• 15.918 nieuwsartikelen
  • 178.829 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.775 acteurs
  • 199.219 gebruikers
  • 9.385.443 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Miszmi schreef:

(quote)

Mogelijk is er iets verkeerd gegaan met het plaatsen van het bericht? Of dat DonOswaldo hem wel met een geldige reden heeft verwijderd, maar vergeten is een bericht te sturen. In dat geval krijg je dat natuurlijk ook nog te horen, maar ik denk niet dat dat het geval is.

Ik heb het in ieder geval ook niet verwijderd. Lijkt me inderdaad dat er iets mis is gegaan met het plaatsen dan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

jarno1975 schreef:

Bij het toevoegveld http://www.tvmeter.nl/season/add staat bovenaan bij de 5e bullet:

Mini-series zijn (vooralsnog) toevoegbaar bij een minimum van 8 afleveringen.

Dit moet zijn:

Mini-series zijn toevoegbaar bij een minimum van 6 afleveringen.

zal ik binnenkort even aanpassen

Teejey_mm

• 182 berichten
  • 0 stemmen

Oké, zal ook zomaar kunnen dan, bedankt Hotshot en Jerome-B.

ZAP!

• 5492 berichten
  • 3633 stemmen

Klein detail: als ik het goed zag, staat bij de keuze van de zender bij het toevoegen BBC one met een kleine letter terwijl de andere BBC's met een hoofdletter zijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Je kunt vanaf nu (in eerste instantie als test) berichten "liken"

zie uitleg op MovieMeter: "liken" van berichten - MovieMeter.nl

ZAP!

• 5492 berichten
  • 3633 stemmen

Ik bekijk net de berichten bij Mad Men, of, die zijn er bijna niet. Pas bij s7 staan er een paar korte. Los van de algemene oproep toch vooral meer (korte of lange) recensies te schrijven: zou het een idee zijn om een berichtenpagina te maken voor volledige series? Die zou bij Mad Men dan hier aan te klikken zijn: Mad Men (naast 'informatie' en 'statistieken'). Of het dan alleen recensies mogen zijn of allerhande berichten, laat ik aan u (Jordy) over...

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Is er een manier om alle seizoenen van een serie in één keer in je updates te krijgen? En een manier om alle seizoenen van allle series in een bepaalde albummap in je updates te krijgen?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ZAP! schreef:

Ik bekijk net de berichten bij Mad Men, of, die zijn er bijna niet. Pas bij s7 staan er een paar korte. Los van de algemene oproep toch vooral meer (korte of lange) recensies te schrijven: zou het een idee zijn om een berichtenpagina te maken voor volledige series? Die zou bij Mad Men dan hier aan te klikken zijn: Mad Men (naast 'informatie' en 'statistieken'). Of het dan alleen recensies mogen zijn of allerhande berichten, laat ik aan u (Jordy) over...

Het staat op de ideeenlijst voor later, mocht de site groot/groter worden.

Bij oude series past een discussie voor de gehele serie waarschijnlijk wat beter, bij lopende series is een discussie per seizoen denk ik beter. Voorlopig heb ik even voor het laatste gekozen. De site is wat mij betreft primair gericht op het bespreken van lopende series.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Teunnis schreef:

Is er een manier om alle seizoenen van een serie in één keer in je updates te krijgen? En een manier om alle seizoenen van allle series in een bepaalde albummap in je updates te krijgen?

Dat eerste wel, er staat een linkje op de seriepagina, boven de lijst met seizoenen

Dat tweede, volgens mij momenteel alleen als een lijst openbaar is gemaakt, dan staat er een linkje boven de lijst, op de profielpagina

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Thanks Had ik allebei kunnen/moeten weten

ZAP!

• 5492 berichten
  • 3633 stemmen

Jordy schreef:

Het staat op de ideeenlijst voor later, mocht de site groot/groter worden.

Bij oude series past een discussie voor de gehele serie waarschijnlijk wat beter, bij lopende series is een discussie per seizoen denk ik beter. Voorlopig heb ik even voor het laatste gekozen. De site is wat mij betreft primair gericht op het bespreken van lopende series.

Duidelijk, bedankt. Al is lopende serie soms wat relatief, gezien de vele re-runs (nu draait zelfs de Fresh Prince weer op Veronica).

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Ik houd een lijst bij met welke series ik in bezit heb... Ik kan dit alleen niet per seizoen aangeven?? Ook is het misschien handig om als je van een serie van meerdere seizoenen wil markeren dat je alle eps hebt gezien, dat je dit in 1 x kan doen i.p.v. elk seizoen apart aan te klikken en dan te markeren..?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat eerste staat nog op de wensenlijst voor later.

Dat tweede is m.i. wel redelijk afgevangen doordat je alle afleveringen van een seizoen in 1 actie kunt markeren, al is dat natuurlijk nog steeds wel veel werk bij een serie als the simpsons

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Jordy schreef:

Dat tweede is m.i. wel redelijk afgevangen doordat je alle afleveringen van een seizoen in 1 actie kunt markeren, al is dat natuurlijk nog steeds wel veel werk bij een serie als the simpsons

Ja precies, veel werk is het ook weer niet, is alleen net een tandje makkelijker haha

Joakim

• 10 berichten
  • 0 stemmen

Kan je a.u.b. de Canadese zender Family toevoegen aan de zenderlijst? Dank je wel.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 berichten
  • 1311 stemmen

@ Sizzle,

done: Family Channel (Canada).

Joakim

• 10 berichten
  • 0 stemmen

@ Crazy D

Bedankt!

Joakim

• 10 berichten
  • 0 stemmen

Nogmaals een gelijkaardige vraag: is het mogelijk om Telenet Play toe te voegen?

Telenet Play is een video-op-aanvraagdienst, vergelijkbaar met Netflix en Videoland. Sinds kort is er een serie exclusief op Telenet Play te zien (Chaussée d'Amour).

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 berichten
  • 1311 stemmen

@ Sizzle

Telenet Play is niet de originele zender van de tv

serie Chaussée d'Amour.

Chaussée d'Amour werd al eerst uitgezonden op

Prime (BE).

Prime (BE): Toegevoegd aan de zenderlijst.

Joakim

• 10 berichten
  • 0 stemmen

@ Crazy D

Ben je dat zeker? Ik lees namelijk op verschillende websites dat alle afleveringen van de serie beschikbaar werden gesteld op 10 mei om 21.00 uur

* Chaussée d'Amour - snap.telenet.be

* Telenet pakt uit met de Vlaamse topserie Chaussée d’Amour | Snap! - Telenet - snap.telenet.be

* Chaussée d’Amour breekt records als meest opgevraagde serie bij Telenet. | tellmemore.media

Ik merk dat het op onder meer IMDb en TheTVdb anders staat, maar ik ben er vrij zeker van dat de bovenstaande info klopt.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Sizzle, als jij met voldoende bronnen kan aantonen dat oa. IMDb ernaast zit, is dat voldoende. Ik ben echter niet bekend met jouw genoemde websites, als dit onder de noemer betrouwbare bronnen valt, zou ik daar voldoende mee nemen. Ik zie wel dat twee bronnen van dezelfde website komen. Het is fijn dat je hier je aanvraag doet voor het toevoegen van een zender, bedankt! Mocht het eens te lang duren of dat er veel discussie ontstaan over iets, kan je de serie altijd toevoegen onder een andere zender. Wel duidelijk in de mededelingen vermelden wat het probleem is en waarom het volgens jou op een zender is uitgezonden die nog niet in onze lijst staat. Het is voor ons over het algemeen een kleine moeite om de zender uiteindelijk toe te voegen en aan te passen.

Joakim

• 10 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt voor de uitleg, Miszmi. Het klopt dat twee bronnen van dezelfde website komen, maar dit is de website van de zender/VOD-aanbieder zelf, dus die is, zo vermoed ik, wel juist.

Onslaught

• 591 berichten
  • 1160 stemmen

Niet echt kritiek ofzo, maar de laatste tijd een stuk minder toevoegingen waar ik wat aan heb. Hoop dat er binnenkort wat leukere toevoegingen komen. Jullie doen goed werk, dus ga vooral zo door

ZAP!

• 5492 berichten
  • 3633 stemmen

Welke zou je graag toegevoegd zien? Hier is de spreadsheet van wat toegevoegd is en niet, daar kan je ook je wensen in plaatsen: zap!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Hoe zit het met het nadenken of specials / kerstspecials etc op de site mogen?

Ben momenteel The Office UK aan het kijken en het is echt zeer frustrerend dat de 2 seizoenen erop staan, maar dat de afsluitende kerstspecial van 90 minuten dat niet mag. Is gewoon het slot van een serie.

Ik snap dat er regels zijn, maar dit voelt wel erg als users frustreren met overdreven regels.

Kan hier misschien iets mee worden gedaan? Ik neem aan dat Jordy ook een zo compleet mogelijke database hier zou willen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Compleetheid is geen doel van de Meter-sites.

Waarmee ik verder geen uitspraak wil doen over of deze specials wel of niet op de site horen. Dat is wat mij betreft aan de crew.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

aburefan, wat Jordy ook aangeeft: compleetheid is geen doel van de meter-sites. Ik kan mij jouw frustratie echter wel heel goed begrijpen. Op dit moment is nog geen enkele special toevoegbaar, dit betekent niet dat dat ook nooit zal gebeuren. Mogelijk worden specials wel toevoegbaar, maar dan moet er gekeken worden waar je de grens trekt, of dat er per serie een apart kopje komt waar alle specials in gezet kunnen worden. Op dit moment zijn specials nog geen punt van discussie onder ons, dus ik verwacht niet dat er op de zeer korte termijn verandering komt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Miszmi schreef:

aburefan, wat Jordy ook aangeeft: compleetheid is geen doel van de meter-sites. Ik kan mij jouw frustratie echter wel heel goed begrijpen. Op dit moment is nog geen enkele special toevoegbaar, dit betekent niet dat dat ook nooit zal gebeuren. Mogelijk worden specials wel toevoegbaar, maar dan moet er gekeken worden waar je de grens trekt, of dat er per serie een apart kopje komt waar alle specials in gezet kunnen worden. Op dit moment zijn specials nog geen punt van discussie onder ons, dus ik verwacht niet dat er op de zeer korte termijn verandering komt.

Compleetheid zou toch een streven moeten zijn. Noem 1 reden waarom je er niet naar zou streven?

Ik snap het gewoon niet als leek. Office seizoen 1. Office seizoen 2 en een prachtige afsluiter dmv een kerstspecial. En dan mag dit niet op de site omdat iemand er een regeltje voor heeft bedacht? Waarom mag dit niet ipv dat die specials gewoon toe worden gelaten? Beoordeel ze desnoods individueel. Nu kijk ik straks de special af en kan ik niet de gehele serie recenseren. Dat nodigt me ook nog weinig uit om hier moeite te doen met reviews, iets wat helaas al weinig mensen doen.

Kan ik jullie nog vragen om te bespreken of dit kan worden heroverwogen? Wil 'm desnoods zelf wel toevoegen hoor.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Miszmi schreef:

Op dit moment is nog geen enkele special toevoegbaar

Waarom eigenlijk niet? Afgezien van de speelduur en uitzenddatum verschillen ze toch niet zoveel van reguliere afleveringen? Sterker nog, in een serie als Downton abbey zijn ze essentieel voor het plotverloop.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.