• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.062 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.928 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

desert

• 107 berichten
  • 801 stemmen

Ik zoek twee Aziatische films. Helaas herinner ik me er weinig van en is de omschrijving dus zeer summier.

1: Film over broers met allebei hun eigen karakter, er zat een geweldige vechtscene in waarbij de jongens rake klappen uitdelen op een schoolplein aan een grote groep.

2: Een lange goed uitziende Aziatische man in zwarte pak is in dienst van een louche persoon en wordt als taak gegeven de bodyguard te worden van een vrouw, waarschijnlijk het liefje van de opdrachtgever.. Ze worden verleifd op elkaar, wat de opdrachtgever niet leuk vindt en die stuurt mannetjes op de bodyguard te killen.

het is niet veel, maar ik hoop dat iemand een idee heeft. Alvast bedankt

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1876 stemmen

ik zoek een paar films, kan geen specifieke details gevem maar ik hoop dat ik het beetje omschrijven.

- Film waarbij een gezin in een landhuis woont, en later blijkt dat ze al dood zijn, en geesten zijn.

- Film waarbij een Drill instructor, een groep soldaten moet opleiden, en wanneer die binnenkomt een radio stuk gooit.

- Film waarin 1 vrouw zich in een zware training voegt, voor een speciale millitaire sectie , waar voor de rest alleen mannen.

Ik hoop dat iemand het weet.

Alvast bedankt!

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

- Th e others

- ? heeel misschien an officer and a gentleman???

- dat is een film van ridly scott g i jane of zo

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1876 stemmen

Bedankt !!!!

1ste en 3e kloppen,.

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1876 stemmen

Die tweede is met clint eastwood ( geloof ik) maar kan het ook fout hebben, iemand enig idee?

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

De drill instructor was niet donker??

Clint eastwood was van heartbreak ridge. Ook een instructor volgens mij

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

2e klinkt als Men of Honor

Dan wordt de radio van Cookie kapot gemaakt die zijn vader voor hem heeft gemaakt. Verder is het een duikelite van de marine die wordt opgeleid. Geen Eastwood, wel de Niro.

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1876 stemmen

Heartbreak ridge was het, bedankt , men of honor is een andere film geloof ik, maar die ken ik al wel toch bedankt voor de moeite..

Dan heb ik nog 2 films:P, die kan ik me wat vaagjes herinneren maar weet wel dat ze goed vond

- Een man die veel geld verliest, met weddenschappen en uiteindelijk een jeugdhonkbal(?)team gaat oprichten.

- En een gevangenisfilm, met een muur, die ze bouwen of afbreken

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

de 2e is deze

1e weet ik nog niet.

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1876 stemmen

Ja bedankt die bedoel ik. die eerste is na 00' uitgebracht meende ik.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De 2e zou deze

kunnen zijn. Er is 1 miljonair bij die samen met zijn oud-vrienden een honkbalteam oprichten. Kijk maar of het je iets zegt.

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1876 stemmen

Hardball is het inderdaad! Bedankt!

stemvantwente

• 50 berichten
  • 80 stemmen

Baggerman schreef:

Misschien Drop Dead Fred of zo? Of Bogus.

Edit:

Net een fractie later, wimnoot!

Drop Dead Fred is het!! bedankt !!

Nu kan ik er na op zoek

Groet Roy

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1876 stemmen

Hoe heet die film ookal weer waarin van die looney tune figuurtjes gaan basketballen of honkballen?

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Hakunamatafaka schreef:

Hoe heet die film ookal weer waarin van die looney tune figuurtjes gaan basketballen of honkballen?

Space Jam

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1876 stemmen

Die ja! Bedankt kon even niet meer op de naam komen, en kon hem niet vinden.

KaPiche

• 16 berichten
  • 9 stemmen

Ik zat vandaag met collega's te praten over een film.

We konden allen alleen niet meer op de naam komen.

Betreft twee backpackers (man en vrouw) die rondreizen. Ze komen twee andere backpacker tegen en het klikt. Alleen blijken die andere hele andere intenties met hun te hebben (vermoorden).

Weet iemand welke film ik bedoel?

Is uit 2009 in ieder geval.

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

KaPiche schreef:

Ik zat vandaag met collega's te praten over een film.

We konden allen alleen niet meer op de naam komen.

Betreft twee backpackers (man en vrouw) die rondreizen. Ze komen twee andere backpacker tegen en het klikt. Alleen blijken die andere hele andere intenties met hun te hebben (vermoorden).

Weet iemand welke film ik bedoel?

Is uit 2009 in ieder geval.

The Perfect Getaway

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Ik zoek wéér een paar films! Ik ben nog steeds niet uitgezocht.

De eerste drie heb ik al eerder naar gevraagd, maar zonder bevredigend resultaat. De onderste twee zijn nieuw!

1): Een Britse film over een jonge slimme tiener die heel wat in zijn mars heeft, maar het ongeluk heeft om in een arm arbeidersgezin te wonen. Ik geloof dat hij wat met literatuur heeft, maar zijn ouders steunen hem daarin niet en vinden dat ie maar moet werken geloof ik. Hij wordt wél gesteund door zijn jonge lerares, en hij wordt verliefd op haar. Héél even ziet het er naar uit dat ze een relatie krijgen, maar uiteindelijk toch niet.

De film lijkt een beetje op de sociaal drama's van regisseur Ken Loach, en het zou zomaar een film van Loach kunnen zijn...

2): Een waarschijnlijk Hongaarse en/of Canadese film, vrij oud ook. Ik denk uit de jaren '70. Een jonge knul (tiener) in Boedapest heeft nog niet veel ervaring in de liefde, en krijgt een sexuele relatie met maarliefst twee oude vrijsters, terwijl er een leuk mooi meisje van zijn eigen leeftijd verliefd op hem is.

Later in de film vertrekt hij naar ik geloof Montréal (Canada), en ontmoet daar een ook al knappe iets oudere vrouw. Ze krijgen een relatie, maar zij is onvruchtbaar of gesteriliseerd, en ze kan geloof ik géén orgasmes krijgen...

Het is een vrij oude film uit de jaren '70, en waarschijnlijk een soort zedenschets!

3): Een film uit de jaren '80 of '90. Ik dacht eerst met Roseanne barr, maar daar kan ik niks op vinden! Een alleenstaande moeder (een beetje zwaarlijvig, daarom moest ik aan Roseanne denken) verhuist vanuit de grote stad met haar zoontje naar een kleine plaats. Het zoontje ziet dat in eerste instantie natuurlijk niet zo zitten. De moeder krijgt vriendschap met enkele vrouwen in hun nieuwe woonplaats, en ook met een man die een boekenwinkel of zoiets heeft. Daar krijgt ze geloof ik een relatie mee. De jonge zoon gaat op een sport (Honkbal) en uiteindelijk vinden ze allebei hun geluk in hun nieuwe woonplaats.

4): Film over een redelijk jonge man, die vrijkomt / ontsnapt óf vrijgelaten wordt uit een soort psychiatrische instelling óf gevangenis. Hij heeft weinig tot geen ervaring in de liefde, en is een beetje wereldvreemd volgens mij.

Omdat hij nergens naartoe kan, moet hij onderdak zoeken. Hij komt terecht bij een vrouw van ca. 40/45 jaar, die net doet alsof zij een motelletje heeft van net één kamer. De reden dat deze vrouw net doet alsof ze een motelletje runt, is omdat haar (agressieve) man heel vaak weg is, en zij hunkert naar sex / liefde.

Zij komt de eerste avond dat de jongeman daar overnacht, 's-avonds zijn kamer binnen in nachtkleding, en kruipt bij hem in bed!

Later in de film komt haar echtgenoot plotseling thuis, en dan zijn de rapen gaar. Dan blijkt óók dat zij dit truckje al eerder heeft geflikt!

Weet iemand welke film dit zou kunnen zijn???

5): Film over een (ex-)marinier, die ergens op het platteland terechtkomt, en onderdak vindt bij een aantrekkelijke vrouw van 35 a 40 jaar, én haar tienerdochter. Volgens mij hadden ze ook bedienden in dienst.

De marinier komt terecht in een driehoeksverhouding met de vrouw, én met haar net puberende tienerdochter!

Wie weet welke film dit zou kunnen zijn???

KaPiche

• 16 berichten
  • 9 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

The Perfect Getaway

Nee het is een andere. In de omschrijving van de film staat ook backpacker.

Volgens stond er ook iets in met een trein ofzo. Dat ze die andere partij in de trein tegenkwamen.

flipsyde

• 858 berichten
  • 1712 stemmen

KaPiche schreef:

(quote)

Nee het is een andere. In de omschrijving van de film staat ook backpacker.

Volgens stond er ook iets in met een trein ofzo. Dat ze die andere partij in de trein tegenkwamen.

Dat lijkt sprekend op Transsiberian. Die is wel uit 2008.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Al die films hebben een eenzelfde soort van thematiek

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1876 stemmen

Ik zoek nog wat film titels.

- Film waarin een hond heel goed kan basketballen ofzo (?)

- Film met een hond die gebeten wordt door een vleermuis en hondsdol wordt.

- Deze kan ik me wat slecht herinneren, maar ik weet nog dat ik het een mooi film vond, ik weet alleen het einde nog. "Op het einde van de film worden beelden onthuld van een stel corrupte agenten die "corrupte dingen" doen, Ik weet het is wat vaagjes maar ik hoop dat een diehard filmkenner het herkent en me de titel kan noemen.

B.V.D

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

1. Air Bud (1997) of één van de vele vervolgen natuurlijk.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

2 Cujo

Cujo (1983)

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Corrupte agenten die corrupte dingen doen (dat doen corrupte agenten wel vaker ) dat kan half Hollywood zijn, dus daar ga je meer over nodig hebben.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1876 stemmen

Bedankt allemaal!

Alle drie kloppen.

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1876 stemmen

-Ben ook nog op zoek naar de film over een bankoveral, waarin de hele flim draait over de shoot out, en gevecht tussen politie en de boefjes? En nee, het is geen heat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.