gaat bij deze twee series dus iets compleet mis. Ik kan mijn stem ook niet verwijderen, die komt automatisch weer terug. Ik heb beide series nog nooit gezien, ik kreeg dit probleem in mijn privé gemeld en wilde het controleren.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

volgens mij inmiddels opgelost

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Jordy schreef:

volgens mij inmiddels opgelost

Alles gaat inderdaad weer zoals het hoort, kan mijn stem ook weer verwijderen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

sorry dat er af en toe wat kapot is ben momenteel veel onderhoud aan het plegen

Shaky

• 3736 berichten
  • 13064 stemmen

Jordy ik heb zojuist de eerste twee seizoenen van de serie The Street toegevoegd maar hij staat onder twee verschillende links op de site:

Street, The

Street, The

Dit zou 1 serie moeten zijn met (tot nu toe toegevoegd) 2 seizoenen. Kan jij dit fixen?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

done

jarno1975 (Moderator series)

• 10973 berichten
  • 2794 stemmen

Kan het zijn dat er plots (per ongeluk) verwijderd zijn?

Ik krijg nu ineens verschillende verzoeken om plots aan te vullen van series uit 2016. Vorige week had ik die meldingen nog niet. De plots ontbreken ook. Toevallig zijn het ook alle 3 Nederlandse series. Het lijkt me sterk dat die plots er nog niet stonden....

Danni Lowinski - Seizoen 4 (2016)

De Jacht - Seizoen 1 (2016)

Vermist - Seizoen 7 (2016)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja sorry, dit had ik ook nog even in een openbaar topic moeten melden.

Er speelde een bug, dat alleen tv-datums in het formaat van bv. "12 december 2016" in het lijstje met correctieverzoekjes stonden. Afleveringen die als eerste datum iets als "12 december 2016, 20.30 uur" hadden (wat het geval is bij NL series) of die als bv. "december 2016" of "2016" ingevoerd waren, die ontbraken nog.

Dat is hersteld, met als gevolg dat er een aantal verzoekjes bij zijn gekomen.

• 10973 berichten
  • 2794 stemmen

Die plots zijn dus verloren gegaan?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik ga er van uit dat die plots er nooit hebben gestaan. Als je denk dat dat wel zo is, dan stel ik voor om met z'n allen hier scherp op te zijn, en in de gaten te houden of deze bug in de toekomst nog steeds speelt. In dat geval, sorry voor het dubbele werk.

• 10973 berichten
  • 2794 stemmen

Of ze er ooit gestaan hebben durf ik niet met zekerheid meer te zeggen.

Wel frapant dat bijvoorbeeld deze bij Danni Lowinski - Seizoen 4 (2016) alleen het plots van afl. 6 ontbreekt. Alle voorgaande en daaropvolgende afleveringen hebben wel een plot.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Had van mijn eigen toegevoegde series nog 1 correctieverzoek openstaan. Heb deze ingevuld en verstuurd, maar het is nog steeds niet mogelijk om nu een nieuwe serie toe te voegen. Dat rode 1-tje staat ook nog steeds aangegeven bij mijn avatar. Of kan je pas een nieuwe serie toevoegen als die eerdere correctie ook daadwerkelijk behandeld en geaccepteerd is?

Dacht dat we dit probleem heel vroeger ook al eens hadden en dat uit en inloggen toen hielp, maar dat werkt nu ook niet.

• 13471 berichten
  • 1309 stemmen

jordandejong schreef:

Of kan je pas een nieuwe serie toevoegen als die eerdere correctie ook daadwerkelijk behandeld en geaccepteerd is?

Correct.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Ik dacht echt dat het niet uit hoefde te maken of de correctie al was behandeld of niet. Nu werken wij de correcties meestal wel aardig snel weg, maar het lijkt mij niet de bedoeling dat je na het indienen van al je correcties nog moet wachten totdat één van ons tijd heeft om de correctie na te kijken. Ik dacht dus ook dat het daar niet van afhankelijk was, dat je gelijk weer kon toevoegen. Is dit dan veranderd in die tijd of zit ik er nu echt compleet naast en is het altijd al op deze manier gegaan?

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Miszmi schreef:

Ik dacht echt dat het niet uit hoefde te maken of de correctie al was behandeld of niet. Nu werken wij de correcties meestal wel aardig snel weg, maar het lijkt mij niet de bedoeling dat je na het indienen van al je correcties nog moet wachten totdat één van ons tijd heeft om de correctie na te kijken. Ik dacht dus ook dat het daar niet van afhankelijk was, dat je gelijk weer kon toevoegen. Is dit dan veranderd in die tijd of zit ik er nu echt compleet naast en is het altijd al op deze manier gegaan?

Vond het ook al zo vreemd, vooral omdat dit in een eerder stadium wel degelijk een bekende bug was die toen ook is opgelost.

Anyway, er gaat nog steeds iets niet goed. Desbetreffende correctie is namelijk uren geleden al geaccepteerd en nog steeds staat het rode 1-tje bij mijn avatar en kan ik geen series toevoegen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zal binnenkort zorgen dat na het indienen van een correctie de boel al direct wordt vrijgegeven. En even kijken waarom die teller soms blijft staan.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Jordy Aantal bugjes / dingen die bij mij niet naar behoren werken:

- De Mijn Series button om een serie aan een map toe te voegen via de seriepagina lijkt (bij mij) helemaal niet meer te werken. Krijg geen pop-up als ik met mijn muis erboven hang of erop klik.

- Bij series die in een map zitten wordt op de seizoenspagina het vinkje naast 'Mijn Series' om aan te geven dat het al in een map zit meestal niet weergegeven, in plaats daarvan staat er nog het + teken.

- Als ik via de statistieken-pagina van een serie doorklik op een openbare lijst waar de serie in staat, krijg ik een lege witte pagina te zien.

- Soms krijg ik bij de meningen van een gebruiker een weergavefout:

http://oi68.tinypic.com/2ltiypx.jpg

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt, ga ik binnenkort fixen

606

• 23879 berichten
  • 12278 stemmen

Zitten nog steeds bugs op de site, via de telefoon. De stem is niet zichtbaar bij seizoenen, en de knoppen onder de poster lopen door elkaar.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zal daar even naar kijken

606

• 23879 berichten
  • 12278 stemmen

Dankje

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

Bij het insturen van series moet je altijd de oorspronkelijke zender invoeren, maar ik vind dit echter nergens bij de toevoeging(en) terug(?). Het zou fijn zijn als dat wel zo was en je die ook aan kon klikken bij (bv.) The Wire, zodat je bij een lijst terechtkomt van 'alles' wat (in dit geval) HBO heeft uitgezonden. Zoiets als met de platenmaatschappijen op MusicMeter. En voor ontwikkelaars van series idem.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

ZAP! schreef:

Bij het insturen van series moet je altijd de oorspronkelijke zender invoeren, maar ik vind dit echter nergens bij de toevoeging(en) terug(?). Het zou fijn zijn als dat wel zo was en je die ook aan kon klikken bij (bv.) The Wire, zodat je bij een lijst terechtkomt van 'alles' wat (in dit geval) HBO heeft uitgezonden. Zoiets als met de platenmaatschappijen op MusicMeter.

De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic

En voor ontwikkelaars van series idem.
Ja, dat zou ik ook graag zien!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat je ze nergens terug ziet is niet helemaal waar, want je ziet de zender + datum uitzenden in het popupje, maar het is inderdaad een goed idee om op zender en ontwikkelaar te kunnen doorklikken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Waarom staan al die losse minisodes zoals van Breaking Bad (met afleveringen van, jaja, 1 hele minuut) wel los op pagina's en mogen specials zoals ik ze recent hier benoemde dat niet?

Voorbeeld: Breaking Bad: Original Minisodes - Seizoen 3 (2011)

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Waarom staan al die losse minisodes zoals van Breaking Bad (met afleveringen van, jaja, 1 hele minuut) wel los op pagina's en mogen specials zoals ik ze recent hier benoemde dat niet?

Voorbeeld: Breaking Bad: Original Minisodes - Seizoen 3 (2011)

Dit is in eerste instantie gedaan omdat verschillende bronnen (waaronder bijvoorbeeld IMDB) dit niet als special zien, maar als losstaand seizoen. Ik begrijp de verwarring nu absoluut met een seizoen op TVMeter van slechts 2 minuten bij elkaar. We gaan het hele webisode verhaal met de crew bespreken en besluiten dan wat we hiermee gaan doen. Volgens mij bied jij ons twee suggesties: of webisodes ook als special rekenen, of van alle niet-reguliere afleveringen een apart seizoen maken? Wij nemen jouw, onze en wellicht andere suggesties mee in de discussie.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

brawljeff schreef:

(quote)

Dit is in eerste instantie gedaan omdat verschillende bronnen (waaronder bijvoorbeeld IMDB) dit niet als special zien, maar als losstaand seizoen. Ik begrijp de verwarring nu absoluut met een seizoen op TVMeter van slechts 2 minuten bij elkaar. We gaan het hele webisode verhaal met de crew bespreken en besluiten dan wat we hiermee gaan doen. Volgens mij bied jij ons twee suggesties: of webisodes ook als special rekenen, of van alle niet-reguliere afleveringen een apart seizoen maken? Wij nemen jouw, onze en wellicht andere suggesties mee in de discussie.

Ik snap jullie regels inderdaad niet meer.

Webisodes zijn net zo losstaand als mijn specials. Zet die specials er dan ook los op of voeg de webisodes toe aan een seizoen. Vind het sowieso gek dat webisodes er op staan, dat zijn vaak hele kleine teasers in een pauze van een seizoen om het publiek weer te lokken. Daarom duren ze ook maar een minuutje.

Ik hoop nog steeds dat specials er los op mogen. Heb ook niks tegen webisodes, maar heb wel moeite dat het in mijn ogen allemaal weinig consequent nu verloopt.

Ben benieuwd naar de uitkomst van jullie crewoverleg

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.