- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Koop en ruil
- veron35's grote ruil/koop topic
veron35's grote ruil/koop topic
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Dat kan volgensmij ook alleen bij de Rabobank.
Dan ga ik dat nu proberen
robertinho
-
- 1224 berichten
- 2487 stemmen
Ik hoef je geld niet meer, ben er wel een beetje klaar mee. Ik heb het toen netjes opgelost (vond ik zelf) met de andere gedupeerde.
Laat er alsjeblieft geen onduidelijkheden over m'n traderstatus zijn want ik heb hier zat goeie deals gehad, op dvd.nl meer dan 79 en op dvdforum.nl meer dan 44.
Boris75
-
- 32 berichten
- 310 stemmen
nou, ik nog niet. maar dat kan niet lang meer duren. veron35 was namelijk vergeten de DVD te versturen. kan gebeuren nietwaar. toen hij er aan was herinnerd, heeft hij de DVD direct verstuurd, echter zonder postzegels, zo heb ik mogen vernemen, waarop de postbode de DVD retourneerde om er alsnog wat op te plakken. na deze geschiedenis was veron35 wederom vergeten de DVD te versturen. en nadat mij, voor de vierde keer, plechtig is beloofd, dat de DVD nu echt op de post is, verwacht ik met veel vertrouwen de DVD binnen een luttel tijdbestek in mn brievenbus.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Bespeur ik daar enig sarcase ?
Anyway, ik denk niet dat iemand die goed bij z'n verstand is na al deze heisa nog een ruil met Veron35 afsluit
maxcomthrilla
-
- 15568 berichten
- 2761 stemmen
Ik voel mij een beetje als een ramptoerist. Nog nooit in dit topic gekeken. Heerlijk topic om door te lezen. Wel vervelend voor degene die benadeeld zijn.
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
ik denk niet dat iemand die goed bij z'n verstand is na al deze heisa nog een ruil met Veron35 afsluit
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3202 stemmen
Ik voel mij een beetje als een ramptoerist. Nog nooit in dit topic gekeken. Heerlijk topic om door te lezen. Wel vervelend voor degene die benadeeld zijn.
Ik had precies hetzelfde
606
-
- 23805 berichten
- 11923 stemmen
ja wat moet ik zeggen ik meng me er niet tussen.
heb ook zaken gedaan met veron35 maar hij kwam gelukkig bij mij thuis.
Doom
-
- 8212 berichten
- 1514 stemmen
Nee, we moeten niet allemaal kwaad gaan worden op Veron. Ze heeft zich een beetje onbedoeld in de nesten gewerkt, maar dat kan gebeuren. Waarschijnlijk heeft ze de dvd's nog gewoon thuis liggen en was ze gewoon te lui om ze op te sturen. En laten we niet schijnheilig doen, dat komt gewoon bij veel mensen voor. Dus ook wel is bij mij.
Ze probeert het nu allemaal heel erg netjes af te ronden door een vergoeding aan iedereen te geven: klaar, zand erover.
Doom
-
- 8212 berichten
- 1514 stemmen
Ow. Mick. Een hij dus. Klein foutje, maar dit maakt het verhaal er niet anders op.
deTuinman
-
- 1186 berichten
- 0 stemmen
[b]Hij[/] probeert het nu allemaal heel erg netjes af te ronden door een vergoeding aan iedereen te geven: klaar, zand erover.
het blijft een kind van 14
robertinho
-
- 1224 berichten
- 2487 stemmen
Onzin Doom, maanden wachten op dvd's / geld na keer op keer valse beloftes is niet onbedoeld in de nesten werken en al helemaal niet iets wat bij veel traders voorkomt.
En kind of niet, ik ruil, koop en verkoop ook al vanaf m'n 15e en dat is geen excuus om je afspraken niet na te komen, als je het niet kan moet je het niet doen.
Mensen worden hier gewoon opgelicht!
Boris75
-
- 32 berichten
- 310 stemmen
ik snap je gewoon niet Mick. je spendeert vrij veel tijd aan deze site en tegelijkertijd maak je jezelf impopulair door schijt te hebben aan degene waar je een deal mee afgesloten hebt.
hoe ver wil je het laten komen?
ik geloof best dat je okay bent, maar denk je ook niet, dat als je stug vol blijft houden met het niet versturen van je spullen, dat je dan een keer wordt gebanned van Moviemeter?
anyway. ik hoor graag van je een duidelijke deadline wanneer je je zaakjes geregeld zal hebben..
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het nog steeds raar, Fikret heeft zijn dvd wel gekregen maar de rest niet?
Wie liegt er nou, ik begin toch Mick te geloven.
Hij heeft de dvd(s) verstuurd, dat wordt wel gezegd door Fikret zover ik weet..
Dus het zal goed moeten zijn?
Fikret8
-
- 6129 berichten
- 4177 stemmen
Fikret heeft zijn dvd wel gekregen maar de rest niet?
Ik heb Das Experiment inderdaad twee weken terug ontvangen van Veron35.
Boris75
-
- 32 berichten
- 310 stemmen
ja, dank je Freak.
ik vind het ook raar. ik had al vier exemplaren van Max binnen gehad, als ze even vaak verstuurd zijn als toegezegd.
of zal ik 4x gelogen hebben dat ik niets ontvangen heb. slecht als dat ik ben. natuurlijk lopen we met zn allen Mick te bedonderen.
of niet Mick?
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Zo bedoel ik het niet maar ja. Het is niet te controleren wie wel of wie niet gelijk heeft, nadat veron35 gezegt heeft de dvd's wel te versturen en anders een vergoeding.
Helaas, of Mick heeft gelijk of jullie hebben gelijk.
Boris75
-
- 32 berichten
- 310 stemmen
en wie ben jij.. de rijdende rechter of zo?
sorry, zo bedoel ik het ook niet.
het is fijn dat je begaan bent, maar als iedereen zijn zegje doet, behalve Mick, dan schiet het niet op. Mick vertel ons; wat is waar?
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Lijkt mij een goed idee inderdaad, ja!
KillingFields
-
- 28 berichten
- 0 stemmen
eeej Mick mag ik van jou de dvd met 'De Waarheid'
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Hmm, wat moeten we hier nu van denken?
kappeuter (crew films)
-
- 73767 berichten
- 5869 stemmen
Ongein verwijderd.
Schizonoid
-
- 356 berichten
- 188 stemmen
Veron 35 waar blijft "EL Topo" in de Pakketservice en waarom kan ik je niet aanklikken zodat ik je een PM kan verzenden?
Waarom ben je verdwenen uit de Gebruikerslijst en hoe zit het met mijn DVD?
Fez heb jij zijn naam en adresgegevens nog zodat we die misschien openbaar kunnen maken als ik mijn DVD niet terug krijg?
Fikret8
-
- 6129 berichten
- 4177 stemmen
Veron35 is naar mijn weten definitief verbannen, dus het zal me niet verbazen als hier snel een slotje op komt.
kappeuter (crew films)
-
- 73767 berichten
- 5869 stemmen
Jup. PM naar Schizonoid.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.