• 12.927 nieuwsartikelen
  • 169.055 films
  • 11.073 series
  • 31.730 seizoenen
  • 629.268 acteurs
  • 196.142 gebruikers
  • 9.176.491 stemmen

Gezocht: Films van Jane Austen

zoeken in:

Hoi met Anja ik zoek de dvd van pride&prejudice met greer Garson en Laurence Olivier uit het jaar 1940,en ik zoek ook de film Jane Eyre uit 1997 met Samantha Morton,Ciaran Hinds en Gemma Jones wie kan mij daaraan helpen.

tsjidde

• 2112 berichten
  • 3995 stemmen

anja caspers schreef:

ik zoek de dvd van Pride & Prejudice met Greer Garson en Laurence Olivier uit het jaar 1940

Daar is heel moeilijk aan te komen. Ik heb zelf uiteindelijk de Koreaanse dvd via eBay rechtstreeks in Zuid-Korea gekocht.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2220 stemmen

Via Musicstore kun je Jane Eyre bestellen, er is ook een Pride and Prejudice, maar dan zou je daar even moeten navragen welke het is, die van 1995 of 1940.

starbright boy (moderator films)

• 21822 berichten
  • 4688 stemmen

Ik weet 100% zeker dat het niet die van 1940 zal zijn. Daar bestaat namelijk geen regio 2 DVD van en al helemaal geen Nederlands ondertitelde. Er komt op 10 oktober wel een Regio 1 in de VS uit. Misschien dat dat een goed teken is voor een nieuwe release in Europa of Nederland.

Bovendien hebben ze bij The Music Store ook niet de goede Jane Eyre. Dit is de verfilming uit 1996 met William Hurt en Charlotte Gainsbourg en niet die uit 1997. Die is er wel geweest op regio 1 (en voor zover ik weet niet op regio 2 en zeker niet nederlands ondertiteld) maar die regio 1 is niet meer te koop en nog hooguit tweedehands te vinden.

tsjidde schreef:

(quote)

Daar is heel moeilijk aan te komen. Ik heb zelf uiteindelijk de Koreaanse dvd via eBay rechtstreeks in Zuid-Korea gekocht.

Hoi

Met Anja ik heb 1vraag van de dvd Pride&prejudice uit 1940 die je hebt,zou je die misschien voor mij willen overbranden,de film staat wel op ebay maar in dollars ik weet niet hoe ik dat moet doen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.