• 10.795 nieuwsartikelen
  • 162.330 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.983 acteurs
  • 193.276 gebruikers
  • 8.985.835 stemmen
Avatar
 

Geef jouw mening over TvMeter!

zoeken in:
avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59141 berichten
  • 3918 stemmen

Meterfan reageert nooit. Je kan beter dion.ollie mailen. Of kappeuter. Zou het gewoon nog eens proberen als ik jou was.

Ga er vanuit dat als tvm en mm samen gaan, dat ze inderdaad wat losser zijn met de mensen die een account willen.


avatar van Nomak_mm

Nomak_mm

  • 14 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Meterfan reageert nooit. Je kan beter dion.ollie mailen. Of kappeuter. Zou het gewoon nog eens proberen als ik jou was.

Ga er vanuit dat als tvm en mm samen gaan, dat ze inderdaad wat losser zijn met de mensen die een account willen.

Thanks, ik ga dion.ollie eens proberen te contacteren.

Kappeuter was vreemd genoeg diegene die het destijds niet wilde bespreken, dat verbaasde me.


avatar van Nomak_mm

Nomak_mm

  • 14 berichten
  • 0 stemmen

Communicatie is precies niet het sterkste punt hier..

Meterfan en dion.ollie proberen te contacteren, een week later nog steeds geen antwoord..


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59141 berichten
  • 3918 stemmen

Nomak_mm schreef:

Communicatie is precies niet het sterkste punt hier..

Meterfan en dion.ollie proberen te contacteren, een week later nog steeds geen antwoord..

Kerstvakantie gok ik. Die meterfan laat sowieso nooit wat horen.

Nogmaals, je moet kappeuter gewoon een bericht sturen.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Nomak_mm schreef:

Communicatie is precies niet het sterkste punt hier..

Meterfan en dion.ollie proberen te contacteren, een week later nog steeds geen antwoord..

Dit is ook geen taak van Meterfan of Dion.ollie maar van de moderator(s).


avatar van Nomak_mm

Nomak_mm

  • 14 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nogmaals, je moet kappeuter gewoon een bericht sturen.

Kappeuter is al een aantal maanden niet op deze site geweest. Ik heb nu een mail gestuurd naar Moviemeter waar Kappeuter of een andere moderator het zal oppikken.

Probleem is dat Kappeuter het destijds niet wilde bespreken. Geen idee waarom. Ik heb niemand vermoord ofzo, was gewoon een discussie in het voetbaltopic dat destijds vrij berucht was om de heftige discussies die daar plaatsvonden.

jarno1975 schreef:

Dit is ook geen taak van Meterfan of Dion.ollie maar van de moderator(s).

Dan zou het leuk zijn als een moderator gewoon menselijk handelt en iemand een tweede kans gunt. Was mijn eerste ban. Volgende misstap --> permanente ban, geen probleem.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Dit lijkt me dan ook meer iets om op MM te bespreken en niet op TVM, aangezien je hier nog wel gewoon een account hebt. Wij als crew/moderators van TVM kunnen er niets aan veranderen.


avatar van Nomak_mm

Nomak_mm

  • 14 berichten
  • 0 stemmen

jarno1975 schreef:

Dit lijkt me dan ook meer iets om op MM te bespreken

Klopt helemaal. Maar nogal moeilijk als je je daar niet kan aanmelden en niemand voor communicatie bereikbaar is.


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Dan houden we het nu weer on-topic 'Geef jouw mening over TvMeter!'.

Bvd.


Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.