menu

Filmdragers en apparatuur / Apparatuur / Popcorn A-110

zoeken in:
Sinds kort worden de covers niet meer goed weergegeven, ik gebruik YAM GUI 0.43, kdoske_nmt_customizer_v0_3_7_zip_66931 om fanarts en covers binnen te halen als skin gebruik ik Rutabaga_MOD3.2. Nu is het probleem dat als ik nieuwe covers download deze wel goed zijn, als ik op de popcorn zelf kijk, maar de juiste cover niet wordt weergegeven op het televisiescherm. Is er iemand met een vergelijkbaar probleem?

Alvast bedankt voor je reaktie

Nou kom toevallig een thread tegen die ik voorheen over het hoofd heb gegoogled
networkedmediatank.com/showthread.php?tid=11976
en met name
"go to maintance and then press the file mode key on the remote, there should show up clear cache"
Moet alleen bijvermeld worden dat na dat clear cache rechtsboven in het scherm verschijnt je even op de 'menu" knop moet drukken, is eigenlijk uitleg voor de c-200 maar op de a-110 werkt het dus ook

werkt prima

Gast
geplaatst: vandaag om 22:34 uur

geplaatst: vandaag om 22:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.