• 13.078 nieuwsartikelen
  • 169.658 films
  • 11.129 series
  • 31.872 seizoenen
  • 630.507 acteurs
  • 196.361 gebruikers
  • 9.179.596 stemmen

The Ring/ Ringu

zoeken in:

rikpasman

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een hele tijd terug de film: The Ring gezien. Gisteren heb ik op dvd de film: The Ring Two gezien, het vervolg.

Nu heb ik een ongelofeloos eigenwijze broer die beweerd dat The Ring 3 (Three) al uit is en heeft gezien.

Dit is toch niet mogelijk, deze film bestaat toch nog niet? Of ben ik nou gek?

Alvast bedankt,

Rik

Doom

• 8212 berichten
  • 1526 stemmen

Jij bent niet gek, The Ring Three is nog niet uit. Het derde deel en dus vervolg op de The Ring Two gaat er wel komen!

Hier wat info:

Release jaar: 2006

Titel: Ring 3, The

Producer: Walter F. Parkes, Laurie MacDonald

Distributor: DreamWorks Pictures

Genres: Horror, Thriller, Suspense, Prequel

Voorlopig staat het nog niet vast wie de acteurs en actrices worden, over het script zelf heb ik ook nog niet wat gelezen.

Het zou helaas wel een kleiner budget film worden vergeleken met de eerste twee delen.

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2690 stemmen

Misschien heeft hij de Japanse prequel gezien? Ringu 0 is dat.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

ja gizzmann heeft gelijk er zijn 2 soorten de ene zijn de japanse versies en de andere zijn de amerikaanse remakes

the ring en the ring two zijn de remakes van Ringu 1, Ringu 2 en Ringu 0

ik denk dat je broer inderdaad de japanse versie heeft gezien want het zou niet kunnen dan er een the ring three zou zijn (amerikaans dan )

en hoe weet jij dat er een the ring Three komt ik wil dan wel een paar sites waar het staat

en ik heb het op countingdown gezien maar daar staat dat het gerumoerd word dat het heel misschien gaat gebeuren

Doom

• 8212 berichten
  • 1526 stemmen

Ok, dat kan ook nog ja. Maar omdat hij het specifiek over The Ring had verwachte ik dat niet!

Maar ik heb in een interview gelezen dat het eigenlijk allemaal al zeker was, stond ook wat info bij en daar heb ik het van. B.v. dat het een kleinere budget film ging worden, maar dit zeg je toch niet als het alleen maar geruchten zijn ?

Maar ik zou interview wel effe opzoeken.

Btw, heeft iemand nog enig idee hoe ik aan de Engelstalige Ringu 0 t/m Ringu 2 kan komen? Kan ze zelf nergens vinden, vele webwinkels enzo langs gegaan.

Iemand een idee ? Wil graag alles van The Ring zien dus

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2690 stemmen

Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ze hier inzitten: http://www.emp.de/bin/shop.php?frame=1&Sucheintrag=576320&prog=search&LANG=NL

Iemand meer info er over?

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

nee sorry ik kan jullie niet verderhelpen

maar hoe komen mensen erbij dat er nog rrn the ring three komt ik ik heb juist gehoord dat er geen 3e komt en dat ze (ringu 2 en ringu 0) in the ring two hebben verwerkt zodat er geen 3e hoeft te komen

weet iemand meer?

Doom

• 8212 berichten
  • 1526 stemmen

Gizzmann schreef:

Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ze hier inzitten: http://www.emp.de/bin/shop.php?frame=1&Sucheintrag=576320&prog=search&LANG=NL

Iemand meer info er over?

Thx... Gizzmann, heb hem meteen besteld!! Is geen geld voor 4 DVD's.. Is de originele japanse versie staat er dus het moet wel! Kan maar 1 originele zijn he!

Btw.. zijn deze films japans gesproken ? Met Engelse ondertiteling, ik vrees het wel of nie ?

Nogmaals Thx..

@ Stan, staat toch duidelijk waar ik het uit heb.. Dus 2 x vragen lijkt me onnodig

Wassup !

• 580 berichten
  • 365 stemmen

Laat dat 3de deel maar komen kan niet wachten ! 2de deel viel ook goed mee dus mijn verwachtingen staan hooggespannen voor het 3de deel !

mckiller

• 252 berichten
  • 974 stemmen

Allemaal gezien ook ringU echt spannende films

Bombong

• 480 berichten
  • 2704 stemmen

Ben benieuwd of ze in de volgende film de videoband vervangen door een dvd of zouden ze meteen doorstomen naar Blue-ray?

Chloe Moretz

• 411 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind The Ring opzich wel een goede film, maar absoluut niet eng dan is The Grudge remake veel enger maar The Ring is mooier.

Ik snap alleen niet waarom veel mensen The Ring eng vinden kan iemand mij dat uitleggen.

jarno1975 (moderator series)

• 10885 berichten
  • 2752 stemmen

Vervolg op de Ringu reeks: Sadako 3D (2012)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.