- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Misschien een knop invoeren dat je in een keer als sterretjes van afleveringen kan aantikken(alle afleveringen gezien). Kan handig zijn als een seizoen veel afleveringen telt. Noem me lui, maar alles aan moeten tikken vind ik toch een tikkeltje moeizaam.
Als je op het oranje sterretje met 'markeer als gezien' klikt wordt alles geselecteerd.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
We hebben nu hier ook een eerste versie van een Netflix overzicht!
met dank aan de crewleden die geholpen hebben om alles te koppelen aan onze series, voor zover deze al toegevoegd zijn
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Onder de lijst met afleveringen dient er tekstueel nog wat aangepast te worden in de 2e regel lijkt me. Nu staat er:
volgende nieuwe aflevering: 15 februari 2016 (aflevering 1)
dit seizoen zijn 16 februari 2016 te zien op Netflix
Better Call Saul - Seizoen 2 (2016)
Dit seizoen is vanaf 16 februari 2016 te zien op Netflix. lijkt me beter.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Onder de lijst met afleveringen dient er tekstueel nog wat aangepast te worden in de 2e regel lijkt me
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb nu alleen even de releasedatum van de eerste aflevering ingevoerd. Ik zou bij dit seizoen graag willen testen of automatisch (in de loop van de komende weken) overal de juiste netflix-datums ingevoerd worden, bij alle afleveringen.
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Dat was inderdaad niet correct. Is inmiddels al aangepast zie ik.
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Om de een of andere reden komt er hier een vraagteken in de titel te staan wat er niet hoort:
Squadra Antimafia? Palermo Oggi - Seizoen 4 (2012)
Is ook bij seizoen 3 zo.
Het vraagteken moet een liggend streepje zijn.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
opgelost door een correctie te doen bij de pagina van de hele serie
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
en we hebben vanaf nu ook een koopoverzicht! *cheerleader smiley*
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Serie/seizoen toevoegen aan de site, ik krijg dit scherm:
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Ik zie bij diverse series in het correctiegedeelte bij de zenders FOX wel erg veel voorbij komen.
Hier bijvoorbeeld: The X-Files - Seizoen 10 (2016)
Bij aflevering 3 staat 1x FOX USA en 7x FOX (NL) met verschillende data en tijden. Zijn dit herhalingen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja. Ik moet maar even kijken naar een andere manier van weergeven, als dit te veel wordt
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Zou het eventueel mogelijk zijn bij geavanceerd zoeken om series op te zoeken op land? Ik wilde nagaan welke Belgische/Vlaamse series nog een aanpassing van zender behoeven door de naamsveranderingen van de kanalen van de Vlaamse openbare omroep. Kunnen opzoeken op land zou deze opdracht veel eenvoudiger maken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik zal het op de lijst zetten, moet er inderdaad nog bij
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De laatste "grote" functionaliteit die ik vantevoren in gedachten had, is af: de checklist
bij Mijn Series zie je een overzicht van alle nieuwe afleveringen voor de series die je volgt
ik moet nog bouwen dat je ook meldingen ontvangt als er nieuwe afleveringen zijn
stinissen (crew series)
-
- 23469 berichten
- 76976 stemmen
De laatste "grote" functionaliteit die ik vantevoren in gedachten had, is af: de checklist
bij Mijn Series zie je een overzicht van alle nieuwe afleveringen voor de series die je volgt
ik moet nog bouwen dat je ook meldingen ontvangt als er nieuwe afleveringen zijn

joolstein
-
- 10848 berichten
- 8956 stemmen
Jordy
Ik heb de functie uitgeprobeerd! Werkt perfect!
En kwam ook gelijk nog een foutje tegen! De serie Grimm seizoen 5 had geen datums bij zijn plots staan! Wist trouwens niet dat je zonder datums kon inzenden? Dacht dat altijd op zijn minst jaartal er moest staan! De plot van aflevering 8 en 9 waren er ook die zet ik er morgen wel bij. Of iemand anders wil het doen?! 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Lopende seizoenen worden zo veel mogelijk ook nog automatisch aangevuld, misschien gaat daar nog iets mis
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
http://i.imgur.com/a1sHeRo.png
http://i.imgur.com/scDgQWN.png
"Markeer als gezien" en "Markeer als niet gezien" staan op de verkeerde plek.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Wordt het in de toekomst ook mogelijk om die 30 dagen aan te passen? Ik zou het namelijk wel fijn vinden als ik ook oudere series aan m'n checklist kan toevoegen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bedankt, ik zal je idee op de wensenlijst zetten
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
joolstein
-
- 10848 berichten
- 8956 stemmen
Hallo Jordy,
Bij CSI: Crime Scene Investigation - Seizoen 14 (2013-2016) CSI seizoen 14 staat dat deze tussen 2013 en 2016 is uitgezonden. Maar nu is er ook een seizoen 15 dat tussen 2014 en 2015 is uitgezonden. Als ik naar de originele uitzenddatum kijk staan die goed maar bij opgeslagen tv-datums staat er dat ze nu op RTL 5 worden uitgezonden. Wat gaat er daar dan mis? En kan ik hierin iets veranderen?
En dan heb ik nog het bekende Bugje dat er een seizoensnummer niet wordt genoemd. Dit is bij Miami Vice seizoen 1 Miami Vice - Seizoen (1984-1985)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat laatste kun je in ieder geval sinds kort zelf oplossen, er is een veldje bij het bewerken van het seizoen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb de jaartallen bij CSI 14 opnieuw laten doorrekenen, door een flauwekul tv datum in te voeren en gelijk weer te verwijderen (beetje omslachtig, maar het werkt
)