• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.762 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.696 acteurs
  • 199.210 gebruikers
  • 9.384.639 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

stinissen (crew series)

• 23474 berichten
  • 76985 stemmen

Jordy schreef:

Ik heb de site onder water flink onder handen genomen, waar het aan komt op speciale tekens (in berichten, gebruikersnamen, titels van series en afleveringen, etc). Ik hoor het graag, mochten jullie nu ergens iets vreemds zien.

Als het wel allemaal goed is gegaan, merken jullie geen verschil ?

alvast bedankt

De stemmen van de laatste series van de episodes verdwijnen nadat je de pagina verfrist hebt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt, ik ga gelijk even kijken

de sterretjes worden niet goed opgeslagen

stinissen (crew series)

• 23474 berichten
  • 76985 stemmen

Jordy schreef:

bedankt, ik ga gelijk even kijken

de sterretjes worden niet goed opgeslagen

Dank je

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

opgelost? je moet wel de sterretjes helaas even opnieuw zetten

stinissen (crew series)

• 23474 berichten
  • 76985 stemmen

Jordy schreef:

opgelost? je moet wel de sterretjes helaas even opnieuw zetten

Opgelost

Simon Smith (crew films)

• 1374 berichten
  • 4513 stemmen

Als een serie bewust maar uit 1 seizoen bestaat, dus gewoon een soort miniserie is, is dan de toevoeging 'seizoen 1' wel nodig? Komt een beetje vreemd op mij over.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

waar zie je dat dan?

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Er gaat iets niet goed als je zoekt op 'Transparent'. Transparent wordt dan niet gevonden.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt, ik ga even kijken

stinissen (crew series)

• 23474 berichten
  • 76985 stemmen

Apollinisch schreef:

Er gaat iets niet goed als je zoekt op 'Transparent'. Transparent wordt dan niet gevonden.

Klopt

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

de komende +/- 60 minuten wordt de zoekindex opnieuw doorberekend, tot die tijd zijn er geen of incomplete zoekresultaten

joolstein

• 10856 berichten
  • 8967 stemmen

Jordy Volgens een gebruiker van de site heb ik gestemd op Transparent seizoen 2. Terwijl ik dit niet heb gedaan! ( wel toegevoegd). Maar als ik er kijk zie ik dat de gebruiker heeft gestemd. Wat vermoedelijk ook niet het geval is! Komt dit ook doordat je bezig ben met de site?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik snap het niet helemaal, waarom denkt iemand dat jij gestemd hebt op dat seizoen?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

joolstein schreef:

Jordy Volgens een gebruiker van de site heb ik gestemd op Transparent seizoen 2. Terwijl ik dit niet heb gedaan! ( wel toegevoegd). Maar als ik er kijk zie ik dat de gebruiker heeft gestemd. Wat vermoedelijk ook niet het geval is! Komt dit ook doordat je bezig ben met de site?

Je vergist je, de stem daar is van Donnie Darko en de user waar jij mee praat is Dionne Darko.

joolstein

• 10856 berichten
  • 8967 stemmen

Jordy Dat wordt bij het stemoverzicht vermeld. Maar ik heb niet gestemd opmde serie. Wat ikzelf dus ook ziet maar ik zie dus dat de gebruiker heeft gestemd?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

In het stemoverzicht Transparent - Seizoen 2 (2015) zie ik geen stem van jou

joolstein

• 10856 berichten
  • 8967 stemmen

aburefan Ah, Ja dan heb ik die twee door elkaar gehaald! Maar waarom vraag Dionne Darko aan mijn of wat ik gestemd heb wel klopt?

joolstein

• 10856 berichten
  • 8967 stemmen

Jordy Dat klopt hoor ik heb de serie niet gezien en kan er dus ook niet op stemmen! Denk dat de verwarring is ontstaan doordat er een Donnie en Dionne zijn! En dat deze Dionne mij bij de serie gequoted heeft terwijl ze dus Donnie bedoelde! Bericht gaat dus over!

jarno1975 (Moderator series)

• 10973 berichten
  • 2794 stemmen

Jordy Wanneer ik bij Making a Murderer (2015) iets wil wijzigen dan kan dat niet omdat ik een melding krijg dat het seizoensnummer verplicht is. Het betreft echter een miniserie.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

seizoen 1 invoeren, zal op de lijst zetten om dat goed op te lossen

DionneDarko

• 648 berichten
  • 6119 stemmen

Ik snap het zelf met terugwerkende kracht ook nog niet. Zou echt kunnen zweren dat ik jouw naam in 1e instantie had zien staan. En idd dan lijkt mijn naam ook nog heel erg op die van een andere user om het nog ingewikkelder te maken. Ik zal vast verkeerd gekeken hebben. Anders weet ik het ook niet meer.

Jack Bauer_mm

• 22 berichten
  • 341 stemmen

Ik ben het eens met Stinissen wat betreft plots. De toegevoegde waarde van deze site is m.i. het kunnen stemmen op series per seizoen en het kunnen bediscussiëren van series per seizoen, zodat je niet gespoilerd kan worden. En dit in de fijne, overzichtelijke Meter-huisstijl. Op deze site kan ik duidelijk zien welke seizoenen ik van een anthology-serie kan skippen. Dit wordt mij met de IMDb-cijfers niet zo duidelijk. Of ik kan met deze site een keuze maken tussen Justified of Sons of Anarchy, gebaseerd op het feit dat ik sterke laatste seizoenen een pre vindt. Dit wordt mij met de IMDb-cijfer niet duidelijk. Aangezien ik tegenwoordig pas series kijk als ze afgelopen zijn, kan ik hier makkelijk per seizoen de comments/reviews lezen.

Wie gaat die plots nou lezen? Mensen die willen weten welke lijn een tvserie gaat volgen? Heeft geen zin, omdat spoilers in plots niet erg zijn. Of mensen die willen weten in welke Friends-aflevering Brad Pitt zit? Dat vind je binnen één seconde met IMDb, of met CTRL + F op Wikipedia. Op TVMeter mag je eerst je muis op veertig afleveringen houden. (Geheel toevallig blijkt dat deze informatie foutief op TVMeter staat. Het is aflevering 809, maar daar staat een beschrijving van een andere aflevering.)

Ik denk dat er weinig mensen zijn die de episode guide-functie hier gaan gebruiken, want waarom zou je? Of je mist de eerste drie uur van een serie, of je mist de laatste aflevering of je mist zelfs een heel seizoen, omdat iemand weer eens een leuk regeltje heeft bedacht en vindt dat het te weinig afleveringen bevat, terwijl het echt gewoon het vierde seizoen is.

Het enige handige is dat men op de hoogte kan worden gehouden van nieuwe afleveringen. Moet je alleen wel voor lief nemen dat niemand je vertelt dat er een nieuwe Sherlock-aflevering is.

Nederlandse plots zijn een leuk streven, maar overbodig als deze site toch niet van plan is om compleet te worden. Bovendien is het (te) timeconsuming en staat het momenteel het (voor mij) sterkste punt in de weg. Door het stemmen per seizoen kan ik zien of een serie beter of slechter wordt en na welk seizoen mensen eventueel afhaken. Doordat seizoenen mondjesmaat worden toevoegd, kan ik nu bijvoorbeeld eigenlijk vrij weinig met de cijfers van Fringe. De overige seizoenen zijn alweer twee maanden geleden toegevoegd en de cijfers nog steeds niet bijgetrokken.

Persoonlijk wil ik wel mijn steentje bijdragen aan de site, maar die plots vind ik zelf zwaar overbodig. Bovendien heb ik zo mijn twijfels bij vrijwel alle beslissingen die op deze site gemaakt worden, maar gelukkig wordt een gedeelte alweer teruggedraaid. Logischer zou ik het vinden als eerst alles toegevoegd wordt, zodat men kan stemmen en discussiëren, en eventueel later nog (Nederlandse) plots. Mocht het dan blijven liggen, dan was er sowieso geen animo voor.

Resumerend:

- Ben het niet mee eens met dat deze website zich moet onderscheiden van de rest met Nederlandse plots.

- Eerst seizoenen toevoegen zonder (Nederlandse) plots.

- Minder slechte beslissingen maken en minder rare regeltjes bedenken.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dat we in de opstartfase tijdelijk nog beperkingen hadden rond miniseries, vind ik persoonlijk wat anders dan het "terugdraaien" van een slechte beslissing

Verder zou ik vooral niet teveel verwachten van een site die net een paar maanden draait. We hoeven echt niet direct een complete database te hebben, dat mag best een paar jaar duren. Fringe is over een paar jaar heus wel compleet toegevoegd

Er zijn op de andere sites ook honderden mensen die vinden dat er te strenge regels zijn. Dan voeg je toch niet toe? Geen probleem, een leuke reactie schrijven bij een serie die al wel op de site staat is ook een heel waardevolle bijdrage. Of een correctie indienen bij onjuiste informatie ipv hier melden.

Als je een site zoekt waar oude series en compleetheid voorop staan, dan denk ik dat dit niet de juiste site wordt voor je. Primaire focus is wat mij betreft het discussieren van lopende series, en daar vind ik Nederlandstalige plotomschrijvingen een must. Oude series toevoegen vind ik prima, maar daar gelden dan dezelfde regels voor. Als dat betekent dat ze er niet op komen, dan vind ik dat niet zo heel erg.

Dat neemt niet weg dat input altijd gegeven mag worden natuurlijk. Ik neem aan dat de crew ook constant op zoek is naar de juiste regels

stinissen (crew series)

• 23474 berichten
  • 76985 stemmen

Ik vind het ook jammer dat de oudere series er denk ik gewoon niet opkomen Guzman en misschien heeft dat met de oudere generatie te maken , kon ik maar goed plots vertalen dan deed ik dit wel, maar misschien komen er straks leden die daar wel goed in zijn en daar houd ik me aan vast.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik denk dat over een jaar of 2 alle bekende oude series er gewoon op staan.

stinissen (crew series)

• 23474 berichten
  • 76985 stemmen

Jordy schreef:

Ik denk dat over een jaar of 2 alle bekende oude series er gewoon op staan.

Zou mooi zijn en weet je wat het is Jordy die plots van de oudere series boeit bijna niemand maar wel waar de serie over gaat en dit is ook de site waar je in het Nederlands over zulk series kunt discussiëren. En je zegt wel dat er andere sites zijn maar niet zo mooi als MM en TVM en discussiëren in het Nederlands.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 berichten
  • 1310 stemmen

Geduld is een schone zaak .

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

stinissen schreef:

Zou mooi zijn en weet je wat het is Jordy die plots van de oudere series boeit bijna niemand maar wel waar de serie over gaat en dit is ook de site waar je in het Nederlands over zulk series kunt discussiëren. En je zegt wel dat er andere sites zijn maar niet zo mooi als MM en TVM en discussiëren in het Nederlands.

Maar verwacht je dan hele uitgebreide discussies bij series van 25 jaar geleden? ik denk persoonlijk 1 of 2 mensen zeggen "dit vond ik leuk vroeger" en meer niet. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dit is wat ik voor ogen had met de site, hier wordt ik persoonlijk heel erg blij van, dat dit nu al zo goed loopt

Game of Thrones - Seizoen 6 (2016)

hopelijk wordt het de komende jaren nog wat drukker zodat ook minder populaire series een lekker lopende discussie krijgen

stinissen (crew series)

• 23474 berichten
  • 76985 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Maar verwacht je dan hele uitgebreide discussies bij series van 25 jaar geleden? ik denk persoonlijk 1 of 2 mensen zeggen "dit vond ik leuk vroeger" en meer niet. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk

Dan heb je het denk ik mis de mensen zitten te wachten op dit soort series neem nu eens bv "The Fugitive" (1963) - imdb.com en "Peyton Place" (1964) - imdb.com daar keken 30 % van de Nederlanders na.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.