De Site / Algemeen / Geef jouw mening over TvMeter!

avatar van brawljeff
Inmiddels zijn we al ruim anderhalf jaar bezig met TvMeter. Op het moment dat ik dit schrijf staan er al bijna 2000 series op de website met 65.599 afleveringen. Een behoorlijke prestatie, maar we hebben nog genoeg series om aan te vullen en om over te discussiëren.

Nu zijn wij als crew benieuwd naar jullie mening. Wat vind je fijn of niet fijn aan de website, wat vind je van de regels die we hanteren, is de crew genoeg benaderbaar, voldoet de website aan jouw verwachtingen? Zie het als een recensie over deze website.

Dat geeft ons een goede weergave van hoe we de komende jaren verder moeten gaan. Alvast bedankt voor jullie medewerking!

avatar van Miszmi
Voel jullie ook vooral vrij om bij één van de crewleden privé je gedachten uit te wisselen als je het liever niet openbaar hebt. Wij zullen dit dan onderling ook meenemen in de bevindingen.

avatar van The Oceanic Six
Ik kreeg vandaag een PM van Miszmi of ik mijn zegje wil doen. Dat wil ik wel

Wat ik fijn vind aan de site is dat er een hoop series op staan, het wordt allemaal redelijk compleet. Ook is de informatie die je per serie krijgt prettig, al denk ik niet dat al die plots vertalen een enorme meerwaarde heeft, want persoonlijk lees ik zelden die plotbeschrijvingen en kom ik gewoon voor de meningen en berichten op de pagina of om een stemgemiddelde te zien. Maar het is wel een hele prettige site waar ik mijn ei over series goed kwijt kan. Ook is de interface prima, net als bij de andere Meter sites.

Over de crew en de regels die ze hanteren heb ik dubbele gevoelens. Ik vind alle crewleden prima mensen die mijn vragen beantwoorden + helpen en sowieso heel veel werk doen qua toevoegingen of controle of whatever. Maar....ik vind deze crew met hun regels ook vreselijk stug en soms totaal niet in dienst van het algemene nut van deze site. Ik heb dan ook al diverse discussies met de crew gehad over het weigeren van bepaalde series of het afkeuren van bepaalde toevoegingen. Soms krijg ik zo ontzettend het gevoel dat de crew de regels hanteren veel belangrijker vind dan een zo compleet mogelijke site te krijgen, iets wat ik weet het belangrijkste vind van mijn bezoeken hier. Ik kan nu niet op alles stemmen wat ik wil, terwijl alles waar ik niet op kan stemmen wel op de site hoort.

Neem mijn stokpaardje Bassie en Adriaan, waar de helft van de seizoenen geweigerd wordt omdat er geen officieel plot beschikbaar is per aflevering. Dan denk ik, tsja. Ik was alles aan het kijken en wilde zelfs beschrijvingen tikken uit eigen ervaring. Of heb geopperd om gewoon tot er ooit beschrijvingen zijn gewoon 1 algemene tekst zolang te gebruiken. Volgens mij is het belangrijker dat alles er gewoon op staat ipv dat de plotbeschrijvingen even incompleet zijn. Zo zijn er wel meer van dit soort momenten geweest, daar stoor ik me mateloos aan en de meerwaarde van het weigeren snap ik niet. Desnoods maak je een topic aan met ''incomplete'' series die later nog eens bijgewerkt moeten worden. Ik hoor ook steeds van de crew dat het besproken wordt, maar als ieder verzoek altijd een nee is dan neemt mijn motivatie wel af.

En ook is er een tijdje terug door een crewlid een bericht van mij in het feedback topic verwijderd, ging toevallig over bovenstaande. Dat riekt bij mij naar censuur, ook al zal die moderator het niet slecht bedoelen, want ik ga bij de crew altijd uit van het goede in hen. Ook als het herhalende kritiek is vind ik dat het gewoon besproken of gemeld mag worden.

Om te eindigen; prima site, prima crew, wordt steeds completer. Maar het zou echt heel wat minder bureaucratisch mogen, ook al vinden jullie bovenstaande vermoedelijk onterecht.

Ieder geval dank aan de crew voor het vele werk.

avatar van The Oceanic Six
Aanvulling, recent ook vraagtekens gezet bij het feit dat een Youtube serie als Honest Trailers wél op de site mag staan. Wat dat betreft denk ik dat er gewoon veel vraagtekens bij ''ons bezoekers'' zijn over waarom dingen wel of niet op de site mogen komen.

En iets algemeners; de site wordt goed bezocht qua stemmen, maar veel minder met berichten en vooral recensies. Geen idee wat je daar aan kan doen, maar het is wel zonde.

avatar van jordandejong
Ben het grotendeels met het bovenstaande eens. Mooie site met een steeds completer wordende database. Hopen dat de site in de toekomst door meer mensen actief gebruikt gaat worden.

Met toevoegen ben ik inmiddels wel gestopt. Mierenneukerij bij toevoegingen (ze moeten in orde zijn dat begrijp ik, maar ik lees hier ook verhalen van mensen die met pijn en moeite een serie toe voegen en dan wordt ie afgekeurd omdat er geen poster in de originele taal te vinden is. Waar hebben we het over?), onbegrip bij crewleden, censuur, en ongeschreven regels die plotseling gehanteerd worden zijn wel dingen die me bekend voorkomen ja. Daarom is dit topic ook wel een positieve toevoeging. Geld ook niet voor alle crewleden overigens. Ben door velen goed geholpen, en ze steken er allemaal erg veel tijd in. Maar een heel klein beetje soepelheid is denk ik af en toe geen overbodige luxe.

avatar van Apollinisch
The Oceanic Six schreef:
Wat is een officieel plot?

avatar van Richiedoom
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk niet erg actief ben met series toevoegen, daarover kan ik dus geen mening geven. Wel over de site zelf en daar ben ik bijzonder over te spreken. Ik check regelmatig de tvmeter scores bij series en op basis daarvan begin ik een serie wel of niet. Erg handige referentie voor mij want het aanbod tegenwoordig aan series is gigantisch. Je moet nu eenmaal keuzes maken en daarvoor helpt deze site mij enorm.

Een puntje wat ik wel kwijt wil, en dat geldt eigenlijk ook voor moviemeter, is dat ik het jammer vind dat je wel direct op regisseur kunt zoeken maar niet op acteur. Stel ik zou bij zoeken de naam 'Bob Odenkirk' intypen dan krijg ik geen resultaten. Ik zou dan juist graag een overzicht willen zien van de series waarin deze acteur heeft gespeeld. Er zal vest een goede reden zijn waarom dit niet kan maar die zou ik graag horen.

Verder nogmaals, topsite en ga vooral zo door!

avatar van Dying Rose
Richiedoom Op MM kun je op acteur zoeken, al vallen er natuurlijk veel titels uit de boot daar er maar drie hoofdacteurs per film staan.

Mooi initiatief TvMeter dat hopelijk nog wat meer aantrek krijgt. Vooralsnog merk je de karige discussies en meningen, hoor daar zelf bij omdat ik meer films kijk en iets als een review bij een serie ietwat apart vind. Ben dan eerder geneigd om voor elke aflevering iets neer te pennen, maar dat is ook niet de bedoeling.

De toevoegingen gaan vlot, de crewleden vullen goed aan en zijn daarnaast hulpvaardig en snel in hun communicatie. Het is op de tanden bijten wanneer een afkeuring gerechtvaardigd wordt door iets sullig als 'er is nog geen precieze uitzenddatum' of (de taal op) de posters die niet 100% van datte zijn. Zoiets vind je ook terug op MM (dat bekvechten voor een degelijke poster/still soms!), maar vrees dat die (voor mij) vastgeroeste regels niet snel gaan veranderen. Ik begrijp dat je ergens een grens moet trekken, anders komt er eender wat op, maar een poster in een andere taal of met een kleine vouw - indien er niets anders om handen is - betekent geenszins het einde van de wereld.

Ook de afweging tussen toevoegingen die mogen of niet, blijft moeilijk. Honest Trailers is een fijne aanvulling, kan zoiets dan ook voor Everything Wrong With…? Wellicht niet, want deze kent geen plot onder elke Youtube-video zoals HT heeft. Al leg ik hier weer de blaam op de regels, want vind plots bij zulke afleveringen belachelijk, de kern van zo'n reeks is duidelijk. Gaan mensen hier echt lezen wat onze kritiekvolle man bespreekt in een La La Land vooraleer zijn kritiek te gaan bekijken? Zotjes.

Daarnaast zou ik dat minimum van zes afleveringen graag verlaagd zien. Ook realityreeksen mogen er van mij gerust op, een Fort Boyard bv. is toch altijd fijn om zien. PLUS denk dat dit genre voor meer leven en discussies zorgt op de site (ik denk maar aan De Mol). Die sectie op MM kan dan eventueel verwijderd en verplaatst worden naar hier.

Mijn excuses voor de kritiek, was aanvankelijk niet het doel dat hierop het accent ligt. Vind het verder een leuke website om je series en stemmen op bij te houden en deel vnl. de meningen in voorgaande berichten. Vind het top al het werk dat hierin wordt gestoken, ook al zitten we in feite nog in een soort van kinderschoenen-fase. En dat ik weinig aanwezig ben op het forum en bij series moeten jullie dus niet persoonlijk opvatten.

Maarrrr... toch: minder rigide regels op de Metersites zijn altijd welkom.

Apollinisch schreef:
Wat is een officieel plot?

Die ooit is uitgegeven door de productiemaatschappij lijkt me hé. Of desnoods wat op Wikipedia te vinden valt. Ze zijn bij dit lastig te vinden, maar daarom is het jammer dat alternatieve opties dan worden afgekeurd.

Dying Rose schreef:

Waarom niet? graag zelfs

avatar van Dying Rose
Je zult wel anders piepen na een reeks met 20 afleveringen.
Maar ik hou het in gedachten.

avatar van LarryMasterRace
Ik ben meer dan tevreden over de crewleden van TM. Ze zijn altijd te benaderen en zijn altijd actief op TM.

TM beschikt over veel series en informatie en is nog steeds groeiende, wat positief is. Er is één ding dat ik graag in de toekomst zie zijn het (tijdelijk) opslaan van toegevoegde series. Hiermee bedoel ik dat het mooi zou zijn als er een optie beschikbaar is waarbij je tijdelijk een toevoeging kunt opslaan en later kunt bewerken. Wanneer een serie over veel afleveringen beschikt, is het niet altijd een pretje om in één keer alle afleveringen toe te voegen. Wanneer het dan ook nog vertaald moet worden uit het Engels kan dit veel werk kosten. Het zou naar mijn mening dus handig zijn als hiervoor een soort opslag-optie voor is, zodat alles tijdelijk bewaard blijft.

Keep going!

LarryMasterRace

Ja, helemaal mee eens. Al 1 of 2 keer gehad dat ik bijna klaar was na dik een uur werk en met 1 verkeerde knop in drukken alles weg was. Vreselijk. En uitwerken in Word kan wel, maar voelt erg dubbelop en onpraktisch ivm dat je diverse info bij een aflevering nodig hebt.

En ook zou het mooi zijn als je bij een toevoeging een delete alles knop krijgt, waarmee je al het voorgeprogrammeerde weg kan halen, want soms klopt het totaal niet wat TVM van IMDB af haalt.

avatar van tommykonijn
Ik ben ontzettend blij met TvMeter. Voordat de site bestond, toonde ik nauwelijks interesse in series. Ik had toen ook nog geen Netflix, waardoor het natuurlijk een stuk moeilijker is om aan een nieuwe serie te beginnen. Door TvMeter krijg ik, net als MovieMeter ook bij films altijd gedaan heeft, een beter beeld van welke series mijn interesse hebben. Ik vind het persoonlijk ook fijn om een overzicht te hebben van wat je allemaal gezien hebt. TvMeter biedt de mogelijkheden hiertoe en dus ben ik daar erg dankbaar voor.

Er is dan ook niks op of aan deze site waar ik me groen en geel aan erger, maar de voornaamste kritiek die ik heb, is al genoemd. Ik herken me inderdaad erg in het punt dat LarryMasterRace hierboven noemt. Ook ik begin vaak genoeg aan een toevoeging en kan of wil deze door omstandigheden dan niet afmaken. Dat betekent dat ik inderdaad eerst alles naar een Word bestandje moet kopiëren en later weer opnieuw moet invoegen. Bij recente toevoegingen doe ik dit momenteel al uit voorzorg (Honest Trailers S03 telt 40 afleveringen), maar dit is erg omslachtig. Het ontbreken van een opslagfunctie is mogelijk ook één van de redenen waarom GTST en dergelijke soaps nog niet (volledig) op de site staan.

Ik snap dat de crew besluit om zelfgeschreven plotomschrijvingen af te keuren omdat zij dan geen materiaal voor handen hebben om het te controleren. Desondanks snap ik ook de kritiek van medegebruikers dat hierdoor vooraanstaande series als Bassie en Adriaan geweigerd worden. Misschien is het een idee dat als iemand vooraf bij de crew aangeeft, zoals The Oceanic Six gedaan heeft als ik het goed begrijp, een dergelijke serie daadwerkelijk te gaan (her)bekijken en aanbiedt plotomschrijvingen voor TvMeter te schrijven tijdens het kijken, dit toe te staan. Als 'regel' zit hier natuurlijk aan vast dat dit alleen kan als er écht geen plotomschrijvingen beschikbaar zijn en dat dit altijd vooraf bij de crew moet worden aangegeven. Uiteraard loop je het risico dat iemand dan onzin opschrijft, maar ik denk dat je dat risico ook loopt als je een plotomschrijving van bijvoorbeeld een fansite die is opgedragen aan een bepaalde serie afhaalt. Bovendien neem ik aan dat als een gebruiker bereid is een dergelijk verzoek eerst aan de crew voor te leggen, dat het gewoon reëel is om de betreffende persoon erop te vertrouwen dat hij of zij dit naar behoren uitvoert. De toevoeging kan evengoed worden nagekeken op spelfouten en overige informatie. Een plotomschrijving voor de gehele serie is immers toch meestal wel ergens te vinden.

Geen idee of dit realiseerbaar is, maar dit, of een variant hierop, zou wellicht een eventuele oplossing kunnen zijn voor dit probleem. Je wilt immers toch een zo'n uitgebreid mogelijke database maken.

Verder ben ik erg tevreden over deze site. Ik maak er graag gebruik van en de crewleden verdienen ook van mijn kant een compliment voor het vele werk dat ze verrichten.

avatar van Esteban
Misschien wat nietszeggend, maar ik ben het eens met alle positieve punten en hoop dat meer (actieve) bezoekers hun weg vinden naar de site. Ik heb de indruk dat de bekendheid nog ontbreekt.

En verder lijkt iedereen het vooral eens met de nodige soepelheid wat bepaalde toevoegingen betreft. Ik eveneens.

avatar van DjFrankie
Crew niks dan lof. Is erg veel werk.
Wel blijf ik het raar vinden nu we moviemeter en tv meter hebben dat series zoals Arne Dahl en Irene Huss nergens terecht kunnen. Dat is raar die vallen tussen wal en schip vanwege imdb regels. Terwijl beide 2 of 3 seizoenen draaien.
Hier moet toch iets op te verzinnen zijn zoals bij mume heb je ep en album. Zou je hier mini serie kunnen hanteren.
Nu heb ik een aantal dvd's die ik nergens hier kan meteren. Imdb is voor mij niet heilig.

avatar van Ploppesteksel
Eerst en vooral props aan de gehele crew en alle toevoegers om van deze site op zo'n korte tijd toch al een succes te maken .

Dan een paar puntjes waar ik mijn bedenkingen bij heb:
*Toevoegingen: zoals al aangehaald behoorlijk omslachtig en veeleisend (waardoor mijn zin om toe te voegen snel weg is en ik ben niet de enige).
Daarenboven worden te(!) strenge criteria gehanteerd, zoals The Oceanic Six al aanhaalde. Natuurlijk moeten er goede criteria gehanteerd worden; anders wordt de site een boeltje. Maar als je bij een user al een paar toevoegingen ziet staan die tip-top in orde zijn, dan mag je in een (voorlopig nog) kleinschalige community als deze toch iets meer vertrouwen geven aan de users. Zij helpen tenslotte deze site mee op te bouwen en moeten aangemoedigd worden om toe te voegen. Hoezo mag een user geen plotomschrijving schrijven? Je baseren op mogelijke flauwekul van een andere website wel. Waarom niet voor vernieuwing kiezen?

*Onduidelijk wat wel en niet op de site mag: bij mij werd (intussen wel 1,5 jaar geleden) In de Gloria geweigerd, da's een welbekende Belgische komische reeks waarin nieuwe en vaste sketches de revue passeren. Hoezo mag Little Britain wel op de site? Ook elke aflevering moest een titel hebben. Lariekoek toch? Als op MuMe een nummer Untitled is, is dat Untitled. Zo simpel is het. Bovendien lijstte ik alle sketches op die in die aflevering te zien zijn (net zoals In de Gloria zelf doet op de DVD-hoes) en moest er toch een plotomschrijving zijn. Waarom? Ik kan me écht niet inbeelden dat iemand liever twee zinnen over twee sketches ziet in plaats van een overzicht van alle sketches in dit geval. De DVD-hoes lijkt mij in dit geval een geldige bron die ten faveure van IMDb compleet wordt ontzien.

*De meerwaarde van "Afleveringen gezien": dat snap ik nog steeds niet. Bij alle series die ik al voor de oprichting van de site heb bekeken ga ik toch niet elke episode als "gezien" markeren. Ik ben nog steeds van mening dat hier beter met "favoriete afleveringen" kan gewerkt worden. Zo krijg je ook een extra topic waarover kan gediscussieerd worden en dat stimuleert de users mogelijk om meer te posten.

avatar van Ploppesteksel
En nog iets dat ik vergeten was:
*Taal: de crew heeft al genoeg werk, maar vergeet soms taal een beetje uit het oog heb (had) ik het gevoel. Het is namelijk al lang geleden dat ik nog "Plotomschrijvingen" las dus ik kan niet meteen een goed voorbeeld aanhalen. Gisteren las ik nog wel bij F.C. De Kampioenen "Veel scènes spelen zich in de kroeg van de familie Crucke en op het veld.". Dat is dan duidelijk een foutje dat door de mazen van het net is geglipt. Toch wou ik de aandacht hier nog even op vestigen.

Ploppesteksel schreef:
dat is zeker niet verplicht

voornamelijk bedoeld voor lopende series / seizoenen die je op dat moment kijkt. Door deze markeringen zie je geen spoilers voor toekomstige afleveringen. Ook wordt je checklist op basis van deze sterretjes gevuld.

Als je deze site vnl. bezoekt om over oude series te praten is dat afvinken minder interessant.

Jordy schreef:
Dat was ik vergeten . Wat is die checklist dan precies?

avatar van Miszmi
Ploppesteksel, ik heb even naar de afgekeurde toevoeging gekeken om te zien waarom het was afgekeurd en of ik iets kan betekenen. Het gaat inderdaad om een toevoeging van november 2015. In de tussentijd zijn veel regels veranderd of versoepeld (denk aan bepaalde series die eerst niet toevoegbaar waren en nu weg). Op dit moment is Reality nog niet toevoegbaar, maar In de Gloria valt daar niet onder en zou dus wel toevoegbaar zijn nu. Dat iedere aflevering een titel moet hebben berust op een misverstand. Als er een titel aanwezig is, moet dit uiteraard ingevuld worden. Bij In de Gloria is dit niet het geval, wij vullen dan echter geen 'aflevering 1', 'aflevering 2' etc. in, maar gebruiken het vinkje dat de aflevering (nog) geen titel heeft. Plots worden inderdaad wat lastiger bij deze serie lijkt het. Hier zijn de regels ook niet in veranderd op versoepeld, iedere aflevering dient een plot te hebben.

Het is overigens niet zo dat wij hier niet mee bezig zijn. We weten dat (veel) gebruikers het fijn vinden om bij iedere aflevering een plot te hebben, dat maakt TvMeter ook uniek ten opzichte van andere websites, maar we weten ook dat er mensen zijn die er tegenaan lopen. Dit is dan ook een punt die we onderling al bespreken om te kijken of wij een oplossing kunnen vinden voor dit probleem. Overigens ook één van de redenen voor het starten van dit topic. Om te zien wat jullie vinden, waar hoeft geen verandering in te komen en waar lopen jullie juist tegenaan? We nemen alle feedback die hier gegeven wordt ook serieus en zullen alles onderling meenemen om te kijken of er dingen zijn die wij kunnen veranderen.

Ploppesteksel schreef:

Dan een paar puntjes waar ik mijn bedenkingen bij heb:

Volledig eens met deze mening. De toevoegcriteria zijn enorm stug, en ik heb al enkele malen begonnen aan het toevoegen van een serie, maar het enorm aantal (onnodige) plotomschrijvingen zorgt hier echt voor een gigantische drempel.

Meerwaarde van afleveringen gezien zie ik ook niet (ik vergeet het ook vaak te doen) en inderdaad: favoriete aflevering zou véél interessanter zijn (zeker bij iets als bv. twin peaks seizoen 3 omdat elke aflevering zo verschillend is).

Verder vind ik ook dat er absoluut geen verschil bestaat tussen in de gloria en little britain, en kan ik beamen dat de dvd's gewoon een opsomming van de sketches geven. Een plotomschrijving hierbij schrijven zou per definitie onjuist zijn, en bovendien compleet onzinnig.

Ik denk dat iedereen het eens is dat niemand naar deze website komt om zeker te zijn van de plotomschrijvingen en die na te lezen.

Voorts klinkt dit nu allemaal negatief, maar ben ik natuurlijk wel zeer blij dat deze site bestaat en bedank ik de crewleden allemaal voor het opzetten van zo'n mooi vormgegeven en praktische site.

Wat is dan precies de toegevoegde waarde van favoriete afleveringen aanvinken?

Op MusicMeter gebruik ik dit vaak. Even kijken wat volgens anderen de beste tracks van een album zijn, als ik een album wil luisteren. Maar ik ga niet even aflevering 16 van seizoen 4 kijken om uit te proberen of een bepaalde serie iets voor me is.

avatar van Ploppesteksel
Bij reeksen als South Park, Rick & Morty, Little Britain of het eerder genoemde In De Gloria zou ik bv. wel snel één (goede) aflevering willen uittesten vooraleer ik me aan de rest waag. Het effect is hier net gelijkaardig aan dat van MuMe.

Bij reeksen als Mad Men, The Sopranos, The Wire etc. is dat uiteraard niet mogelijk. De meerwaarde daar zit vooral in het 'discussie'-element. Misschien is er een aflevering die jij afschuwelijk vindt (best mogelijk bij Twin Peaks S03), terwijl die net veel voorkeursstemmen krijgt. Daardoor ontstaan er gesprekken en ga je die aflevering misschien nog eens opzetten. Ik betrap me er op IMDb in ieder geval op dat ik vaak dat lijstje rechtsboven bekijk waarin de afleveringen met de meeste sterren staan.

avatar van Apollinisch
The Oceanic Six schreef:

Je mag zelf geen synopsis schrijven? Waar gaat dat over dan? Mag op MovieMeter ook gewoon.

Benieuwd hoe jullie dit zien
Ik zou er ook geen gebruik van maken. Vind het huidige systeem van afleveringen die je gezien hebt i.c.m. de checklist top.

avatar van Ploppesteksel
I repeat: checklist? Wat is dat precies?

Kan je beide opties niet combineren? Ster voor je favoriete aflevering en op een andere manier aangeven hoeveel afleveringen je al gezien hebt?

---

EDIT: Ik ben intussen ook bezig met het toevoegen van seizoen 5 van The Office US (26 afleveringen). Ik zie weinig opties hoe het versoepeld kan worden, maar damn: dit toevoegen is een serieuze pain in the ass. Dat naast de titel ook de datum automatisch wordt overgenomen van IMDb zou al een klein beetje helpen.

Een gedeelde werklast zou mogelijk kunnen werken, bv. alle seizoenen waarbij nog niet alle plots geschreven zijn op een pagina zoals de 'Afgekeurde toevoegingen' zetten? Dan zit je wel met het probleem van wie de credits mag opstrijken als toevoeger.

avatar van ZAP!

Benieuwd hoe jullie dit zien
Zoals jij het nu aanstipt, heb je gelijk, dat zou ik ook niet doen, maar ik heb op MusMet nog nooit de favoriete tracks gebruikt als luistertips, want dat is toch te persoonlijk om op af te gaan. Maar het is (hier op TvM) gewoon een leuke feature voor de user(s) zelf. Ik heb bij The Sopranos bv. heel duidelijk een aantal favoriete afleveringen. Ik zou het dan wel grappig vinden (niet meer, niet minder) om te zien of er meer mensen zo over denken en wat voor toplijstje er zich zou vormen bij een bepaalde serie.

Ik zou graag meer series erop willen zien staan en dit kun je doen om de plots van de afl weg te laten dit zou een zegen zijn voor de toevoegers. Maar ik denk dat ik hier alleen in sta...

stinissen

Zeker niet. Ik vond het bijvoorbeeld leuk om berichten van jou te krijgen, die mij aansporen om een serie als The Love Boat geheel toe te voegen. Maar toevoegingen van een serie met ruim 20 afleveringen per seizoen zijn een hels karwei. Niet te vergelijken met een album, film, game of boek zoals op de andere Meter sites.
Persoonlijk kijk ik ook niet vaak naar de plotomschrijvingen van de verschillende afleveringen, hoewel ik mij kan voorstellen dat dit voor andere gebruikers anders ligt.