- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Yep, goed idee 
Verder, is het mogelijk om de links naar externe site te laten openen in een nieuw venster/tabblad? Dan met name de imdb-link.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat kun je als het goed instellingen bij je profiel, als je dat wilt
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Ah, inderdaad. bedankt!
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Het kwam zo in mij op, ik zou het geweldige toevoeging vinden.
3bdelilah
-
- 103 berichten
- 742 stemmen
Ik wilde Cosmos: A Spacetime Odyssey toevoegen, maar in het overzicht staat "Alleen fictie is toevoegbaar", betekent dat dus dat ik hem voorlopig niet kan toevoegen? Ik vind dat eigenlijk een aparte beslissing als ik eerlijk ben, maar ik neem aan dat daar daar een praktische reden voor is?
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Ik wilde Cosmos: A Spacetime Odyssey toevoegen, maar in het overzicht staat "Alleen fictie is toevoegbaar", betekent dat dus dat ik hem voorlopig niet kan toevoegen? Ik vind dat eigenlijk een aparte beslissing als ik eerlijk ben, maar ik neem aan dat daar daar een praktische reden voor is?
Allereerst welkom. Op dit moment is jouw genoemde serie nog niet toevoegbaar. Dat alleen fictie is toegestaan, klopt ook niet meer helemaal. Op dit moment zijn documentaires die beschikbaar zijn op Netflix wel toevoegbaar, de rest nog niet.
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2823 stemmen
Ik dacht nog als een functie misschien dat je kan aangeven welke series je volgt, en dan nieuws krijgt over wanneer de nieuwe aflevering is uitgezonden, zodat je kan bijhouden wat je zou kunnen bekijken op een bepaalde dag, van pas nieuwe afleveringen. Dus in plaats van op de beginpagina gewoon overzicht van alles, een overzicht van wat jij volgt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dit bedoel je? http://www.tvmeter.nl/my/my_shows/checklist 
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2823 stemmen
Jordy Ok ik ging er al vanuit dat dit bestond! Bedankt voor me te helpen het te vinden! Super, en een dikke proficiat voor de laatste weken btw; de site is echt zeer snel aan het groeien, is leuk om zien!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Is het mogelijk dat we op TVMeter ook de IMDB gemiddelden van een serie direct in beeld krijgen zonder op de link te moeten klikken? Die lukt op MM wel en dat is toch wel erg fijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Vraagje (en ongetwijfeld heb je er met een reden voor gekozen), maar waarom is bij een serie elke plotbeschrijving van het seizoen hetzelfde? Is het niet veel informatiever om elk seizoen van een serie (buiten sitcoms en animatieseries enzo) een eigen plotbeschrijving te zetten? Zo zat ik gister op Homeland te stemmen en dan lees ik 5 keer dezelfde tekst bij de 5 seizoenen. Dan is het nog best lastig te achterhalen waar een seizoen over ging, dan moet je weer het internet op.
Ter info, doel dus op deze tekst:
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
aburefan wat je daar ziet is de serieomschrijving. Persoonlijk vind ik een seizoensomschrijving overbodig, want je hebt al de plotomschrijvingen van de afleveringen. Zo kun je al snel zien waar het seizoen over gaat.
Ja, de serieomschrijving. Maar ik vind dat niet handig, want ik klik pakweg van een serie ergens seizoen 3 aan en zie de plotbeschrijving van seizoen 1 (is de serieomschrijving tegelijk).
Als we dan toch gedetailleerd alle afleveringen beschrijven, dan vind ik het jammer dat dit bij een seizoenstekst niet wordt gedaan.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Heb / had persoonlijk het idee dat slechts bij een klein deel van de series, een plotomschrijving per seizoen van toepassing zou zijn. Wellicht is dat nog iets om in de toekomst naar te kijken, want bij sommige sites zou dat wel beter zijn inderdaad
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Heb / had persoonlijk het idee dat slechts bij een klein deel van de series, een plotomschrijving per seizoen van toepassing zou zijn. Wellicht is dat nog iets om in de toekomst naar te kijken, want bij sommige sites zou dat wel beter zijn inderdaad
Ja, bij een hoop series is het niet zo nodig, maar bij de series met een doorlopend verhaal (Prison Break, Lost, Breaking Bad ik noem er maar een paar) is het absoluut een meerwaarde. Kan me voorstellen dat je het nu niet meer gaat wijzigen op korte termijn, maar wie weet in de toekomst.
Als ik een nieuwe serie wil volgen die ik niet ken, dan heeft het zeker wel voordeel om even de plots van de losse seizoenen te lezen of het me wat lijkt.
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Als ik vanuit mijn stemoverzicht bijvoorbeeld alle series met 4* wil "toevoegen aan mijn updates" dan werkt dit niet. Je krijgt dan wel de vraag "weet je het zeker..." maar vervolgens als je ja klikt verschijnt:
Not Found
The requested URL /my_mm/to_updates was not found on this server.
Dit werkt nog niet, klopt dat? Ik krijg nu een foutmelding waar my_mm is vervangen door my_tm maar het is nog steeds een foutmelding:
Not Found
The requested URL /my_tm/to_updates was not found on this server.
Apache Server at www.tvmeter.nl Port 80
ZAP!
-
- 5492 berichten
- 3631 stemmen
Waarom kan ik sommige mappen van 'mijn series' wel, en anderen weer niet bewerken / verwijderen? Het zou fijn zijn als je alles kon aanpassen naar eigen inzicht.
ZAP!
-
- 5492 berichten
- 3631 stemmen
Is er ook een manier om in 1 keer alle episodes van een seizoen aan te vinken? Zou wel handig zijn. Ook merk ik dat het aanvinken niet altijd werkt. Zo net een paar seizoenen van Frasier aangevinkt, en na 'refreshen' bij s3 moest ik er een paar opnieuw doen. Dat was ook al zo bij een aantal seizoenen van The Simpsons. Is dat een bug of zo?
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1311 stemmen
Is er ook een manier om in 1 keer alle episodes van een seizoen aan te vinken?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Waarom kan ik sommige mappen van 'mijn series' wel, en anderen weer niet bewerken / verwijderen? Het zou fijn zijn als je alles kon aanpassen naar eigen inzicht.
de map "volglijst" wordt gebruikt voor de checklist, als je die zou verwijderen of vananderen dan zou dat niet weer werken
Teejey_mm
-
- 182 berichten
- 0 stemmen
Ik kan me niet voorstellen dat ik me vergis, maar volgens mij is een relevante recente reactie van mij onder Dexter's seizoen 1 verwijdert. Mag ik vragen waarom?
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Ik kan me niet voorstellen dat ik me vergis, maar volgens mij is een relevante recente reactie van mij onder Dexter's seizoen 1 verwijdert. Mag ik vragen waarom?
De meest recente reactie die ik van jou zie, dateert van 9 juni. Ik zie drie reacties van jou onder dat seizoen.
Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik de reactie niet heb verwijderd, ik vermoed ook niet dat Jerome-B hem heeft verwijderd. Als wij reacties aanpassen of verwijderen, zullen wij daar altijd een bericht over sturen.
Mogelijk is er iets verkeerd gegaan met het plaatsen van het bericht? Of dat DonOswaldo hem wel met een geldige reden heeft verwijderd, maar vergeten is een bericht te sturen. In dat geval krijg je dat natuurlijk ook nog te horen, maar ik denk niet dat dat het geval is.
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Bij het toevoegveld http://www.tvmeter.nl/season/add staat bovenaan bij de 5e bullet:
Mini-series zijn (vooralsnog) toevoegbaar bij een minimum van 8 afleveringen.
Dit moet zijn:
Mini-series zijn toevoegbaar bij een minimum van 6 afleveringen.