- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Jimmy92
-
- 10 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Weet iemand misschien de titel van deze film?:
Ik ben de naam vergeten van een hele leuke film.
Het is een horror/thriller, het gaat over een paar mensen die in een groot bos de auto vast rijden, ze moeten dan verder lopen.
In het bos zitten 3 rare soort kanibalen die achter ze aan zitten.
In een deel van de film vluchten ze ook een hoge toren in, de kanibalen proberen dan de toren uit te branden.
Als iemand weet welke film dit is dan ben ik blij 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Die titel die je zoekt is (waarschijnlijk) Wrong Turn, maar voor dit soort vragen bestaat er al een topic: klik.
Jimmy92
-
- 10 berichten
- 0 stemmen
Ik ben de naam vergeten van een hele leuke film.
Het is een horror/thriller, het gaat over een paar mensen die in een groot bos de auto vast rijden, ze moeten dan verder lopen.
In het bos zitten 3 rare soort kanibalen die achter ze aan zitten.
In een deel van de film vluchten ze ook een hoge toren in, de kanibalen proberen dan de toren uit te branden.
Als iemand weet welke film dit is dan ben ik heel blij
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Daar heb ik hier al op een antwoord op gegeven?
Jimmy92
-
- 10 berichten
- 0 stemmen
Daar heb ik hier al op een antwoord op gegeven?
Zit in die film in deel 1,2 of 3 een stuk waar ze een toren in vluchten die afgebrand word, want volgens mij is het een andere maar ik weetniet zeker.
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Zit in die film in deel 1,2 of 3 een stuk waar ze een toren in vluchten die afgebrand word, want volgens mij is het een andere maar ik weetniet zeker.
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
Ja, zeker weten in deel 1!
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Klinkt een beetje als Cadence met 2x Sheen. Hoewel, daar knappen ze een molen op...
@Mad Man Mundt,
het is zeker niet "Cadence", want die heb ik ook gezien en daar heb ik zelfs al op gestemd.
Maar bedankt in ieder geval!
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Eentje die ik al een tijdje zoek, maar waarvan ik bang ben dat de tijd mijn herinnering heeft aangetast. Ik kan me er alleen nog een bepaalde scene van herinneren, dat was ook meteen een hele flauwe. Ik dacht dat het een comedy van Savage Steve Holland was, maar kan niets bij zijn naam vinden.
Enfin, in de scene gaan jongeren duiken. Als special effect hebben ze op de set cardboard waterplanten staan. Net naast de camera blaast iemand zeepbellen door het beeld (ik geloof dat je zijn arm af en toe met de bellenblazer ziet) om een onderwaterillusie te wekken. De duiker loopt met zijn flippers door het beeld en stoot sommige cardboard planten om.
Ik zei al, veel te flauw voor woorden. Een typische 80's comedy.
@Riesma,
het zou best wel eens One Crazy Summer kunnen zijn, inderdaad van Savage Steve Holland.
Want in die film zijn ze ook bezig om een film op te nemen dacht ik!
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Nog één keer proberen dan: Daarna hou ik erover op, en dan zal ik me erbij moeten neerleggen dat ik er waarschijnlijk niet achter zal gaan komen 
Ik zoek weer eens een film. Hij gaat over een groepje (kansloze) criminele jongeren uit een achterstandsbuurt OF over ex-gevangenen, dat weet ik niet meer, die bij elkaar worden gezet om ze waardigheid en zelfvertrouwen te geven. Het is een gemêleerd gezelschap van blanke en negroïde mannen.
Ze worden o.a. in een soort moeras of bos gedropt alwaar ze al snel onderling ruzie krijgen. Ze hebben dan ook wapens bij zich geloof ik.
Ook moeten ze een vervallen huis opknappen in een achterstandsbuurt, en wellicht ook een auto ofzo.
Het was in mijn beleving een vrij harde actiefilm en/of drama.
Weet iemand welke film dit zou kunnen zijn? Alvast bedankt!
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
het zou best wel eens One Crazy Summer kunnen zijn, inderdaad van Savage Steve Holland.
Want in die film zijn ze ook bezig om een film op te nemen dacht ik!
Ja, dat klopt, maar het is hem niet. Dat was ook de eerste film waar ik aan dacht. Of ik heb een andere versie (?) gezien waarbij die scene eruit geknipt is. Maar tof voor het meedenken!
Ik kan je helaas niet helpen met jouw film, succes!
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Of bedoel je die onderwaterscene uit Top Secret?
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Jij bedoelt de vechtscene onder water? Dat is hem niet in elk geval.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Ja, dat klopt, maar het is hem niet. Dat was ook de eerste film waar ik aan dacht. Of ik heb een andere versie (?) gezien waarbij die scene eruit geknipt is. Maar tof voor het meedenken!
Ik kan je helaas niet helpen met jouw film, succes!
Oh, jammer, ik dacht dat dat hem misshien was. Helaas. Maar misschien staan er clips van die film op Youtube, zal eens kijken.
Geeft niks dat je mij niet kunt helpen hoor, ik vermoed dat ik er waarschijnlijk niet meer achter ga komen. Maar bedankt! 
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
@Riesma,
Misschien moet je eens op Youtube kijken, wellicht herinner je je het een en ander van "One Crazy Summer".
Hier alvast een trailer:
Zou best wel eens kunnen dat het tóch deze film is hoor!
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Ik heb One Crazy Summer nog niet zo heel lang geleden gekeken, omdat ik dacht dat-ie het was, maar helaas. Hij is wel net zo 80's flauw!
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Weet je het echt héél zeker, ook met die cartboard dino's enzo?
harold E
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
ok hopelijk zijn er mensen die me kunnen helpen.
ik heb als kind ooit een film gezien die me echt slechte nachten heeft bezorgt maar ik kan me echt niet meer herineren welke film het is.
dit is wat ik zeker weet :er zitten 2 mensgrote poppen tegenover elkaar aan een grote tafel (aan de uiteinden van de tafel wel te verstaan)er komen mensen kijken ofzo naar de poppen en op een bepaald moment zie je de ogen van de poppen kijken naar de mensen die daar zijn.ik herinner me ook dat die poppen rondlopen en mss ook praten maar dat laatste ben ik niet zo zeker.
ik vermoed dat het een film uit de jaren 80 is het kan mss iets vroeger zijn.
en ik heb het hier over een horror of thriller
als er mensen zijn die iets meer zouden weten laat zeker iets achter ik zou echt super vinden
aja en ik weet zeker dat het niet house of wax is uit 1953 heb die net weer gezien.
kan mij iemand nog helpen voor deze.en ik herinner me ook dat het mensen zijn die in de poppen zitten.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Weet je het echt héél zeker, ook met die cartboard dino's enzo?
Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Lijkt op een aflevering van Goosebumps (Kippenvel). Help, hij leeft! Maar helaas is dat geen film en stamt uit midden jaren '90.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
kan mij iemand nog helpen voor deze.en ik herinner me ook dat het mensen zijn die in de poppen zitten.
Misschien idee om op deze hyves te koekeloeren?
http://horror70-80.hyves.nl...
Kan misschien een belletje gaan rinkelen als je een frontje ziet of zo. Just trying to help 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Iemand die deze beschrijving herkent?
Vief: Het is een film, gaat over een man met een crimineel verleden... woont nu samen en heeft kids en wordt door een aantal mannen gezoxht... maar hij zegt geen idee te hebben waar ze het over hebben (hij heeft zijn naam veranderd, hij doet alsof hij geheugenverlies heeft, maar hij weet toch wel waar het over gaat)
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Iemand die deze beschrijving herkent?
Vief: Het is een film, gaat over een man met een crimineel verleden... woont nu samen en heeft kids en wordt door een aantal mannen gezoxht... maar hij zegt geen idee te hebben waar ze het over hebben (hij heeft zijn naam veranderd, hij doet alsof hij geheugenverlies heeft, maar hij weet toch wel waar het over gaat)
A History of Violence misschien?
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Edit: Madecineman had al bingo.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Ik dacht dat hij Ken: Het tijdperk van Raoh heette. Maar hier op MovieMeter vind ik hem niet. Weet iemand misschien de originele naam? (Het was een animatiefilm uit Japan (?))
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik dacht dat hij Ken: Het tijdperk van Raoh heette. Maar hier op MovieMeter vind ik hem niet. Weet iemand misschien de originele naam? (Het was een animatiefilm uit Japan (?))
De animatie-film is hier ook nog niet zo te zien.
http://www.dimensionplus.nl...
Die bedoel je denk ik?
O toch hier:http://www.moviemeter.nl/fi...
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Ja dat is hem! Bedankt Moviemafketel! 
pennystrike
-
- 1 berichten
- 2 stemmen
In Film > Filmgames > Welke film is dit?:
ik zoek de film over de grootste lawsuit tegen de tabakindustrie ooit (waar het argument wordt aangehaald dat philip morris documenten heeft welke bewijzen dat ze zelf weet hebben van de schadelijke gevolgen van roken)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.