- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Het is goed dat Godfather 4 uitkomt
Het is goed dat Godfather 4 uitkomt
maxcomthrilla
-
- 15568 berichten
- 2761 stemmen
Laten we hopen dat er nooit een 4e deel komt.
De Trilogie is wat ie is......compleet.
Daar ben ik het helemaal mee eens Ik zie het al voor me dat een 4de deel de top 250 gaat terroriseren Er zijn grenzen.....
L. luchtloper
-
- 857 berichten
- 0 stemmen
Ik vind van niet. The Godfather is een mooi driedelig verhaal waarin een maffiafamilie ten onder gaat. De laatste film eindigt in een drama, doordat de dochter van Michael Corleone per ongeluk neergeschoten wordt. Michael Corleone is hiervan kapot en uiteindelijk sterft hij. Een mooi einde, en laat het maar zo.
the_gooffather
-
- 7 berichten
- 25 stemmen
Het lukt nooit om van het 4e deel een succes te maken! dan wordt het waarschijnlijk gewoon een vage imitatie!
Tyler*Durden
-
- 15 berichten
- 46 stemmen
ik vond deel 3 al duidelijk minder dan zijn voorgangers dus het lijkt me zeer onverstandig om er een 4e deel bij aan te breien... en trouwens de acteurs die worden genoemd zie ik alleen sean penn en johny depp als mogelijke kanshebbers en ooh ja joe pesci ook maar alsjeblieft noem niet leonardo di caprio... als we het over degene gaan hebben die er absoluut niet in moet komen is hij het wel :s
Nlmichiej
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
is dit een grap of serieus ?
Dit is serieus... Het is hoogstwaarschijnlijk zo dat The Godfather IV gemaakt gaat worden...
OT_Stijn
-
- 129 berichten
- 522 stemmen
Gemaakt gaat worden, er is dus nog niets concreets.
Op basis van het boek The godfather returns dan, of De Siciliaan? of gewoon los uit de duim gezogen?