• 15.905 nieuwsartikelen
  • 178.669 films
  • 12.256 series
  • 34.047 seizoenen
  • 648.507 acteurs
  • 199.188 gebruikers
  • 9.383.255 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

joolstein

• 10853 berichten
  • 8961 stemmen

Ah, dat is erg fijn! Ik heb direct inmiddels ook seizoen aangepast!

Als het inderdaad maar werkt!

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Zit een beetje met een probleem. Mijn toevoeging van TripTank - Seizoen 2 (2015) heeft plots nodig voor aflevering 11 t/m 14, anders kan ik ook niks toevoegen. Die plots zijn echter nergens te vinden, en ik betwijfel ook of die afleveringen wel zijn uitgezonden. Bij de volgende sites eindigt de lijst met afleveringen namelijk ook bij aflevering 10, alsof 11 t/m 14 nooit zijn uitgezonden: Triptank | Watch cartoon online, free cartoon online - toonova.com & TripTank - Episode Guide | Comedy Central Official Site | CC.com & http://tvschedule.zap2it.com/tv/triptank/episode-guide/EP01634869?aid=tvschedule

Wat moet ik hier mee? Wachten tot er ooit wel een plot voor de afleveringen te vinden is, met een aanhoudende toevoegstop?

stinissen (crew series)

• 23470 berichten
  • 76980 stemmen

jordandejong schreef:

Zit een beetje met een probleem. Mijn toevoeging van TripTank - Seizoen 2 (2015) heeft plots nodig voor aflevering 11 t/m 14, anders kan ik ook niks toevoegen. Die plots zijn echter nergens te vinden, en ik betwijfel ook of die afleveringen wel zijn uitgezonden. Bij de volgende sites eindigt de lijst met afleveringen namelijk ook bij aflevering 10, alsof 11 t/m 14 nooit zijn uitgezonden: Triptank | Watch cartoon online, free cartoon online - toonova.com & TripTank - Episode Guide | Comedy Central Official Site | CC.com & http://tvschedule.zap2it.com/tv/triptank/episode-guide/EP01634869?aid=tvschedule

Wat moet ik hier mee? Wachten tot er ooit wel een plot voor de afleveringen te vinden is, met een aanhoudende toevoegstop?

Tik de serie naam in bij google en daarachter de titel van de aflevering en dan vind je de plots wel

bv TripTank #InsideRoy je vind dan

#InsideRoy

#InsideRoy

Season 2 Episode 15

Episode description coming soon.

Dus die komen nog...

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Ja, maar dat 'coming soon' staat ook nog bij aflevering 11, terwijl die volgens TV meter al op 4 december 2015 werd uitgezonden. Dan mag je toch verwachten dat daar al een plot van is. Maar zoals ik al zei, volgens mij zijn al die afleveringen (nog) niet uitgezonden. Ik zie wel...

stinissen (crew series)

• 23470 berichten
  • 76980 stemmen

jordandejong schreef:

Ja, maar dat 'coming soon' staat ook nog bij aflevering 11, terwijl die volgens TV meter al op 4 december 2015 werd uitgezonden. Dan mag je toch verwachten dat daar al een plot van is. Maar zoals ik al zei, volgens mij zijn al die afleveringen (nog) niet uitgezonden. Ik zie wel...

Dat denk ik ook, als ze überhaupt nog uitgezonden worden....??

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Als ze nog niet uitgezonden zijn, moet de tv-datum maar even op (alleen) 2016 gezet worden. Dan blokkeert hij als het goed is ook niet meer de correctielijst.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

jordandejong schreef:

Ik heb de data aangepast naar 2016, ik kan net als jij inderdaad ook niets vinden over die afleveringen. Zou je wel graag vragen dat je zelf even bijhoudt wanneer er wel uitzenddata bekend zijn. Ik zie dat er op IMDb meer afleveringen zijn toegevoegd, maar aangezien daar ook nog geen jaartal of datum bijstaat, heb ik besloten om die nog niet toe te voegen.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Oké, bedankt. Zal inderdaad in de gaten houden of er nieuwe plots bekend zijn.

Locutus

• 606 berichten
  • 5887 stemmen

Jordy staat het kunnen navigeren tussen seizoenen al op de wensenlijst? Zou erg makkelijk zijn!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Wat bedoel je daar mee?

Locutus

• 606 berichten
  • 5887 stemmen

Dat je bij een seizoen linkjes hebt naar vorige en volgende seizoen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zal daar eens over na denken misschien wel handig inderdaad

Hallo, ik ben nieuw hier. En was bezig series toe te voegen, maar als ik bij seizoen 1 aanklikte dat deze in bezit is zag ik dit gelijk bij alle seizoenen. Terwijl ik niet alle series compleet in bezit heb. Hoe kan ik dit oplossen?

Groetjes Smurffjee

jarno1975 (Moderator series)

• 10973 berichten
  • 2794 stemmen

Moviefreak Op dit moment kan dat nog niet anders volgens mij.

Okay dankjewel loes

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Laatste keren kreeg ik de opmerking dat ik was vergeten vinkjes te zetten bij "tijdstip onbekend" hoewel ik ervan overtuigd was dat ik dit wel had gedaan.

Maar nu heb ik dubbel werk bij toevoegingen. Als ik series heb waarbij ik "tijdstip onbekend" moet aanvinken (en dat is altijd want Nederlandse series voeg ik nooit toe), dan gaat het bij het verzenden mis. Wat gebeurt er?

- De vinkjes bij "tijdstip onbekend" verdwijnen (niet bij allemaal wel telkens bij de laatste 4 soms meer)

- Als er vinkjes zijn bij aflevering heeft geen titel verdwijnen die ook

- De opgeladen seizoensposter wordt ook verwijderd

Ik moet dus de seizoensposter opnieuw opladen en de vinkjes weer opnieuw zetten om de toevoeging te kunnen verzenden.

jarno1975 (Moderator series)

• 10973 berichten
  • 2794 stemmen

Ik heb dit probleem ook al eens meegemaakt. Vinkjes van de 1e 3 afleveringen blijven staan en de rest verdwijnt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Bedoel je dat ze verdwenen zijn, als je een afgekeurde toevoeging probeert te corrigeren?

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Niet alleen afgekeurde toevoegingen, Jordy. Ook ik heb er geregeld last van als ik een serie wil toevoegen of extra afleveringen toevoeg aan een lopende serie. Vorige week nog met GTST, toen ik de afleveringen tot aan de zomerstop toevoegde. 100+ afleveringen, tot twee keer aan toe dat er vinkjes verdwenen bij de titel van de afleveringen. Bij series buiten Nederland komt het ook geregeld voor dat de vinkjes bij het tijdstip opeens verdwijnen. Bij een serie van 13 afleveringen, is dat nog een keer te overzien, maar als je langere seizoenen hebt, kost het vrij veel werk. Wat Alex ook aangeeft: de seizoensposters verdwijnen in zo'n geval inderdaad ook altijd.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zijn de vinkjes verdwenen na het opslaan, of al als je het seizoen wil gaan corrigeren?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Ik heb het probleem steeds bij het toevoegen, niet bij corrigeren.

Van het moment dat ik op verzenden klik verdwijnen de vinkjes en seizoensposter. Hierdoor lukt het verzenden niet... en moet ik de seizoensposter opnieuw opladen en de vinkjes weer zetten. Daarna lukt het verzenden wel.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

okee bedankt, ik denk dat ik al weet wat er aan de hand is, zal er binnenkort even naar kijken

ik denk dat het alleen voor komt als er iets mis in je formulier (bv. dat je ergens een vinkje bent vergeten), maar er wordt in dat geval geen goede foutmelding getoond

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

samenvatting: Ik heb onze "eigen" smileys vervangen door Emoji, de smilies zoals je ze bv. ook op je smartphone gebruikt.

het hele verhaal:

Op systemen met goede Emoji ondersteuning (o.a. recente iOS, OS X en Android) worden smileys vanaf nu getoond door je systeem. Je ziet dus dan hier dezelfde smilies als je ook in andere applicaties ziet. Je kunt zelf kiezen om emoji te plaatsen (bv. met het emoji toetsenbord van je mobiel) maar je kunt ook nog steeds de oude vertrouwde codes als : ) en : ( gebruiken.

Op andere systemen (bv. oudere Android en Windows) worden emoji vervangen door plaatjes van Emoji. Deze "fallback" hoop ik de komende jaren uit te faseren, als de ondersteuning voor emoji steeds beter wordt.

Onderbouwing voor deze wijziging: Steeds meer mensen bezoeken de sites mobiel (ongeveer de helft inmiddels) en er worden dan ook steeds vaker emoji geplaatst, die voor sommigen te zien zijn als blokjes of saaie zwart/wit icoontjes. Daarnaast is het gebruik van een eigen set aan smileys naar mijn mening een beetje achterhaald geworden, omdat er inmiddels een breed ondersteund alternatief is.

Eerder geplaatste smileys worden zo goed mogelijk vertaald naar de bijbehorende emoji, maar per systeem zal het (een klein beetje) kunnen verschillen over welke afbeelding jouw browser precies gebruikt voor de "Neutral Face", "Winking Face" of "Slightly Smiling Face Emoji".

Locutus

• 606 berichten
  • 5887 stemmen

Jordy De pagina voor privé berichten is stuk...

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Locutus schreef:

Jordy De pagina voor privé berichten is stuk...

Ik dacht al dat het aan mij lag.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

moet nu weer werken

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

24: Live Another Day (2014) is weer van de site verwijderd, deze stond al op de site.

Locutus

• 606 berichten
  • 5887 stemmen

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

DonOswaldo schreef:

24: Live Another Day (2014) is weer van de site verwijderd, deze stond al op de site.

Als ik op 24 zoek, dan krijg ik 2 opties, 24 en 24: LAD. Klik je op die laatste, krijg je een foutief scherm. Bug? Hij staat wel netjes als seizoen 9 onder de serie.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja er gaat nog iets mis met verwijderde shows, die nog wel in de zoekresultaten verschijnen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.