• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.438 films
  • 12.237 series
  • 34.024 seizoenen
  • 647.758 acteurs
  • 199.133 gebruikers
  • 9.379.134 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Is het normaal dat ik op mijn telefoon geen afleveringen kan aanklikken (en dus geen plotomschrijvingen te zien kan krijgen)? Besturingssysteem is Windows Phone.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Denk het niet, op iPhone kan het wel.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

Ja op iOS en Android werkt het in ieder geval wel. Welke browser app gebruik je?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zal het op de lijst zetten!

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

brawljeff schreef:

Ja op iOS en Android werkt het in ieder geval wel. Welke browser app gebruik je?

Internet Explorer

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

Wie weet ligt het daar aan. In Chrome werkt het in ieder geval

joolstein

• 10841 berichten
  • 8940 stemmen

Hmm, iemand anders ook last van dat er niet meer kan worden toegevoegd? Telkens als ik wil toevoegen komt er error webpagina niet beschikbaar?

Inmiddels is het na de derde keer wel gelukt!

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Ik probeerde zojuist het vijfde seizoen van moordvrouw toe te voegen, ik krijg de melding dat deze serie nog niet bekend is op TV Meter, terwijl dit wel zo is. Hoe kan dit? Ik heb ook andere series toegevoegd, dit ging wel prima.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Wat vreemd, dat is toch juist de bedoeling dat deze nog niet op TvMeter staat als je gaat toevoegen?

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Ik kreeg de melding dat de serie niet bekend is, ik probeerde alleen het laatste seizoen toe te voegen die op dit moment bezig is. De eerste 4 seizoenen staan al op de site. Op de één of andere manier pakt hij de connectie met de gehele serie dus niet. Ik zal het straks nog even een keer proberen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bij mij lijkt het wel goed te gaan, imdb code tt1978200

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Heb diezelfde code gebruikt, ik kreeg de melding toen ik alles al had ingevoerd en het wilde verzenden. Ik heb alles toen nog een keer nagekeken, maar alles klopte. De serie zou niet bij jullie in de database staan. Ik zal alles nu nog een keer invullen, als ik dezelfde melding krijg, hoor je het .

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Gelukt! Vreemd dat het net dan niet werkte, heb exact hetzelfde gedaan.

joolstein

• 10841 berichten
  • 8940 stemmen

Iets loopt er niet lekker met de site? Ik probeerde net Of Kings and Prophets toe te voegen.Alles ingevuld en op versturen gedrukt. Nu bleek de poster niet goed te zijn. Oke, dat kan maar wat ik ook probeerde alle poster waren niet goed! Ik ben toen opnieuw naar de site gegaan en de IDMB code ingevuld. Toen gaf tv-meter aan dat de seizoen in de wachtrij stond. Ik zag het door mij toegevoegde plot, poster,Ontwikkelaar, land enz. Maar bij de afleveringen waren mijn invullingen niet te zien en ook de seizoen poster was er niet. Daarom(dezelfde) poster toegevoegd en de afleveringen weer bewerkt. En toen kon ik hem wel verzenden!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ongetwijfeld zijn nog niet alle bugs uit het toevoegproces. Zal kijken of ik dat kan nabootsen.

stinissen (crew series)

• 23462 berichten
  • 76956 stemmen

joolstein schreef:

Iets loopt er niet lekker met de site? Ik probeerde net Of Kings and Prophets toe te voegen.Alles ingevuld en op versturen gedrukt. Nu bleek de poster niet goed te zijn. Oke, dat kan maar wat ik ook probeerde alle poster waren niet goed! Ik ben toen opnieuw naar de site gegaan en de IDMB code ingevuld. Toen gaf tv-meter aan dat de seizoen in de wachtrij stond. Ik zag het door mij toegevoegde plot, poster,Ontwikkelaar, land enz. Maar bij de afleveringen waren mijn invullingen niet te zien en ook de seizoen poster was er niet. Daarom(dezelfde) poster toegevoegd en de afleveringen weer bewerkt. En toen kon ik hem wel verzenden!

Dat probleem ook wel eens gehad in het verleden bij MM.

joolstein

• 10841 berichten
  • 8940 stemmen

Jordy

Ongetwijfeld zijn nog niet alle bugs uit het toevoegproces. Zal kijken of ik dat kan nabootsen.

Dank je wel, ik dacht geef het even door altijd handig om te weten!

Mza

Dat probleem ook wel eens gehad in het verleden bij MM.

Ach, die torretjes(Bugs) kunnen voorkomen.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Jordy Bij seizoenen die op de zender 'één' zijn uitgezonden, wordt de zender in het popupje aangegeven als '(null)', zie bijv Nieuw Texas - Seizoen 1 (2015)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt, gaat op de lijst

jarno1975 (Moderator series)

• 10972 berichten
  • 2792 stemmen

In de titels met een lidwoord blijft het lidwoord achteraan staan. Dit zou automatisch vooraan gezet moeten worden volgens mij. Bijvoorbeeld:

X-Files, The of Office, The

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

gaat ook op de lijst

Joakim

• 10 berichten
  • 0 stemmen

Zou de Belgische zender "VTMKZOOM" aan de zenderlijst toegevoegd kunnen worden? Ik merk dat bij Hallo K3! staat dat deze serie op Canvas werd uitgezonden, maar dat klopt niet. Ze is wel op VTMKZOOM uitgezonden, maar aangezien deze zender nog niet in de lijst staat, kan ik dit niet wijzigen.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 berichten
  • 1308 stemmen

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Je hebt helemaal gelijk! Bedankt voor je input. Als het vanavond nog niet is aangepast, zorg ik dat de zender toegevoegd en aangepast wordt.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Jordy schreef:

bedankt, gaat op de lijst

Nu verschijnen de popups van de afleveringen bij series met de zender één helemaal niet meer, bijv bij De Kat - Seizoen 1 (1973)

stinissen (crew series)

• 23462 berichten
  • 76956 stemmen

En op de hoofdpagina zie je nu Flikken Rotterdam maar je kunt nergens op klikken of zien als je er op hebt gestemd , WEL kun je op het plaatje klikken en dan kom je er ook....

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt, titel moet ook klikbaar zijn inderdaad

zal dit weekend weer wat puntjes wegwerken

Teejey_mm

• 182 berichten
  • 0 stemmen

Als ik het goed heb klopt er niets van de pagina's van Spartacus. Alle seizoenen worden namelijk Spartacus: Blood and Sand genoemd, terwijl elk seizoen toch echt zijn eigen naam heeft en 'Spartacus' de naam is voor alle seizoenen als geheel.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Teejey_mm schreef:

Als ik het goed heb klopt er niets van de pagina's van Spartacus. Alle seizoenen worden namelijk Spartacus: Blood and Sand genoemd, terwijl elk seizoen toch echt zijn eigen naam heeft en 'Spartacus' de naam is voor alle seizoenen als geheel.

Ik heb er even naar gekeken. Elk seizoen heeft inderdaad andere naam, het eerste seizoen heet alleen: Spartacus: Blood of Sand. De overige twee seizoenen hebben een hele andere naam. Ik ga even overleggen hoe wij dit gaan doen. Bedankt voor je oplettendheid!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Technisch foutje:

Als je zoekt rechts bovenin de pagina op ''X-Files'' krijg je 2 opties, waarbij de ene link je verwijst naar een niet bestaande pagina (en de andere uiteraard naar de gehele serie).

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.