- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Apparatuur
- Advies a.u.b.
Advies a.u.b.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik vind die extra zenders veelal bagger kwaliteit hebben. Slechte beeld verhoudingen, lage resolutie, teveel reclame en ook verder niet bijster interessant.
Zinema (crew films)
-
- 10270 berichten
- 7275 stemmen
@ Boordappel: http://speedtest.ziggo.nl/
Zit op 119.3 down en 9.6 up zo een minuut geleden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind sommige extra zenders geweldig. History Channel en ook nog wat muziekzenders erbij en een mooie Amerikaanse sportzender waar ik graag naar kijk. Ben dik tevreden.
Eline voor welk pakket je ook kiest. Voor je slaapkamer-tv krijg je kastje van Digitenne en een ontvanger. Binnen 5 minuten geïnstalleerd. Zo'n 30 zenders. Op de Interactieve in je woonkamer veel meer zenders uiteraard. Ik heb ze gevraag waarom ik niet op 2 tv's interactief kan nemen, maar zover waren ze nog niet zei KPN.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Wbt dat kijk en luistergeld. Dat is dus een illusie, probeer ik te zeggen.
Maar dat heeft niets te maken met je abonnement, en is zeker geen 15 euro. Volgens Wikipedia zit het nu in de eerste belastingschijf. Dus je betaalt er inderdaad nog wel voor, het heet alleen anders.
Geen idee. Wat ze zelf zeggen dat het is is ook niet zo interessant, die snelheid halen ze toch niet. Ik download torrents met gemiddeld ongeveer 500 kb/s met vaak pieken naar de 800. Heb soms zelfs 1 mb/s gezien.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Denk dat ik, als ik voor KPN ga, het beste even naar de winkel zelf kan gaan voordat ik via internet toch weer iets te veel of te weinig kies. Wist sowieso al dat het tussen KPN en Ziggo zou gaan, maar de meningen zijn zo gevarieerd over Ziggo.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
@ Boordappel: http://speedtest.ziggo.nl/
Zit op 119.3 down en 9.6 up zo een minuut geleden.
Zal dat eens doen als ik niet meer aan het downloaden en streams aan het kijken ben
.
Zinema (crew films)
-
- 10270 berichten
- 7275 stemmen
That's what i mean over dat kijk en luistergeld. Je betaald er gewoon voor.
Wbt dat laatste, ik down met een snelheid van 6,5 mb p/sec. (na 00u uitschieters naar 8 tot 11 mb) van nieuwgroepen of share-meuk. Torrents heeft weinig tot niets met je internetsnelheid te maken, maar je bent wel afhankelijk van de up-speed van het zaadje. Tevens is het strafbaar (want je deelt).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mijn ouders hebben Ziggo en werkt ook naar behoren. Hebben ook een aardig groot plat scherm in de woonkamer en scherp beeld. Geloof wel dat ze basis hebben en geen Eredivisie Live en zo.
Ik denk dat je met beiden geen miskoop doet. KPN heeft dus videoland en Ziggo zal wel Film1 aanbieden. Ik zou best graag Film1 willen, dus dat is met KPN weer niet zo handig.
Vraag is ook hoeveel je er per maand aan kwijt wil zijn.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Hooo, Ziggo biedt Film1 aan? Dan ga ik dus voor Ziggo.
Eredivisie troep hoef ik toch niet. 
Zinema (crew films)
-
- 10270 berichten
- 7275 stemmen
Je moet er wel extra voor betalen Eline. Voor niets gaat de zon op. 
Echter de eerste tijd kun je het gratis ontvangen.
@ Boordappel: ben benieuwd! En 800 kbs is ook best aardig. Zal je eerlijk vertellen dat je erg snel verwend raakt. 5Gb in 7 minuten duurt me vaak te lang, terwijl ik vroeger al blij was als het binnen een dag zover was. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
1e 3 maanden maar 5 euro per maand voor film1 nu Eline.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Premiumpakket Turks Uitgebreid, klinkt ook verleidelijk!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Ligt er maar aan wat je download. Overigens mag het volgens de wet dan wel, moreel gezien ben je natuurlijk net zo illegaal bezig als je download van nieuwsgroepen. Maar dat is een andere discussie.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Premiumpakket Turks Uitgebreid, klinkt ook verleidelijk!
Lol moest ik gister ook al om lachen daar 
Zinema (crew films)
-
- 10270 berichten
- 7275 stemmen
Nope. Sla het wetboek er maar op na (hoe krom het ook is). De upper is strafbaar en de downer (de komende twee jaar nog) niet. Hoe hypocriet ook. Zonder up geen down nl. Voor nieuwsgroepen moet je ook nog eens betalen (torrents zijn gratis).
Nieuwsgroepen is niet verboden. Dit itt torrentsites. Wel verboden zijn de linkjes naar de bestanden. De bestanden zijn versplinterd bij nieuwsgroepen, daar zit het verschil (je ziet/ merkt daar overigens zelf niets van).
Wat wel verboden is bij nieuwsgroepen is software/ games. Films en muziek niet. Klinkt bizar hè?
Qua moraal: Mee eens.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Dat zeg ik. De wet kan zeggen wat hij wil, moreel gezien klopt er niets van.
Zinema (crew films)
-
- 10270 berichten
- 7275 stemmen
Maar dat beleid kennen we ookal van soft- en harddrugs. We wonen in een zeer vreemd land.
Maar we dwalen af. 
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
@ Boordappel: ben benieuwd! En 800 kbs is ook best aardig. Zal je eerlijk vertellen dat je erg snel verwend raakt. 5Gb in 7 minuten duurt me vaak te lang, terwijl ik vroeger al blij was als het binnen een dag zover was.
Woow, het internet wat ik nu heb van Tele2 komt niet verder dan 436kb/s als ik dus met volle snelheid iets kan downloaden dan doe ik nog wel een uurtje over 1 gb.
Dit komt waarschijnlijk ook omdat ik in een dorp woon hoor, maar het is wel behoorlijk balen als je de snelheden van andere mensen hoort haha.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik download nu gemiddeld met 1250 kb/s.
Zinema (crew films)
-
- 10270 berichten
- 7275 stemmen
Geloof me mensen, 120 mb p/sec is idioot snel en heb je uiteindelijk helemaal niet nodig. Je hebt er ook een aparte router en modem voor nodig. Duur en niet nodig dus. Tenzij je een heel ongeduldig type bent. Het is wel leuk dat als je ergens op klikt, je er gelijk bent en mocht je idd snel iets willen downloaden.. Tsja. Maar in principe is het vooral luxe en leuk voor de kick. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Precies, je wil het gewoon hebben voor het idee. 
Zo snel is absoluut niet nodig om toch ongestoord je dingetjes te kunnen doen en pagina's
snel genoeg te laten laden. Toch is het best grappig als je zo'n website in een mum op je scherm hebt staan uiteraard. 
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Om heel even terug te komen op de soort tv, ik heb na een tijdje rond kijken deze Samsung op het oog maar wou graag toch nog even wat meningen van mensen hier over, en misschien wel van mensen die toevallig ook deze tv hebben?
6000 Serie LED 46†- UE46C6000 LED-TV 46" - LED TV - televisies | SAMSUNG
Moet een keer de knoop doorhakken anders blijf ik twijfelen 
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Iets duurder dan 1000, koop hem bij Databyte omdat ik die winkel vertrouw en omdat hij in steenbergen zit( bijna om de hoek
)
Maar wel een goede keuze toch, denk dat ik er goed aan doe 
Zinema (crew films)
-
- 10270 berichten
- 7275 stemmen
Denk het ook en bij een winkel is idd handiger ivm garantie/ service etc.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Ze hadden de blu-ray speler weer bij de kruidvat, 50 euro en speelt alle regio's! 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik haal dat spul niet meer bij de kruidvat of blokker. Wil nou echt een goede bluray-speler.
Film Fan
-
- 939 berichten
- 2187 stemmen
Ik doe het inmiddels met een mediaspeler, werkt perfect!
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Ik haal dat spul niet meer bij de kruidvat of blokker. Wil nou echt een goede bluray-speler.
Niks mis met de Blu-ray speler van het Kruidvat hoor, geeft erg goed en helder beeld en heeft binnen de 10 seconde een blu-ray geladen.