- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Ik heb even gekeken, bij mij werkt het nog steeds niet. Ik denk echter dat het aan mij ligt, want ik krijg nergens meer informatie te zien. Heb even bij andere series gekeken en nergens kan ik de afleveringsinformatie openen.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Jordy Ik zou het berekenen van jaartallen alleen laten gebeuren op basis van de vroegste data, en niet ook op basis van evt later ingevulde Nederlandse data, indien mogelijk. Een seizoen als NCIS - Seizoen 5 (2007-2016) dat tot 2016 zou duren omdat er bij aflevering 2 een NL-datum van vandaag is ingevoerd, lijkt me niet geheel wenselijk.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
complimenten aan Mza die voor vandaag voor het eerst een zo compleet mogelijk tv-overzicht heeft gemaakt
voor zover dat kan natuurlijk, aangezien nog niet alles staat er op staat
het is voor nu nog allemaal handwerk, ik ga binnenkort proberen om dit werk deels te automatiseren / makkelijker te maken
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Jordy, als ik een correctie invoer, verstuurt hij het niet. Alles correct ingevoerd, plots aangevuld, uitzendingen toegevoegd, de juiste vinkjes aan etc., maar hij doet helemaal niks. Eerder vanmiddag pakte die hem al niet en nu weer niet. Dit is volgens mij niet de eerste keer dat ik daar last van heb. Ook zie ik nog steeds de afleveringsinformatie niet middels een pop-up, ook niet met een andere browser.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vervelend, misschien kun je een andere browser proberen? Of even je browser cache legen.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Jordy Ik zou het berekenen van jaartallen alleen laten gebeuren op basis van de vroegste data, en niet ook op basis van evt later ingevulde Nederlandse data, indien mogelijk. Een seizoen als NCIS - Seizoen 5 (2007-2016) dat tot 2016 zou duren omdat er bij aflevering 2 een NL-datum van vandaag is ingevoerd, lijkt me niet geheel wenselijk.
Jordy, bij NCIS seizoen 5 is deze bug opgelost, maar bij Zoo - Seizoen 1 (2015-2016) treedt hij volgens mij nog steeds op. Daar staat jaartal 2015-2016, wat enkel 2015 hoort te zijn.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Werkt beide niet. Andere browsers doen exact hetzelfde als in Chrome. Correcties indienen doet hij niets en informatie wordt niet opgehaald. Ik had met Celblok H hetzelfde probleem, kon het nieuwe seizoen toen ook niet toevoegen. Van de week met De Hoofdprijs had ik echter weer geen enkel probleem.
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
Aangaande de linkjes tussen de diverse metersites...
Deze komen nu bij de overzichtspagina van de serie. Zie Forbrydelsen
Maar naast compilaties met muziek uit een hele serie zijn er ook tal van uitgaven met muziek van 1 specifiek seizoen. Die zouden denk ik beter bij het seizoen zelf kunnen staan. Zelfde kan in principe ook gelden voor een link met bv. een boek.
Ik begrijp dat Jordy dit op zijn verlanglijstje heeft gezet.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Jordy, ik kan bepaalde correcties nog steeds niet indienen. Omdat niemand hier reageerde met dezelfde problemen, dacht ik dat het aan mij lag. Ik heb Crazy D gevraagd of hij de correctie wel in kon dienen, dit lukte. Het accepteren lukt mij echter niet. Om zeker te zijn dat het niet aan mij ligt, heb ik Mercury gevraagd deze correctie te accepteren. Ook bij hem lukt het helaas niet. Vrees dus dat het hier toch om een bug gaat.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Er gaat inderdaad iets behoorlijk mis. Ik heb van Miszmi 4 meldingen en van Joolstein
2 meldingen ontvangen dat de correctie van The Fosters is geaccepteerd (correctie is
niet zichtbaar op de pagina van The Fosters - Seizoen 3 ).
[22:51] Je correctie van The Fosters - Seizoen 3 is geaccepteerd door joolstein.
[22:51] Je correctie van The Fosters - Seizoen 3 is geaccepteerd door joolstein.
[22:45] Je correctie van The Fosters - Seizoen 3 is geaccepteerd door Miszmi.
[22:41] Je correctie van The Fosters - Seizoen 3 is geaccepteerd door Miszmi.
[22:40] Je correctie van The Fosters - Seizoen 3 is geaccepteerd door Miszmi.
[22:37] Je correctie van The Fosters - Seizoen 3 is geaccepteerd door Miszmi.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Met correcties goedkeuren niet, dat gaat eigenlijk altijd wel goed. Met zelf correcties toevoegen heb ik dit probleem geregeld.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zal morgen even kijken of ik dit kan nabootsen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Friends - Seizoen 10 (2003-2004)
De laatste 2 afleveringen (het plot) staan in het Engels beschreven...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Oei slordig, zou je een correctie willen doen? Bedankt!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Oei slordig, zou je een correctie willen doen? Bedankt!
Is dit geen bug dan?
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Friends - Seizoen 10 (2003-2004)
De laatste 2 afleveringen (het plot) staan in het Engels beschreven...
Ik heb het voor nu aangepast. Ik ben er echter ook niet zo'n voorstander van dat beide plots hetzelfde zijn, volgens mij nergens voor nodig. Ik zal morgen even kijken of er twee aparte plots beschikbaar zijn. Bedankt voor je oplettendheid 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb het voor nu aangepast. Ik ben er echter ook niet zo'n voorstander van dat beide plots hetzelfde zijn, volgens mij nergens voor nodig. Ik zal morgen even kijken of er twee aparte plots beschikbaar zijn. Bedankt voor je oplettendheid
Hartelijk dank 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jordy, ik kan bepaalde correcties nog steeds niet indienen. Omdat niemand hier reageerde met dezelfde problemen, dacht ik dat het aan mij lag. Ik heb Crazy D gevraagd of hij de correctie wel in kon dienen, dit lukte. Het accepteren lukt mij echter niet. Om zeker te zijn dat het niet aan mij ligt, heb ik Mercury gevraagd deze correctie te accepteren. Ook bij hem lukt het helaas niet. Vrees dus dat het hier toch om een bug gaat.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Baggerman heeft hem inmiddels geaccepteerd. Lijkt nu dus weer goed te gaan. Dank je wel 
Sanderkeuh
-
- 582 berichten
- 2953 stemmen
Is het mogelijk om op de /show/ pagina een gemiddelde weer te geven van alle seizoenen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja misschien, ik wil daar nog even over nadenken, over wat we met de seriepagina aan moeten
misterfool
-
- 369 berichten
- 728 stemmen
Misschien een knop invoeren dat je in een keer als sterretjes van afleveringen kan aantikken(alle afleveringen gezien). Kan handig zijn als een seizoen veel afleveringen telt. Noem me lui, maar alles aan moeten tikken vind ik toch een tikkeltje moeizaam.