• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.091 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.035 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

Ik zoek een film met een meisje die een wegrestaurantje bezit waar bijna nooit volk komt. Daarna komt uiteindelijk een jongen eten die er nogal creepy uitziet, en blijkbaar bezit die een cd die 3 aggresieve gasten willen hebben.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

misterwhite schreef:

Ik zoek een film met een meisje die een wegrestaurantje bezit waar bijna nooit volk komt. Daarna komt uiteindelijk een jongen eten die er nogal creepy uitziet, en blijkbaar bezit die een cd die 3 aggresieve gasten willen hebben.

Ik denk dat je deze film bedoeld When Strangers Appear (2001)

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

Dat is de juiste, dankjewel

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

misterwhite schreef:

Dat is de juiste, dankjewel

Is niks hoor! Vond dat nog een goede film. Schrik er wel van dat het al een jaar is geleden dat ik deze film heb gezien.

david2266

• 2 berichten
  • 2 stemmen

In Film > Genres en landen > Britse thriller gezocht!:

Hee, een paar jaar geleden heb ik een film gezien die ging over een paar jeugdgevangenen die naar een soort survivalweekend moesten in de bossen. Ze werden 1 voor 1 afgeslacht. Ik weet alleen de titel niet meer, iemand?

Hoooi

pro2call

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Hallo Ik ben ook opzoek naar een film.

Het speelt zich af in engeland UK en schotland

er is een ziekte/virus uit gebroken en tussen de UK en Schotland staat een muur. aan de kant van engeland zitten de gezonde mensen en aan de kant van schotland dacht ik de ongezonde mensen. Op een moment is 1 van bijde kanten helemaal uitgestorven. en gaat men op ontdekking uit. men gaat met een aantal mensen het land in. ergens aan het eind worden ze achterna gezeten dan vluchten ze een geheime militaire opslag plaats in en 1 maal daar aangekomen is het donker en een persoon start een generator. de mensen gaan op ontdekking uit en komen bij een zee container uit waar een dikke auto instaat Ik dacht een bentley of een rolce royce.

Wie kan me aan de titel van deze film helpen?

J. Clouseau

• 976 berichten
  • 1078 stemmen

pro2call schreef:

Hallo Ik ben ook opzoek naar een film.

Het speelt zich af in engeland UK en schotland

er is een ziekte/virus uit gebroken en tussen de UK en Schotland staat een muur. aan de kant van engeland zitten de gezonde mensen en aan de kant van schotland dacht ik de ongezonde mensen. Op een moment is 1 van bijde kanten helemaal uitgestorven. en gaat men op ontdekking uit. men gaat met een aantal mensen het land in. ergens aan het eind worden ze achterna gezeten dan vluchten ze een geheime militaire opslag plaats in en 1 maal daar aangekomen is het donker en een persoon start een generator. de mensen gaan op ontdekking uit en komen bij een zee container uit waar een dikke auto instaat Ik dacht een bentley of een rolce royce.

Wie kan me aan de titel van deze film helpen?

Doomsday ?

pro2call

• 3 berichten
  • 0 stemmen

J. Clouseau schreef:

(quote)

Doomsday ?

THNX dit is hem inderdaad.

david2266

• 2 berichten
  • 2 stemmen

Ja, dat is 'm! Bedankt!

cyclist

• 6 berichten
  • 2 stemmen

ik zoek een film uit over tweedewereldoorlog. het gaat over een moeder die haar verstop zodat hij niet opgeroepen wordt voor het duitse leger. uiteindelijk komen engelse soldaten bij de vrouw aan en vragen onderdak om een gewonde kameraad te verzorgen. De vrouw laat ze toe onder een voorwaarde nl. de geweren moeten buiten blijven, daarna komen er ook duitse soldaten bij de vrouw die ook onderdak zoeken, natuurlijk ook onder een voorwaarde: de geweren moet buiten blijven.

volgensmij een echtelijk lastige maar mss een echte kenner zal deze film mss wel kennen. ik hoop het!

stinissen (crew films & series)

• 23489 berichten
  • 77005 stemmen

cyclist schreef:

ik zoek een film uit over tweedewereldoorlog. het gaat over een moeder die haar verstop zodat hij niet opgeroepen wordt voor het duitse leger. uiteindelijk komen engelse soldaten bij de vrouw aan en vragen onderdak om een gewonde kameraad te verzorgen. De vrouw laat ze toe onder een voorwaarde nl. de geweren moeten buiten blijven, daarna komen er ook duitse soldaten bij de vrouw die ook onderdak zoeken, natuurlijk ook onder een voorwaarde: de geweren moet buiten blijven.

volgensmij een echtelijk lastige maar mss een echte kenner zal deze film mss wel kennen. ik hoop het!

En het is koud veel sneeuw en bijna kerst.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

?

cyclist

• 6 berichten
  • 2 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

yep

• 23489 berichten
  • 77005 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Dat vergat je nog te melden , ik kan er ff niet opkomen.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

haha

cyclist

• 6 berichten
  • 2 stemmen

komt vanzelf, hoop ik

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Saints and Soldiers (2003)?

Ik denk het niet, maar ook daar zit een scène in waarbij britse soldaten onderdak zoeken en later duitse soldaten in hetzelfde huis komen schuilen.

cyclist

• 6 berichten
  • 2 stemmen

riesma schreef:

Saints and Soldiers (2003)?

Ik denk het niet, maar ook daar zit een scène in waarbij britse soldaten onderdak zoeken en later duitse soldaten in hetzelfde huis komen schuilen.

nee, die film ken ik, gaat over het ardennen offensief.

@ stinissen, als iets meer info weet over wie in die film spelen of in welke periode die is opgenomen kan ik hem zelf mss wel opzoeken

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Hebben ze een klein achtertuintje en luisteren binnen veel (stiekem) naar de radio?

• 23489 berichten
  • 77005 stemmen

Het is een afgelegen huisje ( van Hout)

cyclist

• 6 berichten
  • 2 stemmen

geen idee, heb de film nog nooit gezien, vraag dit namens iemand anders. maar als je gewoon wat titels noemt zit ie er mss tussen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Assepoester?

Rocky?

Home Alone?

Revenge of the nerds?

Misschien zit die erbij. En zo niet heb ik toch mijn best gedaan.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Ik dacht dat het over de Tweede Wereldoorlog ging Moviemafketel. Rocky speelt zich volgens mij niet in die tijd af net zoals die andere films .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Stom van me, goed dat je me erop wijst. Zal nog eens verder denken.

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

Weet iemand een horrorfilm waar je echt van schrikt? Of 1 die heel spannend is? Iemand die een titel weet? dank!

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

=michael= schreef:

Weet iemand een horrorfilm waar je echt van schrikt? Of 1 die heel spannend is? Iemand die een titel weet? dank!

Dat is ook niet erg duidelijk ??? Weet iemand nog een komische film, maar ik moet wel veel kunnen lachen, anders laat maar.

Maar nog even terug naar die oorlogsfilm. Doordat iemand een vraag stelt zit ik ook weer met een vraag over een oorlogsfilm uit WO2

Inderdaad met sneeuw. Een paar Duitse soldaten zitten in een kuil en een paar Engelse/Amerikaanse soldaten eveneens. De strijd wordt even gestaakt en die geallieerden soldaten besluiten op bezoek te gaan bij die Duitse en kennis met elkaar te maken. Welke film is nou ook al weer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.