• 15.906 nieuwsartikelen
  • 178.670 films
  • 12.256 series
  • 34.048 seizoenen
  • 648.507 acteurs
  • 199.189 gebruikers
  • 9.383.295 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

jarno1975 (Moderator series)

• 10973 berichten
  • 2794 stemmen

Ik, en in ieder geval nog een user dat ik weet, hebben nog steeds het probleem dat je met IE geen serie kan toevoegen. Volgens die andere user gaat het ook niet met Firefox. Met chrome werkt het wel. Probleem is wanneer je de imdb code en het seizoensnummer invult en vervolgens op verder klikt de 2e pagina niet geladen wordt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

In Firefox werkt het bij mij wel, wellicht is er een probleem met een specifieke serie, ik hoor dan graag de imdb code / seizoensnummer.

Dat het in IE niet werkt was mij nog niet bekend, zal het op de lijst zetten. In ieder geval in IE11 en Edge wil ik alles wel werkend hebben

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

volgens mij moet het nu werken in IE

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het is met zo'n nieuwe site natuurlijk in het begin nog een beetje uitproberen wat wel en niet fijn werkt. Ik heb een paar aanpassingen gedaan, er waren nog wat dingetjes waar ik me zelf aan ergerde. Even kijken hoe deze wijzigingen bevallen, benieuwd wat jullie er van vinden.

Als je zocht, kreeg je in de "snelzoek resultaten" alleen de pagina's voor de (hele) series te zien in je resultaten. Terwijl je meestal toch op zoek bent naar een specifiek seizoen, vaak het lopende. Daarom heb ik gezorgd dat er nu seizoenen in de resultaten staan ipv series. Lopende seizoenen staan bovenaan, daarna aflopend op "populariteit" (aantal stemmen en berichten)

Een ander dingetje is dat ik het vervelend vond dat, bijvoorbeeld bij nieuwe series die ik nog niet ken, de informatie waar ik naar op zoek ben verdeeld staat over 2 pagina's: de seriepagina met een algemeen plot en de makers, en de pagina van seizoen 1 met informatie over de afleveringen en uitzenddatums. Daarom heb gezorgd dat de informatie van de gehele serie ook te zien is op elke seizoenspagina. Ook het kiezen van een ander seizoen, doe je nu niet meer door naar de seriepagina te klikken, maar om uit een keuzeveldje een ander seizoen te kiezen.

Ik weet dat er mensen zijn die graag zouden zien dat je over een hele serie kunt discussieren, en op een serie in z'n geheel kunt stemmen, maar ik heb voor nu even de voorlopige knoop doorgehakt dat ik dit pas wil gaan doen als de site eventueel groot wordt.

Locutus

• 606 berichten
  • 5887 stemmen

Klopt het dat er nu geen overzichtspagina voor de serie is? Dan vind ik het persoonlijk eerlijk gezegd geen verbetering, sorry. Als ik zoek, dan zoek ik ook altijd op de serie en niet op seizoen X. De seizoensnavigatie is wel top!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Kun je uitleggen waarom je die mist ?

Locutus

• 606 berichten
  • 5887 stemmen

Jazeker! Ten eerste zie ik nu de mooie serieposter niet meer. Ten tweede heb ik geen stemtabel meer voor alle seizoenen. En nogmaals: als ik zoek, dan vind ik het juist mooi om eerst een overzicht te krijgen van de serie. Ook van series die ik nog niet ken. Daarna klik ik wel door naar de seizoenen. Daar hoeft dan de omschrijving van de serie echt niet bij, dat ken ik dan al. Maar misschien ben ik weer de uitzondering

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Dit keer ben je niet de enige . Ik vond het ook altijd prettig om op de seriepagina te komen. Het navigeren tussen seizoenen is wel geweldig. Denk trouwens wel dat de seriepagina een kwestie van wennen is. Zodra ik eraan gewend ben dat die er niet meer is, zal ik het ook niet meer missen vermoed ik.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Okee ik zal er nog even naar kijken

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

heb wat aanpassingen gedaan

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Dat ziet er super uit, Jordy! Mijn complimenten!

Locutus

• 606 berichten
  • 5887 stemmen

Stuk beter zo! Best of both worlds

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, erg fijn zo. Zowel een totaalpagina als losse seizoenen.

Blijf het wel jammer vinden dat je niet op een complete serie kan stemmen. Dat zou mijn meest gewenste nieuwe functionaliteit van de site zijn. Hopelijk komt dit nog eens

joolstein

• 10854 berichten
  • 8961 stemmen

Wie O wie kan mij helpen om een de seizoensposter te vinden van Person of Interest seizoen 3 en 4? Zodat ik deze twee seizoenen ook kan toevoegen. Ik kan namelijk geen tv-poster vinden. Terwijl er wel voor seizoen 1 en 2 een poster is. Op een of andere manier doe ik waarschijnlijk iets fout

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Ik zou deze voor seizoen 3 doen, een officiële poster van de première kan ik ook niet vinden.

Deze heb ik gevonden voor seizoen 4, maar betwijfel of die naar bewerken nog groot genoeg is (alle randen verwijderen, bovenkant eraf etc.). Even kijken of dat lukt. Ik zit nu in de trein naar stage en moet nog even leren voor tentamen, dus kan anders vrijdag wel even wat langer zoeken.

stinissen (crew series)

• 23470 berichten
  • 76980 stemmen

joolstein schreef:

Wie O wie kan mij helpen om een de seizoensposter te vinden van Person of Interest seizoen 3 en 4? Zodat ik deze twee seizoenen ook kan toevoegen. Ik kan namelijk geen tv-poster vinden. Terwijl er wel voor seizoen 1 en 2 een poster is. Op een of andere manier doe ik waarschijnlijk iets fout

Als ze er niet zijn mag je ook de dvd hoes van het seizoen of als die er niet is , wat me sterk lijkt een still gebruiken.

jarno1975 (Moderator series)

• 10973 berichten
  • 2794 stemmen

seizoen 3 (alleen de lelijke rand aan de linkse kant er nog afsnijden)

Seizoen 4

Tommeh

• 7317 berichten
  • 3297 stemmen

Een kleine (mierenneukerige) opmerking:

Bij updates is de volgorde: Series - Forum - Toevoegingen

Bij Mijn updates is dat: Forum - Series - Gebruikers

Kunnen Series en Forum niet gelijk getrokken worden? De autist in mij stoort zich hier mateloos aan!

stinissen (crew series)

• 23470 berichten
  • 76980 stemmen

jarno1975 schreef:

seizoen 3 (alleen de lelijke rand aan de linkse kant er nog afsnijden)

Seizoen 4

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Tommeh schreef:

Een kleine (mierenneukerige) opmerking:

Bij updates is de volgorde: Series - Forum - Toevoegingen

Bij Mijn updates is dat: Forum - Series - Gebruikers

Kunnen Series en Forum niet gelijk getrokken worden? De autist in mij stoort zich hier mateloos aan!

zal ik aanpassen

joolstein

• 10854 berichten
  • 8961 stemmen

Thnxs! loes ik kwam er vannacht maar niet bij. Ik heb wat af gegoocheld.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Alleen maar goede aanpassingen!

Jordy schreef:

Ik weet dat er mensen zijn die graag zouden zien dat je over een hele serie kunt discussieren, en op een serie in z'n geheel kunt stemmen, maar ik heb voor nu even de voorlopige knoop doorgehakt dat ik dit pas wil gaan doen als de site eventueel groot wordt.

Zelfs hier ben ik het mee eens. Al mag van mij die eventueel wel weggelaten worden

Locutus

• 606 berichten
  • 5887 stemmen

Jordy misschien is het ook leuk om de toplijsten beschikbaar te maken op mobiel?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja daar gaat inderdaad nog iets fout, zal er naar kijken

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Jordy, bij mij blijft dat nummertje steeds staan voor een correctieverzoek. Ik heb tegen half 7 vanavond op school de correctie al ingevoerd, maar het blijft toch elke keer staan. Na twee keer in- en uitloggen is die dan uiteindelijk wel weg, maar erg handig is het niet . Volgens mij ben ik niet de enige bij wie die geregeld blijft staan.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 berichten
  • 1309 stemmen

Klopt, duurt erg lang voordat het verdwenen is.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zal ik naar kijken!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > correctieverzoekjes

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Ik kan op de mobiele site geen series aan m'n volglijst toevoegen:

http://i.imgur.com/rdZ55p6.jpg

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

wat gaat er precies mis dan? wat moet ik zien op dit screenshot

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.