• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.969 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.990 gebruikers
  • 9.371.015 stemmen

Advies a.u.b.

zoeken in:

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Film Fan schreef:

Ik doe het inmiddels met een mediaspeler, werkt perfect!

Mediaspeler is toch enkel voor losse bestanden, niet om een Blu-ray schijf in af te spelen toch?

Heb namelijk ook zo Media Center

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mescaline schreef:

(quote)

Niks mis met de Blu-ray speler van het Kruidvat hoor, geeft erg goed en helder beeld en heeft binnen de 10 seconde een blu-ray geladen.

Nu maar afwachten hoe lang.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Nu maar afwachten hoe lang.

Is dat niet bij ieder merk? ben ook begonnen met een goedkope dvd speler en die doet het vandaag de dag nog steeds.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bof jij. Ik heb minder geluk met mijn dvd-speler van het kruidvat gehad.

Andere kant wel tijd dat ik nu dan ook daadwerkelijk iets goeds neem.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

moviemafketel schreef:

Bof jij. Ik heb minder geluk met mijn dvd-speler van het kruidvat gehad.

Andere kant wel tijd dat ik nu dan ook daadwerkelijk iets goeds neem.

Denk dat het met apparaten altijd wel een kwestie blijft van geluk hebben, maar ik begrijp inderdaad als je er negatieve ervaringen mee hebt dat je liever wat meer neer telt.

Film Fan

• 939 berichten
  • 2187 stemmen

Mescaline schreef:

Dankje Zinema, Kieskeurig is inderdaad een goede site er voor.

Nu zit ik echter met nog een probleem, ik kan geen regio vrije blu-ray speler vinden, vind het echt te gek voor worden dat het alleen maar regio 2 is :S

Pas wel op bij KiesKeurig, heb soms de indruk dat de pro reviews niet altijd even koosjer zijn.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Film Fan schreef:

(quote)

Pas wel op bij KiesKeurig, heb soms de indruk dat de pro reviews niet altijd even koosjer zijn.

Hmm, maar kan dat niet op iedere site zijn dan?

Film Fan

• 939 berichten
  • 2187 stemmen

Mescaline schreef:

(quote)

Hmm, maar kan dat niet op iedere site zijn dan?

Precies , dus vooral naar de negatieve reacties kijken.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Vrijdag heb ik de tv binnen, jullie horen nog van mij hoe hij bevalt.

Toch nog een betrouwbare reactie dan he, Film Fan?

Film Fan

• 939 berichten
  • 2187 stemmen

Ik wens je in ieder geval veel kijkplezier toe.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Film Fan schreef:

Ik wens je in ieder geval veel kijkplezier toe.

Thanks, moet lukken met 46 inch

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Heeft iemand een tip bij de aanschaf van een Harddisc DVD recorder in een niet te dure prijsklasse?

Film Fan

• 939 berichten
  • 2187 stemmen

Mescaline schreef:

(quote)

Thanks, moet lukken met 46 inch

Da's echt groot. Ik hoop voor je dat je er ver genoeg vanaf zit want anders ga je er nog stevige nekspieren aan overhouden.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Haha daar hou ik wel rekening mee hoor

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Zeer tevreden met mijn Samsung tv, het beeld is scherp en kraak helder zelfs met avi bestanden van 700mb

Heeft iemand hier verstand van DVB-T? deze zit standaard ingebouwd in de tv maar krijg het niet aan de praat.

Heb je hier misschien een apart antennetje voor nodig?

Zinema (crew films)

• 10270 berichten
  • 7275 stemmen

Wat is dat nu voor heiligschennis? Cammodule aanschaffen in de CI-sleuf steken (ongecertificeerd 100 eu van Ziggo plsm 50 eu) en daar de smartcard in. Je wilt verdorie op zo'n TV toch wel HD kijken? Digitenne op een LCD kan echt niet hoor.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

haha ben helemaal niet zo tv kijker, vind de meeste programma's niet boeiend en als ik ze dat wel vind irriteer ik me mateloos aan alle reclame blokken waar bij je tegenwoordig bij een blok van 10 minuten mag spreken over een *kort reclame blok*

Nee, wil enkel Nederland 1,2 &3 kunnen ontvangen voor de tijden dat ik me verveel haha, maar dacht dat er een ontvanger was ingebouwd

Zinema (crew films)

• 10270 berichten
  • 7275 stemmen

Heb eens een beetje rondgeneusd. Check je gebruiksaanwijzing. Als je zo'n ontvanger in je TV hebt, moet je ze idd uit de lucht kunnen plukken bij een goed signaal. Mooi beeld zal het waarschijnlijk niet opleveren, maar als dat je niet veel kan schelen kun je het allicht proberen. Succes.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Excuses voor het late antwoord!

Heb het boekje doorspit maar kan het niet terug vinden, wel hoe je in het algemeen kanalen zoekt en instelt met een antenne maar niet in het speciaal onder DVB-T

Waarschijnlijk moet ik een antennetje aanschaffen, erop aansluiten en ik kan de zenders ontvangen.

Dacht alleen bij de aankoop dat er al een ontvanger aanwezig was in de tv.

En even over digitale tv, ik kijk zo weinig gewone tv dat het zonde is, heb deze tv aangeschaft om het echte genieten van de blu--ray te laten beginnen

Zinema (crew films)

• 10270 berichten
  • 7275 stemmen

BluRay gaat idd genieten worden, leuke TV ook. Successos!

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Zinema schreef:

BluRay gaat idd genieten worden, leuke TV ook. Successos!

Dankje,dankje

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Post het hier maar even.

Iemand een idee waarom mijn Divx Webplayer continu vastloopt in FireFox? Zodra hij een film wilt bufferen blijft hij op 0% hangen en dan loopt mijn browser vast. Ik heb Divx er al een keer afgegooid en wanneer de film zegt dat ik een plugin moet downloaden vindt hij niks automatisch. Via handmatig installeren kom ik bij de site van Divx waar ik de zooi gewoon normaal installeer. Maar niks helpt, erg irritant. Iemand een idee?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik wil binnenkort eens een nieuwe tv gaan aanschaffen en nu zit ik aan deze te denken. Ik heb er alleen weinig verstand van. Is plasma beter of slechter dan LED bijvoorbeeld? Zouden jullie dit uberhaupt een goede aankoop vinden? Graag wat advies van de kenners hier.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zou zonder twijfel zeker voor LED gaan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Omdat? Ik weet er niks van

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Led is nieuw en beter dan LCD of Plasma. (meer kleuren, meer contrast, minder stroomverbruik en platter)

Mijn advies is koop altijd een model dat in de uitverkoop is. Je doet al gauw 10 jaar met een tv en of het model over vier jaar nu 4 of 5 jaar oud is, maakt geen donder uit. Dus de waarde van de voorsprong van het nieuwste model is verwaarloosbaar.

Zelf hoop ik nog een jaartje of twee met mijn 10 jaar oude bak te doen, dan zal ook duidelijk zijn wat 3d gaat doen. (Verwacht dat dat gewoon de norm gaat worden, maar wel systeem het wordt is nog niet bekend. Uiteindelijk iets zonder bril, maar dat gaat nog wel een paar aar duren eerdat dat betaalbaar is.)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vooral qua beeld het meest optimale. Contrast is door de LED verlichtingstechniek top notch. De digitale bewerking van de fabrikanten zorgen ervoor dat het op dit moment qua beeld echt niet beter kan dan LED (al is dit mijn persoonlijke mening). Ook net wat je eisen op dit gebied zijn, LCD en Plasma kunnen ook prima voldoen hoor, en doen ook niet zoveel voor elkaar onder maar geloof me ga voor LED en als je dat gedaan hebt voel je zelfs de kriebels om mij een fles wijn toe te sturen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ok bedankt beiden. Ik lees ook dat Plasma-tv's vaak een irritante buzz/gezoem hebben.

Heeft een LED-tv ditzelfde euvel?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Plasma heeft wel warmere kleuren, LED is het hardst.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Ok bedankt beiden. Ik lees ook dat Plasma-tv's vaak een irritante buzz/gezoem hebben.

Heeft een LED-tv ditzelfde euvel?

Bij LED is die kans veel kleiner aangezien die een lager voltage gehalte gebruikt.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.