menu

Film / Algemeen / Hoe ver mag je als filmmaker gaan? (dierenleed)

zoeken in:
n00r schreef:
(quote)

Ik vind van niet.

En dat mag, ik snap wel dat jij niet zoveel geeft om dieren, dat is jouw goed recht.

Gameover schreef:
(quote)

En dat mag, ik snap wel dat jij niet zoveel geeft om dieren, dat is jouw goed recht.

Ik geef heel veel om dieren maar om 0,5 sterren daar voor te geven is onzin. Als je het eerste kopje leest van het artikel snap je dat misschien!

Yarwin
Er is 0,0% bewijs dat het beest mishandeld is. In het filmpje zie je hoe de man de hond gewend ziet raken aan het water, en dan is er plots een gigantisch stuk uit de video geknipt, en zie je de hond in het water zwemmen.

Niet oordelen zonder 100% het bewijs te weten, hier is meer informatie over de situatie.

People Outraged Over Disgusting Leaked Tape… But Is It Real? - YouTube

Waterboarding voor honden.

Ik ben nu bang dat soortgelijke dingen gebeurd zijn met Hachi: A Dog's Tale

Ik blijf erbij, een storm in een glas water. Of iemand die de film kapot wil maken. Lees anders even terug in dit topic wat wel dierenmishandeling is. Een hond die niet in een zwembad wil springen en weer eruit geholpen wordt en kalmerend geaaid wordt (zoals in het originele filmpje te zien is) is géén dierenmishandeling. Vervolgens wordt er geknipt en zie je iemands rug en daarachter mist en een hond die in een zwembad zwemt... Een ophef om niks.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:46 uur

geplaatst: vandaag om 01:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.