• 15.739 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.876 stemmen

Advies a.u.b.

zoeken in:

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

jarno1975 schreef:

Ik neem aan dat je nu je luidsprekers gewoon op je versterker hebt aangesloten.

Welke je moet je hebben kan ik niks over zeggen. Gewoon zelf gaan luisteren.

Nee heb een harman kardon set, en de sub op de reciever, maar zie dus extra aansluitingen en met rood/ zwart. dus mijn vraag wat ik daar dan op aan zou kunnen sluiten.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Zoals ik zei, luidsprekers. Wat heb je dan? 5.1? Die zitten dan toch allemaal op je reciever aangesloten.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

jarno1975 schreef:

Zoals ik zei, luidsprekers. Wat heb je dan? 5.1? Die zitten dan toch allemaal op je reciever aangesloten.

nee, want is niet dezelfde aansluiting.

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Vertel eens wat je nu allemaal hebt dan en hoe het aangesloten zit.

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Met zulke summiere info kan ik weinig...

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

jarno1975 schreef:

Met zulke summiere info kan ik weinig...

4 boxen, centre speaker en een sub, de kleurtjes zijn mijn box aansluiting, sub is paars.

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Die kan je toch gewoon op je reciever aansluiten dan. Op die rode t/m groene. Je kan daar de speakerkabels gewoon inklemmen (dus zonder stekker).

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Nou ja ik vroeg me dus af, afgezonderd van de boxen op mijn receiver, ik nog boxen kan aansluiten op de sub.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Ik heb een probleem met filmpjes op de site bij FB als ik op een filmpje klik en het start, valt gelijk de kleur weg !! hoe los ik dat op ? erg irritant.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

606 schreef:

Ik heb een probleem met filmpjes op de site bij FB als ik op een filmpje klik en het start, valt gelijk de kleur weg !! hoe los ik dat op ? erg irritant.

Wat voor kleur krijg je te zien? Grijs?

Of groen en/of paars? Dan: FIXED - Youtube / Facebook Videos in Purple and Green in Mozilla Firefox - YouTube

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Alexander1900 schreef:

(quote)

Wat voor kleur krijg je te zien? Grijs?

Of groen en/of paars? Dan: FIXED - Youtube / Facebook Videos in Purple and Green in Mozilla Firefox - YouTube

Dankjewel, heb het opgezocht via google voor Opera Browser en ben er achter gekomen en gefixt

In Overig > Algemeen > Chromecast of Chromecast ultra?:

Hoi allen,

Momenteel sta ik op het punt om een Chromecast aan te schaffen, maar ik zit nog een beetje te dubben welke ik ga halen. Ik zie dat er een ‘normale’ variant is en een ‘ultra’ variant.

Ik heb me er een beetje in verdiept en zoals ik het begrijp is het verschil dat de Ultra variant 4K en HDR afspeelt en dat je daar dus alleen wat aan hebt als je televisie dat ondersteund. Kan iemand dit beamen? Of zijn er meerdere pluspunten aan de Ultra en kun je die pluspunten ook benutten als je een televisie hebt die geen 4K of HDR ondersteund?

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Naast het feit dat 4k nog vrij schaars is werkt 4k ook alleen met een externe stroomkabel. Ook iets om rekening mee te houden.

De non-ultra is 34 euro de ultra 77. Dat is ruim 2x zo duur. Zou dan in eerste instantie voor de non-ultra kiezen en mocht later meer 4k content beschikbaar worden kan je altijd nog overstappen.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Ik heb advies nodig, eerlijk advies over het volgende!

Ik heb een 5 jaar oude laptop, die ik weg heb gebracht paar maanden geleden.

Er zijn in totaal 2 dingen verkeerd gegaan, 1 was diepe krassen op de bovenkant van scherm.

2de is erger, belangrijk draadje is geknakt na de kap van scherm werd vervangen.

Nu blijkt die dingen vervangen super lastig gezien de leeftijd van laptop, net zoals mijn scherm 17 inch is en niet veel voorkomend.

Nu wil hij moederbord vervangen, ik geloof dat dat ook niet haalbaar is en of erg duur.

Andere oplossing is dat hij mij vergoeding geeft wat de dagwaarde van mijn laptop is

Wat schatten jullie in ?? Moederbord lijkt mij absoluut niet haalbaar ???

mister blonde

• 12693 berichten
  • 5824 stemmen

Nieuwe laptop kopen. Zo duur is dat niet meer.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Goedkoop is het ook weer niet echt, maar ik ben het wel helemaal met je eens.

Ik zou zelf geen kosten maken voor een 5 jaar oude laptop inderdaad, 606. Het is zuur, maar ik kan me niet voorstellen dat dit goedkoper dan 100 euro gaat zijn, en vermoedelijk meer. Je hebt niet gemeld wat voor laptop het is, maar gezien de leeftijd (in feite is hij afgeschreven, ik ben wel benieuwd met wat voor dagwaarde hij dan komt, bij dit linkje gebruiken ze precies voorbeeld van 5 jaar oude laptop) en het feit dat hij ook nog bekrast is, zou ik voor een nieuwe of evt (in nette staat verkerende) tweedehands gaan.

-De Best Buy Guide laptops van december

-het tweedehands aanbod op tweakers, (betrouwbaarder dan Marktplaats)

-afhankelijk van wat je ermee doet is een Chromebook misschien ook een betaalbaar alternatief, wel eerst uitzoeken of die alles kan wat JIJ op je laptop wilt doen.

Zelf probeer ik er tegenwoordig wel voor te zorgen dat ik een potje klaar heb voor dit soort meuk, dus als telefoon na 4-5 jaar gaar is, dat er ook minimaal 700 euro klaarligt specifiek daarvoor, omdat er al die tijd iedere maand 14 euro apart voor is gezet (bij de SNS bank kun je daar handig 'potjes' voor maken. Nu heb ik dat tegenwoordig niet meer zo nodig, maar vroeger zou ik daar wel veel aan hebben gehad toen ik vaker nog een stuk maand over had, dan saldo

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Ik heb tot op heden nog steeds niks gehoord, dus hoe langer het duurt hoe meer ik weet dat het niet gaat lukken wat betreft nieuwe moederbord. John Milton

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

De vraag is ook of je moet willen. Als het 40 euro is voor onderdelen en arbeid zou ik het overwegen, maar ik kan me niet anders voorstellen dan dat het 2-5 keer dat bedrag gaat zijn, en dat is geen goede investering meer.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

John Milton schreef:

De vraag is ook of je moet willen. Als het 40 euro is voor onderdelen en arbeid zou ik het overwegen, maar ik kan me niet anders voorstellen dan dat het 2-5 keer dat bedrag gaat zijn, en dat is geen goede investering meer.

Gelukkig is het niet mijn kosten! Maar die van hem en natuurlijk veel arbeid uren ect.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Hij moet het fixen omdat hij het veroorzaakt heeft? hmm, njah dat verandert de zaak misschien iets. Dan zou ik zeggen of werkend terug, of een andere vergelijkbare laptop terug, of een redelijk tegemoetkoming in de aanschaf van een vervangend exemplaar.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

John Milton schreef:

Hij moet het fixen omdat hij het veroorzaakt heeft? hmm, njah dat verandert de zaak misschien iets. Dan zou ik zeggen of werkend terug, of een andere vergelijkbare laptop terug, of een redelijk tegemoetkoming in de aanschaf van een vervangend exemplaar.

zeker hij heeft alles veroorzaakt, hij is geloof ik al 2 weken bezig omtrent moederbord, die gaat hij in mijn mening nooit goedkoop kunnen vinden of überhaupt al niet vinden.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

John Milton schreef:

Ben er gisteren zelf maar weer eens langs gegaan, hoorde nu al 2,5 week niks meer. Gelukkig is de uitkomst er nu wel, wordt een vergoeding van zijn kant uit, dus kan ik nu op zoek naar een nieuwe laptop.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ik zal niet zeggen prima, want dat is het natuurlijk niet echt, maar dan kun je iig wel verder. In de Pricewatch van Tweakers kun je makkelijk zoeken op schermdiagonaal, budget en andere zaken, en dan kijken welke laptops populair zijn, met die kenmerken .

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

John Milton schreef:

Ik zal niet zeggen prima, want dat is het natuurlijk niet echt, maar dan kun je iig wel verder. In de Pricewatch van Tweakers kun je makkelijk zoeken op schermdiagonaal, budget en andere zaken, en dan kijken welke laptops populair zijn, met die kenmerken .

Nee prima is het zeker niet, maar kan nu wel opnieuw beginnen en ook mijn wensen vervullen met betrekking tot een nieuwe, ik ga nu voor een gaming laptop.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Op zich prima ding 606, maar vorige week was de tech beurs CES en zijn net alle nieuwe laptops met 3000 serie kaarten aangekondigd:

Nvidia meldt dat RTX 3060-laptops vanaf 1000 dollar beschikbaar komen. Laptops met RTX 3070-videokaart komen beschikbaar vanaf 1300 dollar, terwijl RTX 3080-laptops een adviesprijs vanaf 2000 dollar krijgen. Verschillende fabrikanten werken aan laptops met RTX 30-videokaarten; Nvidia claimt dat 'elke oem' met RTX 30-laptops komt. Daarbij worden onder andere Alienware, ASUS, Gigabyte, HP, Lenovo, MSI en Razer genoemd.
-Razer

-MSI

-Lenovo

etc.

Tech is altijd direct verouderd als je het koopt, maar die de videokaart in de laptop van die mediamarkt link is wel echt van de vorige generatie (2000 serie), dat zou ik dus alleen doen als het prijsverschil véél groter is dan het verschil in prestatie.

Ik zou zelf kijken naar een laptop met een 3070 of 3060 erin die allemaal net aan zijn gekondigd en voor te bestellen bij een aantal merken. prestatieverschil tussen 3070 en 2070 is FLINK, namelijk. 45% sneller met dezelfde adviesprijs.

Zelf net nieuwe Gaming pc gebouwd met een 3080 erin dus niet specifiek naar laptops gekeken, maar 3070 of 3060 zou de kaart zijn die ik nu in een nieuwe laptop zou willen hebben.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Is dat heel veel duurder John Milton

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Nvidia meldt dat RTX 3060-laptops vanaf 1000 dollar beschikbaar komen. Laptops met RTX 3070-videokaart komen beschikbaar vanaf 1300 dollar, dat zou dus te doen moeten zijn

zie hier: Nvidia introduceert laptopvarianten van GeForce RTX 3080, 3070 en 3060

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.