• 15.936 nieuwsartikelen
  • 178.874 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.543 stemmen

veron35's grote ruil/koop topic

zoeken in:

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4238 stemmen

Ik probeer niet zozeer om het voor veron35 op te nemen (heb zelf immers ook een dvd van hem tegoed) maar met veron35 proberen te pakken op zijn woorden schieten we niets op. Wat toegevoegde waarde heeft zijn reacties om tot een compromis te komen.

Goodfella_90 schreef:

belangrijker is hoe het nu verder gaat

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Zoals ik al zeg. Ik kan het niet bewijzen, maar ik ben ook genaaid. Iedereen die zijn of haar dvd's niet heeft gekregen kan een vergoeding krijgen.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Je zei toch dat je robertinho geld had overgemaakt? Dit kun je bewijzen; een kopie van je afschrift.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Die gooi ik altijd meteen weg.

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4238 stemmen

Harco doelt volgens mij op bankieren (bankafschriften) via internet.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Ik doelde op allebei.

En ik snap niet waarom je je bankafschriften weg zou gooien?

mister blonde

• 12702 berichten
  • 5841 stemmen

veron35 schreef:

Die gooi ik altijd meteen weg.

Internetbankieren of opnieuw opvragen. Makkelijk te bewijzen. Geregelt dus.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Opnieuw opvragen, natuurlijk.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Oke, hier komt de enige echte waarheid. Ik heb aan robertinho nooit echt geld overgemaakt. Ik verzon dat omdat ik van de koop wou afzien en het minder lullig zou zijn voor hem. Ik heb echter wel een keer of 10 gehad dat de dvd's niet aan zijn gekomen. Dat is echt zo. Riff Raff is er een van. Dus dat van het geld is het enige wat ik gelogen heb. Sorry robertinho dat ik tegen je gelogen heb.

wo2-Freak

• 834 berichten
  • 0 stemmen

veron35 schreef:

Oke, hier komt de enige echte waarheid. Ik heb aan robertinho nooit echt geld overgemaakt. Ik verzon dat omdat ik van de koop wou afzien en het minder lullig zou zijn voor hem. Ik heb echter wel een keer of 10 gehad dat de dvd's niet aan zijn gekomen. Dat is echt zo. Riff Raff is er een van. Dus dat van het geld is het enige wat ik gelogen heb. Sorry robertinho dat ik tegen je gelogen heb.

De waarheid duurt altijd het langst...

Maar ja, je kunt nu het geld overmaken naar hem! Probleem opgelost of je stuurt gewoon een nieuwe dvd naar hem toe/ of wellicht de dvd die je WEL ontvangen hebt weer terug naar hem sturen. Dat zou ook nog kunnen.

Probleem opgelost lijkt mij als je dat doet..

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Verder heb ik er geen van hem ontvangen, maar ik zal wel wat overmaken als hij dat graag wil.

deTuinman

• 1186 berichten
  • 0 stemmen

jezus, wat een kinderachtige streek, wacht anders eerst tot je 18 bent voordat je met deze praktijken bezig gaat

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Maar van de ruim 90 ruilen/verkopen heb ik er van maar een stuk of 10 klachten gehad waavan ik van 9 van die 10 er wijnig tot niks aan kon doen.

boerenpummel

• 1012 berichten
  • 3640 stemmen

Het lijkt me sterk dat er bij de post zoveel misgaat, maar als het echt zo is (jij bent de enige die dit echt weet), dien dan een klacht in bij TNT, het gaat hier niet om 1 pakketje, maar om 10 pakketten....

Weet je trouwens zeker dat je je administratie wel oo orde hebt en dat je de films naar de goede personen stuurt? Het komt op mij namelijk wat chaotisch over, je ruilhandel. Misschien gaat het daar fout en niet bij de post?

Ik geloof op zich wel dat je geen verkeerde bedoelingen hebt, maar dit soort verhalen en leugens maken je er niet geloofwaardiger op. Hoop dat het allemaal opgelost kan worden nog, want dit is voor niemand leuk.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Daar zeg je idd wat. Dat is wel eens vaker voor gekomen. Daar heb ik eigenlijk nog niet bij stil gestaan.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

9 of 10 dvd's in de post kwijtgeraakt? Liegen over geld dat je niet hebt overgemaakt? Pff, ik voorspel weinig goeds voor de gedupeerden eigenlijk. Ik zie dat je pas 14 bent. Misschien kun je beter iemand van buitenaf wat dingen uit laten zoeken (bijvoorbeeld je ouders) en de gedupeerden een vergoeding sturen. En dan misschien je ruilhandel uit handen geven of staken. 10 mislukte verkopen op 90 trades is erg veel hoor. Heb ook al flink gehandeld hier en nog geen klachten ontvangen, en zelf ook niets aan te merken gehad.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Ok, is stop tijdelijk met het ruilen. Ik kan zelf internet bankieren, dus dat kan ik zelf wel.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Dat je dat kan is leuk, maar als je het dan ook deed.

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

wo2-Freak schreef:

De waarheid duurt altijd het langst...

.

Het heeft inderdaad bijzonder lang geduurd voor de waarheid aan het licht kwam.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Dat je dat kan is leuk, maar als je het dan ook deed.

wo2-Freak

• 834 berichten
  • 0 stemmen

Ik wist eigenlijk niet dat je internetbankieren kon met een jongeren bank-pas en volgens mij kan het ook niet! Ik heb zelf een jongeren bankpas en ik kan niet internetbankieren dat gaat ook niet d8 ik met een reader

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Mensen. AUB zeg. Ik weet ook wel dat ik het niet zo had moeten aanpakken. Ik probeer het goed te maken maar het gezeur blijft maar binnen stromen.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

In DVD en VHS > Koop en ruil > Vergoedingen (veron35):

Hallo, meschien heb je al iets in mijn ruil/verkoop topic hierover gezien. Als het bij iemand is fout gegaan kan hij of zij een vergoeding krijgen. Mocht iemand dit zien stuur maar een pm met het bedrag waar je mee accord gaat.

mvg Mick van Gerwen.

boerenpummel

• 1012 berichten
  • 3640 stemmen

Vind het netjes van je dat je het op deze manier gaat regelen.

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4238 stemmen

Indien mogelijk, dan de dvd Das Experiment voor mij als vergoeding ook goed?

(afbeelding)

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Die zit al op de post...

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4238 stemmen

Ok.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Idee van wo2-Freak

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

wo2-Freak schreef:

Ik wist eigenlijk niet dat je internetbankieren kon met een jongeren bank-pas en volgens mij kan het ook niet! Ik heb zelf een jongeren bankpas en ik kan niet internetbankieren dat gaat ook niet d8 ik met een reader

Dat kan volgensmij ook alleen bij de Rabobank.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.