- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Zou zo maar een deel kunnen zijn uit de lange Lemon Popsicle/Hot Bubblegum reeks.....
fillum
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
een aantal jaren geleden heb ik een film gezien, maar ik weet de titel er niet meer van..wie kan mij helpen??
een man een een vrouw gaan op een eilandje in een meer wonen. dan verandert hij en sluit haar af van de buitenwereld.
ik weet dat zij probeerde te ontsnappen, een keer was zij aan wal gekomen en probeerde snel de auto te starten, hij kwam haar achterna en heeft haar toen weer meegenomen en heeft haar aan een ketting gezet weer op dat eilandje, volgens mij heeft zij hem op het einde vermoord..het was een spannende film en ik zou het graag nog eens willen zien! 
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
een aantal jaren geleden heb ik een film gezien, maar ik weet de titel er niet meer van..wie kan mij helpen??
een man een een vrouw gaan op een eilandje in een meer wonen. dan verandert hij en sluit haar af van de buitenwereld.
ik weet dat zij probeerde te ontsnappen, een keer was zij aan wal gekomen en probeerde snel de auto te starten, hij kwam haar achterna en heeft haar toen weer meegenomen en heeft haar aan een ketting gezet weer op dat eilandje, volgens mij heeft zij hem op het einde vermoord..het was een spannende film en ik zou het graag nog eens willen zien!
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
ok hopelijk zijn er mensen die me kunnen helpen.
ik heb als kind ooit een film gezien die me echt slechte nachten heeft bezorgt maar ik kan me echt niet meer herineren welke film het is.
dit is wat ik zeker weet :er zitten 2 mensgrote poppen tegenover elkaar aan een grote tafel (aan de uiteinden van de tafel wel te verstaan)er komen mensen kijken ofzo naar de poppen en op een bepaald moment zie je de ogen van de poppen kijken naar de mensen die daar zijn.ik herinner me ook dat die poppen rondlopen en mss ook praten maar dat laatste ben ik niet zo zeker.
ik vermoed dat het een film uit de jaren 80 is het kan mss iets vroeger zijn.
en ik heb het hier over een horror of thriller
als er mensen zijn die iets meer zouden weten laat zeker iets achter ik zou echt super vinden
aja en ik weet zeker dat het niet house of wax is uit 1953 heb die net weer gezien.
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
mischien 1 van de Puppet Masters.
nee denk het niet dat zijn speelgoed popjes.ik weet dat het niet makelijk is
Friday the 13 th
-
- 2559 berichten
- 2028 stemmen
ik heb als kind ooit een film gezien die me echt slechte nachten heeft bezorgt maar ik kan me echt niet meer herineren welke film het is.
dit is wat ik zeker weet :er zitten 2 mensgrote poppen tegenover elkaar aan een grote tafel (aan de uiteinden van de tafel wel te verstaan)er komen mensen kijken ofzo naar de poppen en op een bepaald moment zie je de ogen van de poppen kijken naar de mensen die daar zijn.ik herinner me ook dat die poppen rondlopen en mss ook praten maar dat laatste ben ik niet zo zeker.
als er mensen zijn die iets meer zouden weten laat zeker iets achter ik zou echt super vinden
aja en ik weet zeker dat het niet house of wax is uit 1953 heb die net weer gezien.
Dolls (1987) ?
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
ESCAPE FROM ABSALOM jd zeker weten.
je vindt hem hier(film heeft 2 titels vandaar) http://www.moviemeter.nl/fi...
Bedankt ! Ook aan de vorigen die een poging waagden. Nu zie ik ook dat ik er zelf al een bericht neergezet heb! Nogmaals bedankt.
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Dolls (1987) ?
nee ik denk het niet maar het schiet me net binnen dat er mensen in die poppen zitten
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Ik zoek weer eens een film. Hij gaat over een groepje (kansloze) criminele jongeren uit een achterstandsbuurt OF over ex-gevangenen, dat weet ik niet meer, die bij elkaar worden gezet om ze waardigheid en zelfvertrouwen te geven. Het is een gemêleerd gezelschap van blanke en negroïde mannen.
Ze worden o.a. in een soort moeras of bos gedropt alwaar ze al snel onderling ruzie krijgen. Ze hebben dan ook wapens bij zich geloof ik.
Ook moeten ze een vervallen huis opknappen in een achterstandsbuurt, en wellicht ook een auto ofzo.
Het was in mijn beleving een vrij harde actiefilm en/of drama.
Weet iemand welke film dit zou kunnen zijn? Alvast bedankt!
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14457 stemmen
Is het niet de remake van House of Wax? Daar zit namelijk ook zo'n scene in!
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Is het niet de remake van House of Wax? Daar zit namelijk ook zo'n scene in!
nee die is het zeker niet.ik was nog heel jong en die remake is nog zo lang nie geleden.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Weet iemand al iets m.b.t. de titel die ik zoek??
Zie drie berichtjes hierboven.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Eentje die ik al een tijdje zoek, maar waarvan ik bang ben dat de tijd mijn herinnering heeft aangetast. Ik kan me er alleen nog een bepaalde scene van herinneren, dat was ook meteen een hele flauwe. Ik dacht dat het een comedy van Savage Steve Holland was, maar kan niets bij zijn naam vinden.
Enfin, in de scene gaan jongeren duiken. Als special effect hebben ze op de set cardboard waterplanten staan. Net naast de camera blaast iemand zeepbellen door het beeld (ik geloof dat je zijn arm af en toe met de bellenblazer ziet) om een onderwaterillusie te wekken. De duiker loopt met zijn flippers door het beeld en stoot sommige cardboard planten om.
Ik zei al, veel te flauw voor woorden. Een typische 80's comedy.
Mad Man Mundt
-
- 300 berichten
- 3811 stemmen
Klinkt een beetje als Cadence met 2x Sheen. Hoewel, daar knappen ze een molen op...
Dolly11
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > op zoek naar een film met een bepaald fragment...:
Hallo, ik ben een soort wens voor iemand aan het maken mbv een
cd/dvd-projector.
Nu zijn er films waarmee men de sex scene 'vervangt'
door beelden van lancerende raketten, vuurwerk, ontploffingen etc. Ik
ben op zoek naar deze fragmenten om enige inspiratie op te doen voor
'mijn' film.
Weet iemand een film op te noemen waar deze scene in voorkomt?
Alvast hartelijk dank
neo
-
- 15436 berichten
- 10049 stemmen
My Stepmother is An Alien schiet mij te binnen. Ook zit er een raketlanceering en vuurwerk in Deep Throat, maar daar is het verder erg expliciet.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Niet zo zeer non-diëgetisch beeld, maar wellicht wel iets dat je kan inspireren (LET OP, QUASI-EXPLICIET):
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Een film die gaat over enkele studenten die de leerkracht ontvoeren en met een soort toestel , waardoor je stem onherkenbaar wordt tegen hem zitten te lullen, allé ze doen het voor hun plezier en hebben er duidelijk ook hun plezier in. Ze rijden weg van de afgelegen plaats waar de leerkracht vastgebonden hangt aan een paal of stoel en als ze terugkomen blijkt dat de leerkracht dood is... .
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Een film die gaat over enkele studenten die de leerkracht ontvoeren en met een soort toestel , waardoor je stem onherkenbaar wordt tegen hem zitten te lullen, allé ze doen het voor hun plezier en hebben er duidelijk ook hun plezier in. Ze rijden weg van de afgelegen plaats waar de leerkracht vastgebonden hangt aan een paal of stoel en als ze terugkomen blijkt dat de leerkracht dood is... .
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Juist, hartelijk dank.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)
Revolt
-
- 1385 berichten
- 374 stemmen
In Film > Algemeen > op zoek naar een film met een bepaald fragment...:
Hallo, ik ben een soort wens voor iemand aan het maken mbv een
cd/dvd-projector.
Nu zijn er films waarmee men de sex scene 'vervangt'
door beelden van lancerende raketten, vuurwerk, ontploffingen etc. Ik
ben op zoek naar deze fragmenten om enige inspiratie op te doen voor
'mijn' film.
Weet iemand een film op te noemen waar deze scene in voorkomt?
Alvast hartelijk dank
Watchmen is ook nog een goede..
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
In Grindhouse komt bij het Planet Terror gedeelte ook zo'n leuke scène. Geen idee of dat dat in de aparte versie ook is maar ik vermoedt van wel.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Ik heb een scene waarvan ik weet dat hij bestaat maar ik weet niet waaruit. Ik zag hem gisteren weer in trick r treat: monster/moordenaar verliest hand, raapt hem weer op, plaatst hem weer aan zijn arm en dan test hij even of hij weer werkt (handje open/dicht). En dan kan hij verder.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Ik denk dat het wel eens Space Truckers kon zijn.
harold E
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > titel:
Ik ben al een poos bezig met aan het zoeken.
Weet niet goed hoe hij heet.
Gaat over 2 broers die een groot akkerbouw bedrijf heeft in canada!
Dat gaat dan mis, en hij steekt dan de boel in de brand.
Dat is nog wat ik er zo van weet.
Wij thuis noemde het de mais boeren. Maar zo heet hij niet.
Misschien dat iemand het van jullie weet??
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.