• 12.663 nieuwsartikelen
  • 167.940 films
  • 10.899 series
  • 31.273 seizoenen
  • 626.298 acteurs
  • 195.669 gebruikers
  • 9.159.055 stemmen

Help! De eerste paar minuten van Mullholland Drive gemist! Praat me bij!

zoeken in:

QuentinTarantino

• 106 berichten
  • 1381 stemmen

Vannacht was Mullholland Dr. op tv en ik ben blij dat ik tot 3u ben opgebleven om deze David Lynch te kijken! Pas ook Lost Highway gezien, erg intrigerende film, Mullholland Dr. deed me er erg aan denken.

Behalve dat ik Lost Highway maar voor de helft begreep en ongeveer hetzelfde met Mullholland Dr. miste ik de eerste paar minuten van deze film :s! Misschien heldert het verhaal iets meer op als ik wordt bijgepraat wat er in de eerste minuten is gebeurt.

Ik schakelde in toen je twee detectives zag praten bij dat auto-ongeluk. En je dat donkerharige meisje, 'Rita' verdwaasd ergens in de bosjes zag liggen en daarna in een huis. Kan iemand mij vertellen wat ik allemaal gemist heb?

DieGo

• 5808 berichten
  • 2328 stemmen

Kan je beter hier vragen

kappeuter (crew films)

• 74045 berichten
  • 5899 stemmen

Stimmt. Dat hoort in het spoilertopic.

Slotje op topic.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.