- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Circus of A Bit of Fry and Laurie kunnen worden toegevoegd.
.
.
DjFrankie
-
- 3423 berichten
- 3506 stemmen
Ik wil een serie toevoegen maar is al 3 dagen niet mogelijk??
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Begin volgend jaar weer. Eerst even de achterstand wegwerken
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Begrijpelijk, maar wel lang zeg! We vervelen ons zo
.
Decec
-
- 6743 berichten
- 8589 stemmen
Hoeveel staat wachtrij? Ben benieuwd volgens mij meer dan 50?
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Zal ik dan maar wachten tot die tijd in plaats van nog meer verzoekjes in te dienen? Ik heb er nog veel meer dan mijn lijstje in het andere topic, maar denk dat het voor jullie makkelijker is als ik ze tegen die tijd zelf toevoeg?
PeterW
-
- 111 berichten
- 965 stemmen
Hoeveel staat wachtrij? Ben benieuwd volgens mij meer dan 50?
Ik heb er al 34 in staan, dus zal het zeker meer zijn dan 50. 
Decec
-
- 6743 berichten
- 8589 stemmen
Dat is veel, waarom gebruiken jullie niet via Jordy zoals moviemeter niet meer dan 10 toevoegen? Dat is extra werk voor crews??? Oh dan moet maar volgende jaar wachten...
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Wel veeel meer dan 50 hoor 
Die 10 per user regel hadden we aan het begin wel, komt misschien wel weer terug in het nieuwe jaar.
stinissen (crew series)
-
- 23460 berichten
- 76955 stemmen
Ik weet dat hij vrijwilligerswerk is maar het gaat gewoon niet zo hard...
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8939 stemmen
Als Peterw er al 34 heb staan en ik heb er 25 uitstaan, Halve Tamme zal er ook ergens tussen de 30 en 40 hebben staan. Dat betekent dat alleen al drie personen er ongeveer 100 hebben ingediend. Ik denk dus dat er zeker 150 tot 200 uitstaan. Hulde aan de crew om dit allemaal weg te werken hoor! Het is erg veel werk!
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
het zijn er 137 om precies te zijn.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
misschien kan iedereen die nu zit te duimendraaien omdat er niet toegevoegd kan worden, deze tijd gebruiken om eens wat leuke discussies te starten bij de series die wel op de site staan? 
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Hoe zit het eigenlijk met kinderseries? Hebben jullie daar richtlijnen voor? Niet dat ik straks van alles toevoeg, terwijl jullie dat soort dingen niet op de site willen. Zonde van mijn tijd en die van jullie. Kinderseries is natuurlijk een breed begrip, van teletubbies tot Bassie en Adriaan en van Het Zandkasteel tot aan iCarly.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
De doelgroep maakt niet uit, maar het moeten wel echt afleveringen zijn, geen korte clips ofzo. De door jouw genoemde series vallen gewoon binnen onze richtlijnen. Denk dat we Bassie & Adriaan als miniseries rekenen. Elk 'avontuur' is een aparte serie voor zover ik weet.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Dank je! Dan zal ik dat soort series ook gaan toevoegen tegen de tijd dat dat weer mogelijk is.
Bassie en Adrian heb ik even nagezocht: het verschilt per seizoen. Er zijn seizoenen met maar 6/7 afleveringen, maar ook seizoenen met 12 afleveringen die wel binnen jullie richtlijnen zouden vallen van een gewone serie.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De doelgroep maakt niet uit, maar het moeten wel echt afleveringen zijn, geen korte clips ofzo. De door jouw genoemde series vallen gewoon binnen onze richtlijnen. Denk dat we Bassie & Adriaan als miniseries rekenen. Elk 'avontuur' is een aparte serie voor zover ik weet.
Als dat je redenatie is, dan zijn series als 24 toch ook miniseries? Of sitcoms. Zou niet begrijpen waarom B en A niet als een vol seizoen worden gezien.
Zien bv Afleveringen overzicht van Bassie & Adriaan | Serie | MijnSerie
Daar heet het ook gewoon een seizoen.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Als dat je redenatie is, dan zijn series als 24 toch ook miniseries? Of sitcoms. Zou niet begrijpen waarom B en A niet als een vol seizoen worden gezien.
Zien bv Afleveringen overzicht van Bassie & Adriaan | Serie | MijnSerie
Daar heet het ook gewoon een seizoen.
Je hebt een punt hoor, maar IMDB geeft het bijvoorbeeld wel aan als miniseries, dus wij moeten eerst gaan uitzoeken wat er mogelijk is op deze site..
Alle avonturen hebben ook een eigen naam 'Geheim van de Schatkaart', 'De Geheimzinnige Opdrachtgever' etc. Er wordt nooit over seizoenen gesproken, daarom denk ik dat we deze serie niet als één serie moeten zien. Ik ga het uitzoeken.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Maar dan zou je American Horror Story bijvoorbeeld ook als miniserie neer moeten zetten. Ook hiervan heeft elk seizoen een andere naam. Uiteraard is dit een gewone serie, zoals ook op deze site staat. Op iMDB zijn verschillende dingen over Bassie en Adriaan te vinden, een gewone TV Serie en inderdaad de mini-serie. Indien het mogelijk is (en makkelijk) zou ik het als een gewone serie toevoegen. Ik zou zelf hierbij Wikipedia aanhouden en die series als seizoenen toevoegen. De reeks shorties kan er natuurlijk uitgelaten worden.
Als men dan op Bassie en Adriaan zoekt, wordt de serie gewoon in 1x gevonden, alle seizoenen bij elkaar. Ik denk dat veel mensen dit sowieso zullen doen, als zij deze serie zoeken en niet met de gehele benaming erachter. Anders krijg je (uit mijn hoofd) 10 losse mini-series van Bassie en Adriaan op de site en betwijfel of dat handig is.
Begrijp jouw redenering ook wel hoor! Uiteraard is die keus uiteindelijk aan jullie wat jullie ermee doen
.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Dat kan hoor. Ik heb Bassie en Adriaan nooit echt gevolgd, af en toe een aflevering op tv als kind zijnde. Het was in mijn eerste bericht meer een voorbeeld wat tot deze bevindingen leidde. Begrijp jouw zienswijze ook. Ben benieuwd wat jullie uiteindelijk zullen doen. Hoe dan ook chapeau voor al het werk dat jullie erin steken!
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3312 stemmen
Oh dat is prima hoor, deel vooral ideeën en opmerkingen!
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Miniseries zijn toevoegbaar vanaf 8 afleveringen, t/m 7 afleveringen komen op MM te staan. Zie De Site >> Algemeen >> series/seizoenen toevoegen aan de site het bericht van Jordy.
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8939 stemmen
Ik had een vraag betreffende deze: Star Trek Renegades
Bij IDMB staat dat het een tv-serie is nu heb ik hem gekeken en met een tijdsduur van 88 minuten lijkt mij dat dit meer een film is?
Kan ik deze hier dan toch toevoegen?
stinissen (crew series)
-
- 23460 berichten
- 76955 stemmen
Ik had een vraag betreffende deze: Star Trek Renegades
Bij IDMB staat dat het een tv-serie is nu heb ik hem gekeken en met een tijdsduur van 88 minuten lijkt mij dat dit meer een film is?
Kan ik deze hier dan toch toevoegen?
Eerste aflevering is geweest en volgens IMDB komt de 2de afl december 2016.. En dat is wel raar... Misschien wordt de serie wel afgebroken omdat de pilot niet erg goed is ontvangen.
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8939 stemmen
Mza De tweede aflevering( en derde) komt pas in december 2016 doordat dit een door Fans gemaakte serie/ film is? Ze proberen geld bij elkaar te krijgen via kickstarter. Het is jammer dat het project niet helemaal gelukt is! Veel echte fans (trekkies) hebben echter wel genoten! Op IDMB staat de rating ook laag omdat er nogal wat mensen zijn die het vergelijken met de laatste twee Star Trek films. Erg dom! Een budget van 190 miljoen dollar (en een slecht plot) of van 300000 dollar is nogal een verschil! Ik wacht nog ff een tijdje af denk ik? Dan krijgen we misschien meer zekerheid!
stinissen (crew series)
-
- 23460 berichten
- 76955 stemmen
Mza De tweede aflevering( en derde) komt pas in december 2016 doordat dit een door Fans gemaakte serie/ film is? Ze proberen geld bij elkaar te krijgen via kickstarter. Het is jammer dat het project niet helemaal gelukt is! Veel echte fans (trekkies) hebben echter wel genoten! Op IDMB staat de rating ook laag omdat er nogal wat mensen zijn die het vergelijken met de laatste twee Star Trek films. Erg dom! Een budget van 190 miljoen dollar (en een slecht plot) of van 300000 dollar is nogal een verschil! Ik wacht nog ff een tijdje af denk ik? Dan krijgen we misschien meer zekerheid!
Oki thx