- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Idee voor een film?
Idee voor een film?
Fortune
-
- 4114 berichten
- 2571 stemmen
BrabusRUS®
Ik heb echt een goed idee.
Zoals jullie misschien weten, zijn er rumors dat Amerika wordt bestuurd door een aantal hele rijke Joodse families, bijvoorbeeld Rockefeller (aller rijkste persoon ooit). Zo wordt Wallstreet bestuurt door ongeveer alleen maar joden. Bijna elke CEO van een goed lopend bedrijf in NY is een jood, bijvoorbeeld Goldman Sachs. Het senaat van Amerika bestaat 70% uit joden. Vandaar dat er ook zoveel hulp wordt geboden aan Israel.
In het verleden zijn er een aantal interviews afgenomen over een aantal mensen die uit die 'organisatie' zijn gestapt en zijn vervolgens op een miraculeuze wijze 'overleden'. Ook zijn een aantal mensen vermoord die zich gingen bemoeien met deze dingen. Journalisten etc. Dit is overigens waargebeurd.
Het is een beetje globaal, maar er moet nog veel bij komen.
What do you think?
BrabusRUS®
Pas op alleen door dat berichtje kan je al spoorloos verdwijnen.
En Hollywood zelf word ook hard gedomineerd door Joden.
Het is sowieso interessant om hier een film over te maken.
Je hebt nu alleen maar feiten en interessant is het zeker, maar wat wil je ermee zeggen?
Plus die mensen die op mysterieuze wijze zijn overleden zijn grijs en moet je film de fictief noemen. Op zo'n manier kan je de Joods gemeenschap behoorlijk pissig maken en Joodse advocaten wil je ook niet achter je aan hebben.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Waarom zou je dat op deze site zetten,dan gaat er een ander mee lopen!
HeresJohnny
-
- 104 berichten
- 5 stemmen
Een paar goede ideeën hier gezien, vrij simpele basisideeën maar dat si een detail.
Ik zelf schrijf verhalen en speel toneel, dus heb al tientallen verhalen die ik kan vertalen in een film of kan een rolletje spelen.
maar mijn verhalen hou ik even achter de hand.
Esp
-
- 115 berichten
- 647 stemmen
Ik zou een Film Noir willen maken in zwart-wit, ongeveer zoals Sin City eruit ziet (veel zwart wit, maar een aantal dingen in kleur). Ik weet alleen nog niks voor de verhaallijn, maar het moet zich afspelen in Amerika in de jaren '50 (met al die mooie diners, oude auto's en die houten Amerikaanse huizen).
Maarja, 't word vast niks
kos
-
- 46245 berichten
- 8541 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 73609 berichten
- 5856 stemmen
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Als verhalen bedenker, verdien je daar nog wat aan of dat je in ieder geval nog genoemd wordt in de credits?
kappeuter (crew films)
-
- 73609 berichten
- 5856 stemmen
Ik mag aannemen van wel ja, maar een idee of een opzet voor een verhaal is wat anders dan een compleet script schrijven, wat sowieso al een matig betaald wordt in Nederland.
Dus ik zou er niet te veel van verwachten.
Wattpad stelt dat zij de onontdekte schrijftalenten wil koppelen aan NLfilm. ,,.Ons platform biedt een onbenutte groep talent en wij zijn zeer enthousiast over de samenwerking met NL Film waarmee we onze Nederlandse schrijvers een kans geven hun verhalen tot leven te brengen op het scherm.”
Jouw verhaal een serie? Nederlandse producent gaat ideeën scoren op social media | Show | AD.nl
Geralt of rivia
-
- 209 berichten
- 0 stemmen
Heb ook een goed idee bij superhelden films worden er nu groepjes gemaakt zoals de avengers waarom gaan ze alle oude horror figuren pennywise freddy kreuger chucky christine en de gremlins niet allemaal in een film dat ze met ze alle wraak gaan nemen en de film dan een eerbetoon laten maken aan de klassieke horror de film zonder extreme cgi laat jullie mening graag weten als jullie het ermee eens zijn laat graag jullie mening weten
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Lijkt dat niet op de film Goosebumps (2015)?
Geralt of rivia
-
- 209 berichten
- 0 stemmen
Lijkt dat niet op de film Goosebumps (2015)?
Geralt of rivia
-
- 209 berichten
- 0 stemmen
Farmer Giles of Ham - J.R.R. Tolkien (1949) - BoekMeter.nl een fan film gebaseerd op dit boek lijkt mezelf echt fantastisch misschien ga ik hem zelf wel maken heb de goede filters op telefoon laat graag weten wat jullie ervan vinden of ik het moet doen of niet . Heb wel goede locaties in mijn hoofd .
ZAP!
-
- 5155 berichten
- 3561 stemmen
Fat bike kids in Haarlem en omstreken. En dat ze die maar goed te pakken krijgen.