• 12.860 nieuwsartikelen
  • 168.800 films
  • 11.051 series
  • 31.692 seizoenen
  • 628.731 acteurs
  • 196.059 gebruikers
  • 9.175.865 stemmen

Het is goed dat Godfather 4 uitkomt

zoeken in:

maxcomthrilla

• 15568 berichten
  • 2761 stemmen

MovieMind schreef:

Laten we hopen dat er nooit een 4e deel komt.

De Trilogie is wat ie is......compleet.

Daar ben ik het helemaal mee eens Ik zie het al voor me dat een 4de deel de top 250 gaat terroriseren Er zijn grenzen.....

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind van niet. The Godfather is een mooi driedelig verhaal waarin een maffiafamilie ten onder gaat. De laatste film eindigt in een drama, doordat de dochter van Michael Corleone per ongeluk neergeschoten wordt. Michael Corleone is hiervan kapot en uiteindelijk sterft hij. Een mooi einde, en laat het maar zo.

the_gooffather

• 7 berichten
  • 25 stemmen

Het lukt nooit om van het 4e deel een succes te maken! dan wordt het waarschijnlijk gewoon een vage imitatie!

Tyler*Durden

• 15 berichten
  • 46 stemmen

ik vond deel 3 al duidelijk minder dan zijn voorgangers dus het lijkt me zeer onverstandig om er een 4e deel bij aan te breien... en trouwens de acteurs die worden genoemd zie ik alleen sean penn en johny depp als mogelijke kanshebbers en ooh ja joe pesci ook maar alsjeblieft noem niet leonardo di caprio... als we het over degene gaan hebben die er absoluut niet in moet komen is hij het wel :s

Nlmichiej

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Scratt schreef:

is dit een grap of serieus ?

Dit is serieus... Het is hoogstwaarschijnlijk zo dat The Godfather IV gemaakt gaat worden...

OT_Stijn

• 129 berichten
  • 522 stemmen

Gemaakt gaat worden, er is dus nog niets concreets.

Op basis van het boek The godfather returns dan, of De Siciliaan? of gewoon los uit de duim gezogen?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.