menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / The Ninth Gate -NL subbed DVD

zoeken in:
De dvd is al weer geruild...

Das snel..:(

Je hebt een pm Sincity, als verder niemand The Ninth Gate zoekt kan er een slotje op dit topic.

Van mij mag dit topic open blijven staan, ik wil eventueel ook nog een keer mijn R2NL dvd van The Ninth Gate aanbieden, maar daar ben ik nog niet over uit.

Heb jij hem nu al thuis in je bezit, Nicholas? Ik kreeg net een mailtje dat de mijne met de post onderweg is!

De mijne is vandaag op de post gedaan en zal morgen dus wel binnen zijn

Mooi zo!
Ik heb hem sinds gisteren binnen en hij ziet er goed uit!

Ik heb de dvd overgenomen van Lars, en dat was een perfect koopje. Zowel de dvd als de hoes waren in perfecte staat. Een aanwinst voor mijn collectie, zeker omdat hij niet meer verkrijgbaar is...

Kortom: allemaal blij!

Als iemand ook die dvd zoekt,ik heb hem ook origineel liggen met ned.ondertiteling.

Ik heb hem verkocht.

Mooi voor jou!

Haha en er is zeker niemand zo gek eentje met NL subs te ruilen voor een met engelse subs?:p

Gisteren The Ninth Gate gekocht met Nl subs
Alleen via een ander topic op deze site hehehe.

Ik wil graag deze DVD kopen:

Die neun Pforten (Special Edition, 2 DVDs) - amazon.de

Maar dan in het Engels. Weet iemand of die bestaat?

Pastichio Rocker
Dit is een Duitse uitgave dus nee. Maar je hebt ongetwijfeld de originele audiotrack en die is Engels.

Toch jammer, denk dat ik hem dan toch maar in het Duits haal

Ik heb em ook, en je hebt inderdaad de originele engelse soundtrack, subs alleen beschikbaar in het duits. Ik ben er verder dik tevreden mee. Er zit een mooi boekje in met een paar gravures uit de film, wat uitleg, en biografie/ filmografie van Depp en Polanski. Ik ben iig heel blij dat ik em heb.

Ik ben er naar opzoek, dus als iemand hem nog heeft liggen hoor ik het graag!

Gast
geplaatst: vandaag om 05:04 uur

geplaatst: vandaag om 05:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.