• 8.985.835 stemmen

Geef jouw mening over TvMeter!

Meterfan reageert nooit. Je kan beter dion.ollie mailen. Of kappeuter. Zou het gewoon nog eens proberen als ik jou was.

Ga er vanuit dat als tvm en mm samen gaan, dat ze inderdaad wat losser zijn met de mensen die een account willen.

The Oceanic Six schreef:

Thanks, ik ga dion.ollie eens proberen te contacteren.

Kappeuter was vreemd genoeg diegene die het destijds niet wilde bespreken, dat verbaasde me.

Communicatie is precies niet het sterkste punt hier..

Meterfan en dion.ollie proberen te contacteren, een week later nog steeds geen antwoord..

Nomak_mm schreef:

Communicatie is precies niet het sterkste punt hier..

Kerstvakantie gok ik. Die meterfan laat sowieso nooit wat horen.

Nogmaals, je moet kappeuter gewoon een bericht sturen.

avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

Nomak_mm schreef:

Communicatie is precies niet het sterkste punt hier..

Dit is ook geen taak van Meterfan of Dion.ollie maar van de moderator(s).

The Oceanic Six schreef:

Nogmaals, je moet kappeuter gewoon een bericht sturen.

Kappeuter is al een aantal maanden niet op deze site geweest. Ik heb nu een mail gestuurd naar Moviemeter waar Kappeuter of een andere moderator het zal oppikken.

Probleem is dat Kappeuter het destijds niet wilde bespreken. Geen idee waarom. Ik heb niemand vermoord ofzo, was gewoon een discussie in het voetbaltopic dat destijds vrij berucht was om de heftige discussies die daar plaatsvonden.

jarno1975 schreef:

Dit is ook geen taak van Meterfan of Dion.ollie maar van de moderator(s).

Dan zou het leuk zijn als een moderator gewoon menselijk handelt en iemand een tweede kans gunt. Was mijn eerste ban. Volgende misstap --> permanente ban, geen probleem.

avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

Dit lijkt me dan ook meer iets om op MM te bespreken en niet op TVM, aangezien je hier nog wel gewoon een account hebt. Wij als crew/moderators van TVM kunnen er niets aan veranderen.

jarno1975 schreef:

Dit lijkt me dan ook meer iets om op MM te bespreken

Klopt helemaal. Maar nogal moeilijk als je je daar niet kan aanmelden en niemand voor communicatie bereikbaar is.

Dan houden we het nu weer on-topic 'Geef jouw mening over TvMeter!'.

Bvd.