• 15.936 nieuwsartikelen
  • 178.874 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.543 stemmen

veron35's grote ruil/koop topic

zoeken in:

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

MXO schreef:

Is het ook niet gebruikelijk dat bij een mislukte verkoop/ruil de centen/dvd terug worden gestort/geruild door de verkoper/ruiler (wat een foutieve zin!)? Het is éénmaal bij mij misgegaan en ik heb later een andere dvd ontvangen! Ik weet niet of dit de gebruikelijke gang van zaken is, maar die vind ik wel zo netjes.

Dat heb ik de eerste 3 keer gedaan, maar toen hoefde niemand dat. Sinsdien heb ik dat niet meer gedaan.

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

veron35 schreef:

Dat heb ik de eerste 3 keer gedaan, maar toen hoefde niemand dat. Sinsdien heb ik dat niet meer gedaan.

Dan is het toch al dikwijls misgegaan bij jou. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een DVD die ik opstuurde niet toekwam, of dat ik zelf de DVD niet ontving.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Heel vaak een stuk of 10 11 keer. Ik weet ook echt niet waarom. Ik heb zelfs een keer gehad dat er een dvd 3 weken na dat hij verstuurd was pas aankwam.

robertinho

• 1514 berichten
  • 2950 stemmen

Wat een onzin, er is bij mij 1x wat misgegaan, dat was dat ik naar jou de verkeerde dvd had gestuurd. Vervolgens de goeie gestuurd, jij zou de verkeerde terugsturen of doorsturen naar de andere persoon, maar ik heb nooit wat gehad, andere persoon heeft nooit wat gehad, had zelfs nog postzegel geld naar je overgemaakt, heb je allemaal niks mee gedaan.

Ik vind je gewoon een trader van niks!

Bert1

• 2196 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad, ik heb mijn films van veron35 ook nooit ontvangen, een tip voor mensen die willen ruilen:

wo2-Freak

• 834 berichten
  • 0 stemmen

veron, geen goede reputatie !!!!!

Ik heb hier 2 of 3x geruild via moviemeter. Is altijd wel goed gegaan.

(Gelukkig )

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Fuck it!!! Ik weet toch ook niet wat er allemaal met die post gebeurt! Ik krijg de schult (weleens waar lochisch) van dingen waar ik niks aan kan doen.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

veron35 schreef:

schult / weleens waar / lochisch

Misschien heb je de adressen verkeerd gespeld?

deTuinman

• 1186 berichten
  • 0 stemmen

1 postzegel is al te weinig, dat is dan al 1 fout

ruil niet als je niets voorelkaar hebt

maar idd erg verdacht dat jij toevallig als enige miscommunicatie met de post hebt

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella_90 schreef:

(quote)

Misschien heb je de adressen verkeerd gespeld?

Dan zouden ze heb nog altijd terug moeten sturen naar 5051HL 36 wat ik overal opzet. Bovendien kopiëer ik altijd met de rechtermuisknop naar word er dan print ik het uit. Dus precies wat ze mij geven.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

deTuinman schreef:

1 postzegel is al te weinig, dat is dan al 1 fout

ruil niet als je niets voorelkaar hebt

maar idd erg verdacht dat jij toevallig als enige miscommunicatie met de post hebt

En een postzegles is helamaal niet te wijnig.

wo2-Freak

• 834 berichten
  • 0 stemmen

Ik plak er altijd 3/4 postzegels op. Maar ik ken geen postzegel die 1,72 ofzo is (want volgens veron is 1 postzegel genoeg). Die zijn meestal €0,39 cent ik plak er van die kinder-postzegels op die zijn rond de €0,60 per stuk.

Maar ik heb nooit problemen gehad met de post eigenlijk. Of misschien doet veron35 de dvd's in een verkeerde kant van de postbus. Kan ook.

Maar het kan ook zijn dat veron35 niet goed is in spellen.

Want ook al doe je het met word, word herkent niet alle woorden dus dan kun je spelling-negeren doen en dan schrijf je misschien:

(voorbeeld hoor!!!) :

Zeowegstraat 37

i.p.v Zeeweg straat 37

Maakt wel verschil

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Dat bericht slaat werkelijk nergens op. Teneerste al vaak gezecht dat zonder doosje (wat ik 9vd10 keer doe) een postzegel genoeg is. Daarbij zijn postzegels 44 cent. 39 zijn al behoorlijk oud. Kinderpostzegels kosten bijmijn weten meer, maar zijn ook 44 cent waard. Die van de spelling. Zoals al uitgelechd rechtstreeks gekopiëerd van de persoon in questie. Blauw maken, rechter muisknop, kopieren en plakken.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

robertinho schreef:

Wat een onzin, er is bij mij 1x wat misgegaan, dat was dat ik naar jou de verkeerde dvd had gestuurd. Vervolgens de goeie gestuurd, jij zou de verkeerde terugsturen of doorsturen naar de andere persoon, maar ik heb nooit wat gehad, andere persoon heeft nooit wat gehad, had zelfs nog postzegel geld naar je overgemaakt, heb je allemaal niks mee gedaan.

Ik vind je gewoon een trader van niks!

Jij hebt mij daarna nooit meer iets gestuurd hoor! Riff Raff is de enige die ik van jouw heb ontvangen. Ik heb 2 keer 4 euro naar jou overgemaakt waarvan jij zecht nooit iets ontvangen te hebben, terwijl het er bij mij wel is afgescheven.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

€0,39 is inderdaad behoorlijk oud. En zonder hoesje 1 postzegel klopt wel. Ik heb toen The Hustler gewoon van je ontvangen. Bovendien wegen een cover en een dvd ook niks.

wo2-Freak

• 834 berichten
  • 0 stemmen

veron35 schreef:

Dat bericht slaat werkelijk nergens op. Teneerste al vaak gezecht dat zonder doosje (wat ik 9vd10 keer doe) een postzegel genoeg is. Daarbij zijn postzegels 44 cent. 39 zijn al behoorlijk oud. Kinderpostzegels kosten bijmijn weten meer, maar zijn ook 44 cent waard. Die van de spelling. Zoals al uitgelechd rechtstreeks gekopiëerd van de persoon in questie. Blauw maken, rechter muisknop, kopieren en plakken.

Kinderpostzegels zijn 39+19 cent waard dus 58 cent. En dus NIET 44 cent.

En waarom zijn 39 cent oud? Die zie ik nog heel erg vaak tegen komen. Oja, en dat jij zonder het doosje dvd verstuurt is niet echt verstandig. Ooit bij stil gestaan dat hij dan misschien kappot kan gaan? Bijvoorbeeld als hij door de brievenbus gaat? Of gewoon bij de post zelf? En dan is het wel jou verantwoording hé!

En, als je het alleen maar doet voor dat doosje, vind ik het wel raar je kunt 5 van die doosjes (zwarte) bij b.v. de action kopen voor €1,-

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Dat doet 'ie alleen als hij ruilt, en dat heeft hij mij toen ook duidelijk verteld.

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4238 stemmen

ff een algemene opmerking over postzegels. 1 postzegel is voldoende bij een verzending tot 20 gram. Een dvd-schijf + inlay + papieren envelop is samen nog geen 20 gram. Dan is het dus begrijpelijk dat iemand er niet meer aan kwijt wil dan nodig is. Dat gezeik over meerdere postzegels gaat echt nergens over.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Men kan wel discussieren over postzegels, maar belangrijker is hoe het nu verder gaat. Wordt het geld aan de gedupeerden teruggestort of worden de dvd's alsnog verzonden?

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

wo2-Freak schreef:

(quote)

Kinderpostzegels zijn 39+19 cent waard dus 58 cent. En dus NIET 44 cent.

En waarom zijn 39 cent oud? Die zie ik nog heel erg vaak tegen komen. Oja, en dat jij zonder het doosje dvd verstuurt is niet echt verstandig. Ooit bij stil gestaan dat hij dan misschien kappot kan gaan? Bijvoorbeeld als hij door de brievenbus gaat? Of gewoon bij de post zelf? En dan is het wel jou verantwoording hé!

En, als je het alleen maar doet voor dat doosje, vind ik het wel raar je kunt 5 van die doosjes (zwarte) bij b.v. de action kopen voor €1,-

Er is een site. Mailmydisc.nl. Daar is het de bedoeling dat je altijd zonder hoesje ruilt. Ik vraag ook eerst altijd netjes of ze dat goed vinden. In 2006 werden voor het laatst postzegels van 39 cent verkocht, dus dat noem ik idd oud. Ik heb nog nooit gehad dat er iets beschadigd was door het zonder hoesje opsturen.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Men kan wel discussieren over postzegels, maar belangrijker is hoe het nu verder gaat. Wordt het geld aan de gedupeerden teruggestort of worden de dvd's alsnog verzonden?

Ik vind het best, maar het geld zal bij robertinho toch wel niet aankomen...

mister blonde

• 12702 berichten
  • 5841 stemmen

veron35 schreef:

Heel vaak een stuk of 10 11 keer. Ik weet ook echt niet waarom. Ik heb zelfs een keer gehad dat er een dvd 3 weken na dat hij verstuurd was pas aankwam.

Yeah Right.Heb zelf jarenlang bij de post gewerkt. Er gaat wel eens wat mis, maar heel zelden. 10 of 11 keer is gewoon niet waar. Geloof er niets van. Roberthino doet het wel heel netjes altijd daarentegen. Weinig zinvol om nu net te doen dat hij zijn zaakjes niet goed regelt.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Geloof het dan niet. Als ik het kon bewijzen zou ik het doen. Als iemand een manier weet, ik werk graag mee.

wo2-Freak

• 834 berichten
  • 0 stemmen

Fikret8 schreef:

ff een algemene opmerking over postzegels. 1 postzegel is voldoende bij een verzending tot 20 gram. Een dvd-schijf + inlay + papieren envelop is samen nog geen 20 gram. Dan is het dus begrijpelijk dat iemand er niet meer aan kwijt wil dan nodig is. Dat gezeik over meerdere postzegels gaat echt nergens over.

Ja, maar het gaat er hier volgens mij om, de waarde van een postzegels. Want 1 dvd kan bijvoorbeeld 1,70 ofzo kosten. Maar ja je kan er ook 2 of 3 opplakken die per stuk 50 cent zijn ofzo. I.p.v 1

Daarom einde deze discussie, is het ruil-topic van veron!!!

wo2-Freak

• 834 berichten
  • 0 stemmen

Woow, 10 of 11 keer is idd erg overdreven.

Daar geloof ik dus ook niets van. Of jullie moeten in de stad een postkantoor hebben waar 1 of 2 mensen werken. Inclusief de bezorgers? Dan kan ik het me voorstellen maar ja dat komt tog nooit voor. Dus daarom vind ik het erg onbegrijpelijk. En alsnog, al dat post komt bij post-plek ofzo terecht en word gesorteerd en opgestuurd. En het lijkt mij sterk dat telkens jouw dvd'tjes ergens anders te komen liggen dan dat ze horen.

En dan zouden ze wel teruggestuurd worden lijkt mij. En ja, waarom zou iemand liegen als jij hem al betaald/ of hij jou al een dvd opgestuurd heeft? Dan weet die gene tog donders goed dat hij verkeerd zit en als ze erachter komen hij de schuld heeft.

Vind het maar raar...

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Ik dus ook, maar als ze een vergoeding willen ben ik natuurlijk berijd die te betalen.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Eerst maar even dat in orde maken svp, voor je weer begint met ruilen.

deTuinman

• 1186 berichten
  • 0 stemmen

precies

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Is goed.

mister blonde

• 12702 berichten
  • 5841 stemmen

wo2-Freak schreef:

En dan zouden ze wel teruggestuurd worden lijkt mij. .

Precies, klopt dus weinig van.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.