- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
FRIPI_mm
-
- 49 berichten
- 0 stemmen
Is het misschien een idee om alle series weg te halen bij moviemeter en daar een algemene topic aan te maken en zeggen dat ze hier terecht kunnen?
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Ik probeer Celblok H (seizoen 3) toe te voegen. Zodra ik alles heb ingevoerd, krijg ik de melding dat de serie nog niet bekend is op de site. Echter staan seizoen 1 & 2 al online. Als ik het nummer van IMDb invoer, haalt hij deze informatie ook op. Zodra ik op versturen druk, geeft hij die melding.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
zal op de lijst zetten om daar naar te kijken
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Ik wil een nieuw topic openen (favoriete serie quotes). Maar Overigen
/ Televisie staat nog niet in de categorie lijst weergegeven. Kan deze er
tussen geplaatst worden?
Bvd.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Mag in toplijsten / favorieten
Overig is bedoeld voor zaken die niet over televisie gaan
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Duidelijk. Merci.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Is het misschien een idee om alle series weg te halen bij moviemeter en daar een algemene topic aan te maken en zeggen dat ze hier terecht kunnen?
Misschien best wachten tot hier wat meer series staan. Misschien kan je de actieve leden daar aluitnodigen om naar hier te komen kunnen ze hier praten over hun series.
tbouwh
-
- 5815 berichten
- 5402 stemmen
De site is duidelijk in ontwikkeling, ik zie steeds meer dingen verschijnen; er zijn echter ook nog series waarvan bijvoorbeeld enkel seizoen 2 erop staat (terwijl er 9 seizoenen zijn). Dit wordt nog wel opgelost verwacht ik. Hoop dat er discussies gaan ontstaan bij de diverse series, zoals dat nu ook op moviemeter het geval is. Misschien kan er op die site nog wat voor tvmeter gepromoot worden.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Laten we vooral niet de illusie hebben dat deze site binnen no time compleet en drukbezocht is. Dat zal zeker het eerste jaar nog niet zo zijn.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Zelfs MovieMeter is na 15 jaar nog niet 'af'. Verbaast me soms hoeveel films en series er zijn en vind het al bijzonder hoe we deze website de afgelopen maanden al zo hebben kunnen vullen.
Ontbrekende seizoenen mag je naruurlijk ook zelf aanvullen 
Teejey_mm
-
- 182 berichten
- 0 stemmen
De site is duidelijk in ontwikkeling, ik zie steeds meer dingen verschijnen; er zijn echter ook nog series waarvan bijvoorbeeld enkel seizoen 2 erop staat (terwijl er 9 seizoenen zijn). Dit wordt nog wel opgelost verwacht ik. Hoop dat er discussies gaan ontstaan bij de diverse series, zoals dat nu ook op moviemeter het geval is. Misschien kan er op die site nog wat voor tvmeter gepromoot worden.
Toevallig deed ik dit vanmorgen, haha.
Die discussies lijken mij ook interessant, daarom vind ik dat de discussies per serie moeten gaan en niet per seizoen. Beide kan natuurlijk ook.
tbouwh
-
- 5815 berichten
- 5402 stemmen
Niet per se een illusie hoor, meer een leuke hoop/verwachting om te stellen. Natuurlijk zal e.e.a. gestaag moeten groeien, en moet je er voor waken niet te hoog in te zetten. Zoals ik ook al zei, de site krijgt al uitstekend vorm, en dat is een fijn pluspunt 
Ben het ook wel met Teejey eens. Met name bij een serie waarvan vele seizoenen uit zijn is het lastig onderscheid maken, helemaal als het kijken al even terug is. Huidige opzet geeft wel de mogelijkheid duidelijk per seizoen te beoordelen. Dit is vooral aantrekkelijk voor de lopende series. De optie 'bericht bevat spoilers tot aflevering...' vind ik ook sterk. Zal nu nog geen grootse functie hebben maar die zal groeien naarmate er meer berichten worden geplaatst bij lopende series.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik mis nog een beetje de link met materiaal van series dat op Moviemeter staat in combinatie met series hier.
Voorbeelden:
De serie 24 heeft op MM deze film staan: 24: Redemption (2008) - MovieMeter.nl
Dat is een losse film, maar hoort ook bij het verhaal tussen seizoen 6 en 7.
Idem met The X-Files hier, waar op MM de films The X Files (1998) - MovieMeter.nl en The X Files: I Want to Believe (2008) - MovieMeter.nl staan. Kan er op beide sites ook geen koppeling naar elkaar komen?
En zo heb je talloze voorbeelden. Ook van Entourage of Dexters Lab om wat aparte voorbeelden te geven. Zo maak je het plaatje nog completer toch?
PeterW
-
- 111 berichten
- 965 stemmen
Ik mis nog een beetje de link met materiaal van series dat op Moviemeter staat in combinatie met series hier.
Voorbeelden:
De serie 24 heeft op MM deze film staan: 24: Redemption (2008) - MovieMeter.nl
Dat is een losse film, maar hoort ook bij het verhaal tussen seizoen 6 en 7.
Idem met The X-Files hier, waar op MM de films The X Files (1998) - MovieMeter.nl en The X Files: I Want to Believe (2008) - MovieMeter.nl staan. Kan er op beide sites ook geen koppeling naar elkaar komen?
En zo heb je talloze voorbeelden. Ook van Entourage of Dexters Lab om wat aparte voorbeelden te geven. Zo maak je het plaatje nog completer toch?
Aangepast. Als iemand linkjes wil hebben wil ik dat graag weten.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Klasse! Ik wist overigens niet dat jullie dit al deden, dacht dat het gewoon geen optie was die TVMeter gebruikte met de andere Moviesites. Als ik er meer zie, dan zal ik dat wel hier plaatsen. Maar er zijn er wel vrij veel.
Denk aan de 2 Thunderbirds films op MM. En dan heb je ook nog de animatiefilm uit 2004, wordt zoiets dan ook gekoppeld?
Thunderbirds Are GO (1966) - MovieMeter.nl
Thunderbird 6 (1968) - MovieMeter.nl
+
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Bij de serie 24 staat deze link naar MM vermeld: 24 (2002) - MovieMeter.nl
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Klasse! Ik wist overigens niet dat jullie dit al deden, dacht dat het gewoon geen optie was die TVMeter gebruikte met de andere Moviesites.
Ik had er zelf al een paar gekoppeld, en PeterW heeft (oorspronkelijk vanuit BoekMeter) ook toegang tot deze mogelijkheid, dus fijn dat dat bij deze in gang is gezet
PeterW
-
- 111 berichten
- 965 stemmen
Denk aan de 2 Thunderbirds films op MM. En dan heb je ook nog de animatiefilm uit 2004, wordt zoiets dan ook gekoppeld?
Thunderbirds Are GO (1966) - MovieMeter.nl
Thunderbird 6 (1968) - MovieMeter.nl
+
Die laatste ben ik niet helemaal zeker van, aangezien dit toch weer een hele andere Thunderbirds is, dan de poppenfilms.
Animosh_mm
-
- 264 berichten
- 114 stemmen
Ben het ook wel met Teejey eens. Met name bij een serie waarvan vele seizoenen uit zijn is het lastig onderscheid maken, helemaal als het kijken al even terug is.
Jordy schreef een tijdje terug:
wel komt er misschien nog een mogelijkheid om op een serie als geheel te stemmen.
Dus misschien komt die optie er nog wel (om te stemmen op gehele series althans - een discussiepagina voor een serie is weer een ander punt). Ik zou dat ook nog steeds een fijne aanvulling vinden.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Bij de serie 24 staat deze link naar MM vermeld: 24 (2002) - MovieMeter.nl
.
Haha, ja ik kwam die film ook altijd tegen als ik op 24 als serie zocht. Heeft inderdaad niks met de serie te maken, alleen de link die ik gaf van 24: Redemption.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Die laatste ben ik niet helemaal zeker van, aangezien dit toch weer een hele andere Thunderbirds is, dan de poppenfilms.
Ja, ben ik met je eens hoor. Die zou ik zelf ook weglaten, maar geen idee hoe compleet jullie alles willen maken.
PeterW
-
- 111 berichten
- 965 stemmen
Zo compleet mogelijk is natuurlijk leuk.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ja, ben ik met je eens hoor. Die zou ik zelf ook weglaten, maar geen idee hoe compleet jullie alles willen maken.
Dit is een goed hulpmiddel:
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Jordy bij De Hoofdprijs krijg ik bij de afleveringen de toegevoegde informatie bij de afleveringen niet te zien. Is dit een bekend probleem?
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Bij deze serie en het enige bijhorende seizoen (vandaag toegevoegd):
staat er (0-1970) ipv (1969-1970)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jordy bij De Hoofdprijs krijg ik bij de afleveringen de toegevoegde informatie bij de afleveringen niet te zien. Is dit een bekend probleem?