• 12.927 nieuwsartikelen
  • 169.055 films
  • 11.073 series
  • 31.730 seizoenen
  • 629.268 acteurs
  • 196.142 gebruikers
  • 9.176.497 stemmen

Verplichte kost

zoeken in:

kos

• 46406 berichten
  • 8632 stemmen

Ik denk dat je daar de kern wel raakt ja.

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

bijval van kos kan nooit kwaad

Wouters

• 2665 berichten
  • 1837 stemmen

Pure schreef:

Om af te sluiten kan je dan ook zeggen dat de ene soort de ander niet uitsluit; en vele 'liefhebbers' zullen een kruising zijn van de bovengenoemde 2.

Uiteraard, als een genre/regisseur mij goed ligt dan wil ik ook alles van het genre/regisseur/stroming zien.

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Ik zal zelf uiteindelijk ook zo te werk gaan inderdaad, maar moet eerst nog even mijn horizon verbreden. De Spaanstalige cinema wil ik bijvoorbeeld wel tot de wortel toe uitdiepen. Andere genres als Horror interessen me dan weer nauwelijks.

Maar eerst nog maar eens van allerlei genres van alles proberen.

Onderhond

• 87403 berichten
  • 12403 stemmen

Ik vind de ijsberg analogie ook wel een mooie, alleen heb ik een iets andere uitbreiding.

In plaats van mezelf op de ijsberg te plaatsen en al het werk te doen denk ik meer in de richting van een team interessepunten. Als je op een maand 40 films kijkt, stuur ik 20 pionnetjes naar de Aziatische ijsberg en laat ze duiken. 5 mogen er naar de Hollywood berg op daar wat mee te pikken, een klein equipe gaat naar de Top 250 om elke week één film terug te halen enz enz.

Zo verdeel je je interesses over alle ijsbergen en gaan er een deel de breedte in, een deel de diepte. EN hoe meer films je per maand kan kijken, hoe groter je groepje en hoe beter je een verdeling kan maken.

Of valt het op dat gamesmeter er is bijgekomen ?

Wouters

• 2665 berichten
  • 1837 stemmen

hehe lijkt een beetje op command and conquer of iets dergelijks. Maar idd werk ik ook niet steeds een genre per keer af maar telkens een paar tegelijk. Momenteel spits ik me ff toe op de nouvelle vague in de diepte en op aziatisch en europees in de breedte.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.