- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Ik heb Mijn Series herbouwd. Ik hoor graag als er ergens iets mis gaat, of als ik nog iets ben vergeten ?
Jordy, volgens mij zit er een foutje in de links in de Mijn Series mappen. Als ik bijv. op de serie 24 klik kom ik uit bij seizoen 1 van Wallander. De oorzaak is het gebruik van "season" ipv "show" in de link:
24 serie = www.tvmeter.nl/show/163
Wallander S1 = www.tvmeter.nl/season/163
Verder lijkt alles prima te werken! 
legian
-
- 777 berichten
- 0 stemmen
Ik probeer net de trailer voor het derde seizoen van Narcos toe te voegen, maar bij het scrollen naar de verstuur knop loop de pagina vast. Het lijkt alsof de pagina de hele tijd gegevens aan het laden is. Na meermaals herladen uiteindelijk wel gelukt, maar dit lijkt mij niet de bedoeling.
Is het tevens niet een idee om het toevoegen van een trailer op eenzelfde manier te doen zoals videoclips bij Musicmeter? Zoals het nu gaat lijkt mij nogal omslachtig.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vervelend, ik kan dat probleem niet nabootsen.
De trailer van een film, boek, game of serie heeft een dermate prominente plek op de detailpagina dat ik het graag even gecheckt zie door een crewlid voor het op de site verschijnt.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1309 stemmen
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Fouten in toevoegingen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Vraagje, waarom zijn de op de site aanwezige seizoenen van Bassie en Adriaan niet aan elkaar gekoppeld met een hyperlink, dat als je er op drukt je meteen alles op de site kan zien? Dat is bij veel andere series wel en dit is toch ook een overduidelijke serie die bij elkaar hoort.
(Zo zou je ook nooit Bassie en Adriaan in je top 10 op kunnen nemen als gehele collectie -was ik overigens niet van plan, maar had gekund-)
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3313 stemmen
Crewmededeling:
Het is vanaf nu toegestaan om reality-series en spelprogramma's toe te voegen aan de website. Hierbij geleden wel dezelfde regels als bij fictieve televisieseries en documentaires. Als je ergens tegenaan loopt bij het toevoegen of andere vragen hebt, kun je uiteraard bij iemand van de crew terecht.
tommykonijn
-
- 5144 berichten
- 2358 stemmen
Zijn stills weer toegestaan?
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
pulleke, stills waren sowieso alweer toegestaan als uiterst geval. Als er geen seizoensposter is, moet daar de serieposter voor gebruikt worden en als er geen serieposter is de seizoensposter. Als beide niet aanwezig zijn, mag er teruggevallen worden op een still. We zijn hierop teruggekomen omdat we vonden dat het zonde was als bepaalde series door deze regel niet toevoegbaar zouden zijn.
De poster bij Kroongetuige is echter nog even op 'proef'. Wij zijn binnen de crew van mening dat een poster met alle kandidaten erop bij dit soort series veel meer meerwaarde heeft dan in zo'n geval de serieposter te gebruiken. Het draait immers het gehele seizoen om de kandidaten die op de poster staan. We zijn dus nog even in overleg hoe we het precies willen doen, maar de officiële melding zal uiteraard nog volgen!
Teejey_mm
-
- 182 berichten
- 0 stemmen
Mag ik vragen wat zo'n serie op TVmeter moet? Hopelijk heb ik het plot compleet verkeerd begrepen. 
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13064 stemmen
Nana zie het volgende forum bericht De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic
kos
-
- 46702 berichten
- 8858 stemmen
Wordt hier ook niet echt blij van as 'tvserie'
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Ik kan best begrijpen dat niet iedereen het eens is met dit soort toevoegingen, maar deze beslissing hebben wij niet (volledig) zelf gemaakt. Naar aanleiding van de gevraagde feedback was reality een veelvoorkomend onderwerp. Men zag graag bepaalde reality-series op de site staan. Wij kunnen niet per serie kijken wat wel/niet toegestaan zou moeten zijn en hebben daarom besloten reality als geheel toe te staan. Al waren wij trouwens wel per serie gaan kijken, was deze serie hoe dan ook toegestaan.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Vraagje, waarom zijn de op de site aanwezige seizoenen van Bassie en Adriaan niet aan elkaar gekoppeld met een hyperlink, dat als je er op drukt je meteen alles op de site kan zien? Dat is bij veel andere series wel en dit is toch ook een overduidelijke serie die bij elkaar hoort.
(Zo zou je ook nooit Bassie en Adriaan in je top 10 op kunnen nemen als gehele collectie -was ik overigens niet van plan, maar had gekund-)
Ik zie jouw bericht nu pas, excuus. Bassie en Adriaan staat los op IMDb, waardoor het niet als één serie toegevoegd kan worden. Zodra de serie compleet op de site staat, kan Jordy er één serie van maken.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Het is inderdaad geen speelserie, maar reality-TV. Wie men precies is, weet ik zo niet. 90% van alle berichten zijn terug te vinden in het topic De Site >> Algemeen >> Geef jouw mening over TvMeter!, privé hebben we niet heel veel binnen gekregen. En dat jij er niet van houdt, betekent natuurlijk niet dat andere users die meerwaarde hiervan wel inzien. Uiteraard kan jij dan gewoon bij je kwalitatieve speelseries blijven die jij graag kijkt. Ik zie de meerwaarde niet van alle Reality series, een Rad van Fortuin hoeft van mij bijvoorbeeld niet. Maar wie ben ik als anderen dat juist weer erg leuk vinden? Een WIDM en Expeditie Robinson zijn in Nederland daarentegen juist weer heel populair, tevens ook mijn favoriete Nederlandse programma's. Hier zie ik absoluut de meerwaarde wel van in. Kroongetuige valt eigenlijk ook in die categorie, al zal het WIDM nooit overtreffen.
Teejey_mm
-
- 182 berichten
- 0 stemmen
Ik snap dat mijn mening minimale waarde heeft, maar had er op gegokt dat die door velen gedeeld zou worden betreft dit onderwerp maar er is dus bewijs van niet, prima dan! Grappig dat Expeditie Robinson ook mijn favoriet is, erg leuk altijd. Wel zowat het enige leuke programma op de Nederlandse tv dat niet sport of talentenshow-gerelateerd is.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Ik bedoelde absoluut niet dat je mening minimale waarde heeft hoor haha! We horen altijd graag feedback en kijken dan of we daar iets aan kunnen doen. In dit geval zullen we het inderdaad niet gaan terugdraaien. Door deze nieuwe regel is Expeditie nu ook inderdaad toevoegbaar geworden, wat eerder niet het geval was. Uiteindelijk heb je natuurlijk veel leden en zal niet iedereen het overal mee eens zijn. Mogelijk zijn er inderdaad leden die heb volledig met jou eens zijn, maar in de feedback die wij kregen kwam dat inderdaad niet naar voren.
3 2 1 cut
-
- 1067 berichten
- 98 stemmen
Bij Expeditie Robinson - Seizoen 18:
Bijzonder dat dit programma als 'serie' wordt meegenomen op de site. Natuurlijk ben ik benieuwd hoe er op gereageerd gaat worden hier, maar (wat flauw natuurlijk) gaan 'Heel Holland Bakt' en 'WIDM' hier dan ook toegevoegd worden ?
ZAP!
-
- 5473 berichten
- 3627 stemmen
Heb het via PM geprobeerd, maar daar krijg ik geen reactie, dus:
Is het misschien een goed idee om de series die toegevoegd zijn op TvM te verwijderen uit het topic 'Toevoegverzoeken'? Wordt het wat overzichtelijker van.
Black Math
-
- 5430 berichten
- 1753 stemmen
Hoi Jordi, als ik een serie wil toevoegen, zie ik de regel:
"Let op! lees, voor je begint met toevoegen, eerst goed de Wiki pagina over het toevoegen van series."
De link in deze regel hier verwijst echter naar boekmeter.nl
Black Math
-
- 5430 berichten
- 1753 stemmen
Ik merk ook dat ik niet jouw naam kan noemen met de "gebruiker noemen" tag in mijn bericht. Maar misschien heeft dat met bepaalde rechten te maken die je pas na x-aantal posts of stemmen krijgt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Heb het via PM geprobeerd, maar daar krijg ik geen reactie, dus:
Is het misschien een goed idee om de series die toegevoegd zijn op TvM te verwijderen uit het topic 'Toevoegverzoeken'? Wordt het wat overzichtelijker van.
Het verwijderen van (inmiddels) overbodige berichten is niet echt de insteek van het forum.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik merk ook dat ik niet jouw naam kan noemen in mijn bericht. Maar misschien heeft dat met bepaalde rechten te maken die je pas na x-aantal posts of stemmen krijgt.
of met het correct typen van m'n naam 
Black Math
-
- 5430 berichten
- 1753 stemmen
Owwwww. Heel erg stom. Sorry Jordy!!!!
ZAP!
-
- 5473 berichten
- 3627 stemmen
Het verwijderen van (inmiddels) overbodige berichten is niet echt de insteek van het forum.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
beek0369, een verzoek wordt normaal natuurlijk pas gedaan wanneer er op de serie is gezocht en deze niet gevonden is. Een verzoek indienen is inderdaad geen garantie dat deze ook wordt toegevoegd, er moet maar net iemand zijn die tijd en zin heeft om die serie toe te voegen en daarbij de benodigde informatie kan vinden. Mocht iemand een serie uit het topic pakken die al toegevoegd is, krijgt men na het invoeren van de IMDb-code al een melding dat de serie al op TvM staat.
ZAP!
-
- 5473 berichten
- 3627 stemmen
Ik doelde erop of het betreffende topic ook gecheckt werd door de crew. Maar ik begrijp dat het topic een soort kansspel is, afhankelijk van de tijd en zin van de crew (of andere toevoegere): kansen fifty-fifty tot misschien wel 0. Da's wel jammer, want bv. een lopende serie op CANVAS staat nu dus niet op de site.
Dat nodigt niet uit om daar nog suggesties te doen.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Toevoegverzoeken behandelen is geen taak van de crew en is dus ook niet zozeer afhankelijk van onze tijd en zin en dus ook niet aan ons om het topic te checken. Het gaat hier echt om de toevoegers zelf en daar heb je veel verschillende van. De één werkt het liefst alleen aan series die hij/zij zelf heeft gezien of momenteel volgt, terwijl een ander van alles meepakt. Ik begrijp best dat het niet uitnodigt, maar ben het niet eens met de redenering dat het een soort kansspel is. De meeste verzoeken worden wel opgepakt, maar er moet net iemand voorhanden zijn die dat doet. Het is echter geen garantie dat een verzoek daadwerkelijk wordt opgepakt.