De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic

avatar van Heino
Heino (moderator)
Berichten verplaatst naar Series > Video on Demand > Video on Demand - VOD
Ik heb een nieuw (algemeen) topic aangemaakt voor discussies over Video on Demand services, op dezelfde manier zoals deze op het MovieMeter forum staat. Mocht er behoefte zijn aan topics over specifieke diensten zoals Netflix, Videoland etc. kun je op die plek een nieuw topic openen hiervoor.

avatar van tbouwh
dion.ollie schreef:
Het is nog niet gelukt om hier een oplossing te vinden, maar dit gaat sowieso gebeuren alvorens de samenvoeging voltooid is. Maandag wordt er opnieuw naar gekeken.

Met resultaat?

avatar van tbouwh
Ik heb inmiddels drie gelijke notificaties gekregen dat er een export van afgelopen 6-2 klaarstaat, maar het belangrijkste is dat de bestanden in ieder geval binnen zijn:)

avatar van dion.ollie
dion.ollie (sitemanager)
tbouwh schreef:

Klopt, de functie is toevallig net hersteld!

avatar van DjFrankie
dion.ollie Er is weer een teruggekeerde bug dat afleveringen dubbel worden weergeven. Handmatig aanpassen biedt geen soelaas.
Alice in Borderland - Seizoen 1 (2020)[

Staan nog steeds dubbel Dion

avatar van ZAP!
Foutje, ergens, somehow:

avatar van JorisTVmeter
ZAP! schreef:
Foutje, ergens, somehow:

Dat is al altijd zo geweest met toevoegingen zonder imdb-code. Je tussentijdse opgeslagen werk blijft staan ook al zijn ze goedgekeurd en staan ze op de site. Je kan je opgeslagen werk wel zelf wissen eens ze op de site staan. Gewoon even met je muis aan de rechterkant op de serie gaan staan, dan krijg je een X om die uit dat lijstje te halen.

avatar van ZAP!
JorisTVmeter schreef:
Done. Dank!

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
meter_fan Er zijn nog steeds series waar de afleveringen dubbel vermeld staan. Bijvoorbeeld deze: ANNE+ - Seizoen 1 (2018) Ook bij seizoen 2 van deze serie het geval.