• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.554 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.327 acteurs
  • 199.158 gebruikers
  • 9.381.565 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt, zal ik naar kijken

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 berichten
  • 1309 stemmen

Jordy,

kan jij even kijken naar de seizoens-pagina's van: Big Bad Beetleborgs. Er gaat namelijk iets niet goed.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja zal ik doen

• 13471 berichten
  • 1309 stemmen

Merci.

ZZ TOP

• 507 berichten
  • 2199 stemmen

De zoekfunctie van Netflix lijkt niet te werken.

Er wordt geen serie gevonden, maakt niet uit wat ik als zoekopdracht invul.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zal ik naar kijken, bedankt voor het melden

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2823 stemmen

Is er nog een nieuwe DM gepland naar de leden van moviemeter om hen gewag te maken van deze website. Ik voel namelijk dat ik minder en minder deze site check, omdat bv. bij Twin Peaks de discussies over het lopende seizoen veel diepgaander zijn op Moviemeter dan hier.

Ik weet dat het op het begin altijd wat moeilijker is, maar aangezien er nu zoveel series reeds opstaan, denk ik dat de interesse wel heel hoog zou kunnen zijn bij veel users.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ullisys.

Eens. Hoop ook nog altijd dat dit geen 2e GamesMeter qua populariteit wordt. Zou mooi zijn als er op MM eens structureel iets naar deze site wordt gepromoot. Of drastischer, sluit daar de tv-sectie, kopieer de berichten hierheen en geef mensen de duidelijke hint om hier verder te gaan.

Dit is echt een goede site, maar de activiteit is wel erg laag. Merk zelf ook dat ik steeds minder vaak hier post doordat er nauwelijks discussies ontstaan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Elke actieve gebruiker heeft al een notificatie gehad over het inschrijven op TvMeter, er staat boven elk tv-topic op MovieMeter een link naar TvMeter. En elke nieuwe inschrijving op MovieMeter kan met een druk op de knop ook een account aanmaken op de andere Meter-sites.

Ik zie natuurlijk ook graag dat iedereen hier deze serie bediscussieert, ipv op MovieMeter. Maar ik vind de huidige discussie bij Twin Peaks seizoen 3 eigenlijk best positief, er wordt best leuk gediscussieerd daar. Daarnaast heb je op MovieMeter te maken met een grote groep Lynch (film)-fans, die verder niet per se veel hebben met tv-series. Zo is bv. Fargo seizoen 3 volgens mij wel een stuk actiever besproken dan Fargo seizoen 2 vorig jaar, en heeft dit seizoen veel meer berichten op tvmeter dan op moviemeter. Er lijkt over het algemeen wel een stijgende lijn te zitten in de activiteit op deze site.

Het gaat ook maar om een handvol lopende discussies op MovieMeter. Om daar nou de hele tv-sectie voor te sluiten met al het kwade bloed dat dat zou zetten, gaat me veel te ver. Stuur anders zelf eens een PM naar mensen die op MovieMeter leuke stukjes schrijven met het verzoek of ze ook hier mee willen doen.

Ik denk dat je gewoon de illusie los moet laten dat TvMeter net zo groot en actief kan worden als MovieMeter en MusicMeter dat waren en deels nog zijn. Die illusie heb ik in ieder geval nooit gehad. Iedereen zit tegenwoordig z'n series op Facebook, Twitter en Whatsapp te bespreken, daar kom je anno 2017 echt niet meer tussen met een "ouderwetse" forumsite. En als dat al zou gebeuren, dan is dat zeker niet binnen een paar jaar (op MovieMeter was de eerste paar jaar ook niet zo veel te beleven)

Ik denk nog steeds wel dat we een leuke niche site aan het opbouwen zijn. Waar je je kijkgedrag kunt bijhouden met de checklist, waar je lekker kunt stemmen, waar je zelf je reviews kunt plaatsen, en waar je hopelijk steeds meer ook "per aflevering" een leuke discussie kunt hebben met andere mensen die de serie volgen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zie layout problemen, oa bij het seizoen waar ik net stem, met de tekst van de naam van het seizoen.

How I Met Your Mother - Seizoen 5 (2009-2010)

How I Met Your Mother - Seizoen 5 (2009-2010) komt niet in beeld, alleen de naam van de serie en een haakje.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

is dat in chrome? dacht dat juist onlangs opgelost te hebben

• 13471 berichten
  • 1309 stemmen

Bij mij is het in orde.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

Bij mij niet, ik zie How I Met Your Mother - )

Cache leeghalen biedt ook geen oplossing. Ik gebruik overigens Chrome verise 59.0.3071.109.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

Jordy als ik in die inspecteer optie (F12) van Chrome kijk, zie ik dat de rest van de titel wel op mijn pagina staat, maar dat die grotendeels achter de poster zit. Vandaar dat Oceanic Six en ik alleen een ) zien.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja dat is/was inderdaad het probleem. Zal nogmaals kijken of ik het na kan bootsen.

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

Gister een uur bezig geweest met een seizoen, druk per ongeluk een verkeerde knop in en weg is alles.

Zeg dat wel. Ik vind het ook een hoop gebibber om alle invoerveldjes van info te voorzien. Toen ik op [verzenden] klikte kreeg ik ene maal tvmeter is not responding en de andere keer was ik mijn tabblad ineens kwijt. Crew wijzen al (terecht) met vingertjes dat ik veel fouten maak. Eerlijk gezegd ook door angst dat mijn werk verdwijnt na een uurtje vertalen uit het Frans. Een mogelijke toevoeging van Aladdin animated series seizoen 1 met 65 afleveringen durf ik om die reden nog niet aan te beginnen

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

hallo, voor zulke toevoegingen raad ik meestal aan om de plots eerst in een word document te vertalen. Met 65 afleveringen is dat verreweg het meeste werk. Mocht je hier dan een foutmelding krijgen of er gaat iets anders mis, dan heb je de plots in ieder geval nog en is het 'slechts' een kwestie van kopiëren en plakken.

hallopeetje

• 8 berichten
  • 22 stemmen

Bij De Site > Algemeen > Volglijst:

Hoi,

Ik heb een probleem met mijn volglijst. Er staan 32 series in, maar ik krijg de lijst niet te zien.

Groetjes Petra.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zijn het series waar recent nieuwe aflevering van zijn uitgezonden? Zo ja, welke serie is het?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Volgens mij is het probleem verholpen

hallopeetje

• 8 berichten
  • 22 stemmen

Hoi, ja het probleem is verholpen. Dank je wel

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

Jordy zou GoT op de homepage ook niet naar voren moeten komen bij Nieuw? Ik zie dat HBO nog wel aangegeven staat als zender.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee, die aflevering was gisteren nieuw. Toen stond hij op de homepage.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

Oh ja hij wordt natuurlijk op zondag uitgezonden in USA. My bad!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

en op maandag hier, toen stond hij ook op de homepage

vandaag is het dinsdag

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3313 stemmen

Haha ja dat laatste had ik wel door was alleen even vergeten dat hij in Amerika een dag eerder te zien is.

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

Ik zie geen "naar welke serie kijk je uit?"-topic, is dat iets voor TvM?

ZAP!

• 5473 berichten
  • 3627 stemmen

-edit- als ik alleen 'serie' invoer in het zoekveld, dan verschijnt dat topic niet. Ik kijk momenteel maar uit naar 1 serie...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb Mijn Series herbouwd. Ik hoor graag als er ergens iets mis gaat, of als ik nog iets ben vergeten ?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.