• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.410 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Panta Rei schreef:

Ik zoek een film waarvan ik de titel noch jaar weet.

Ook namen van acteurs en regisseur zijn onbekend.

Het enige dat ik me herinner zijn sommige scenes.

De hoofdrolspeelster is een jong meisje dat langzaam maar zeker steeds gestoorder begint te worden.

Ze loopt bv met een dood konijn in haar handtas.

Ze heeft visioenen van handen die uit de muur komen en haar betasten/strelen.

Ik herinner me ook nog regelmatig shots dat zij kijkt naar de scheuren in de muren en plafond.

Wie kan me de titel of in ieder geval een naam geven?

Alvast mijn hartelijke dank.

Repulsion

Panta Rei

• 507 berichten
  • 7 stemmen

Dat is em! Hartstikke bedankt .

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Dit is voor de liefhebbers waarschijnlijk een open deur, maar welke titel heeft die zombiefilm waar een man zijn hand moet afhakken of zagen omdat hij gebeten werd door een zombie.De hele film wordt hij achterna gezeten door die hand, volgens mij hakt hij ook een zombie zijn kop eraf met een schep.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

wimnoot schreef:

Dit is voor de liefhebbers waarschijnlijk een open deur, maar welke titel heeft die zombiefilm waar een man zijn hand moet afhakken of zagen omdat hij gebeten werd door een zombie.De hele film wordt hij achterna gezeten door die hand, volgens mij hakt hij ook een zombie zijn kop eraf met een schep.

Evil Dead II (met kettingzaag )

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Ok man!Bedankt!

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Bij Burning, The (1981):

weet iemand hoe die film heet dat een paar tieners in een bos kamperen en dat een vent dat hele bos in de fik zet?

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

Ik zoek nog een titel: die film gaat over zo'n jong koppeltje die gaan op vakantie (of wonen ik weet het niet meer) in zo'n houte huisje in een rivier aan het bos. En die man wordt aggresief tegen zijn vriendin. En uiteindelijk wil die vriendin ontsnappen.

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

Dat is de film.

Dankjee

Ik heb ooit een film gezien waarbij een stel toeristen in een dorp komen die echt in de jaren 1600 ergens leven... en dan worden die toeristen een voor een vermoord...

De film was vorig jaar op televisie geloof.

Niet echt duidelijk ofzo, maar hoop dat iemand me kan helpen.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14457 stemmen

DutchMatthijs schreef:

Ik heb ooit een film gezien waarbij een stel toeristen in een dorp komen die echt in de jaren 1600 ergens leven... en dan worden die toeristen een voor een vermoord...

De film was vorig jaar op televisie geloof.

Niet echt duidelijk ofzo, maar hoop dat iemand me kan helpen.

Dat klinkt als 2001 Maniacs!

2001 Maniacs (2005)

Jaa, dat is hem. Super bedankt voor de super snelle reactie

Friday the 13 th

• 2559 berichten
  • 2028 stemmen

jordandejong schreef:

weet iemand hoe die film heet dat een paar tieners in een bos kamperen en dat een vent dat hele bos in de fik zet?

Madman?

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Weet eigenlijk weinig tot niets van de volgende film, behalve deze scene. Weet zelfs niet eens zeker of het wel uit een film is of dat het een serie was, maar staat me bij van wel.

Het gaat om een scene waarin een wat jongere jongen net doet alsof hij verdrinkt in een zwembad om mond-op-mond beademing te krijgen van een aantrekkelijke badjuffrouw. Als hij dan uit het water is gehaald, en mond-op-mond beademing krijgt begint hij de badjuffrouw te zoenen waar deze uiteraard niet van gediend is.

Meer kan ik er echt niet over vertellen. Iets staat me bij dat er een flinke 80s look over de scene hangt, maar echt zeker weet ik dat ook niet.

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

The Sandlot (klik).

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Dat is hem inderdaad Had zelf wat zitten zoeken in die jaren 80 High School filmpjes, maar dat is het dus helemaal niet. Bedankt!

hazesfan

• 3 berichten
  • 0 stemmen

hoi wie kan mij helpen aan een titel van deze film

het enigste wat ik weet dat er een auto voor een stop licht staat en dat de vrouw van de bestuurder dood geschoten wordt dat is alles wat ik me kan herinderen

het is niet veel maar ik hoop dat er bij iemand een lichtje gaat branden alvast bedankt voor de moeite

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

hazesfan schreef:

het enigste wat ik weet dat er een auto voor een stop licht staat en dat er geschoten wordt dat is alles wat ik me kan herinderen

het is niet veel maar ik hoop dat er bij iemand een lichtje gaat branden alvast bedankt voor de moeite

Doet me meteen aan Outlaw (2007) denken al is het erg beknopte info.

flipsyde

• 858 berichten
  • 1712 stemmen

hazesfan schreef:

het enigste wat ik weet dat er een auto voor een stop licht staat en dat er geschoten wordt dat is alles wat ik me kan herinderen

Dat kunnen er heel wat zijn maar de eerste film waar ik aan denk is Training day met o.a. Denzel Washington.

Ik zoek zelf trouwens ook een film. Het is een film uit Azie en het gaat kort gezegd over een schietpartij op een school. Volgens mij vrij recent ook. Meer weet ik helaas niet. Zegt dit iemand wat?

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Een film die zich in het verleden afspeelt. Het is iets met outsiders en insiders ofzo. Het ene volk is vredelievend , het andere het tegenovergestelde. Ik herinner me nog dat bepaalde mensen bij het niet vredelievend volk terechtkomen. Het zijn 2 vrienden en uiteindelijk moeten ze dan nog vechten op leven en dood gedwongen door het niet vredelievend volk.

hazesfan

• 3 berichten
  • 0 stemmen

hallo ik zoek een film waarvan ik weet dat hij begint met een auto die staat te wachten voor rood en dat ze geloof ik de bij rijder dood schieten maar het zou ook de chaufeur kunnen zijn dat weet ik niet meer hoop dat er bij jullie een lichtje gaat branden

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Je hoeft niet om de 5 berichten weer het zelfde bericht te plaatsen hoor. Is Outlaw nu correct. Want ik denk namelijk ook dat het die film is.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

JDSsmetje schreef:

Een film die zich in het verleden afspeelt. Het is iets met outsiders en insiders ofzo. Het ene volk is vredelievend , het andere het tegenovergestelde. Ik herinner me nog dat bepaalde mensen bij het niet vredelievend volk terechtkomen. Het zijn 2 vrienden en uiteindelijk moeten ze dan nog vechten op leven en dood gedwongen door het niet vredelievend volk.

Een wilde gok: Mongol (2007)

Weet je nog iets meer over de tijd of het soort volk? Misschien weet ik de titel dan zeker

hazesfan

• 3 berichten
  • 0 stemmen

sorry voor de dubbele mail

ik dacht dat de eerste mislukt was vandaar

ga de outlaw maar n,s huren heb de trailer gezien

en komt me inderdaad bekent voor

ik wil iedereen bedanken voor deze titel

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

lordsnoopy schreef:

(quote)

Een wilde gok: Mongol (2007)

Weet je nog iets meer over de tijd of het soort volk? Misschien weet ik de titel dan zeker

Nee , die film is het helaas niet . Ik denk dat de film die ik zoek rond 1990 gemaakt is. Ik herinner me ook nog iemand van de rotsen springen en als ik me niet vergis wordt er ook nog oorlog met de 2 volkeren gevoert, maar hier kan ik me wel eens in vergissen.

Dieter123

• 39 berichten
  • 1527 stemmen

JDSsmetje schreef:

(quote)

Nee , die film is het helaas niet . Ik denk dat de film die ik zoek rond 1990 gemaakt is. Ik herinner me ook nog iemand van de rotsen springen en als ik me niet vergis wordt er ook nog oorlog met de 2 volkeren gevoert, maar hier kan ik me wel eens in vergissen.

Bedoel je last of the mohicans mss?

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

@ smetje: is het een historische film of een fantasyfilm??

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

ESCAPE FROM ABSALOM jd zeker weten.

je vindt hem hier(film heeft 2 titels vandaar) http://www.moviemeter.nl/fi...

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Ik zoek een film dat ik eind jaren 80 of begin jaren 90 heb gezien op tv. Toen vond ik hem erg spannend.. Het is een (tv?) film dat qua thematiek lijkt op Sleeping with the enemy. Het ging over een vrouw die gehuwd was met een psychopaat, die haar, tijdens het huwelijk, op een grove manier treiterde door bijvoorbeeld een tarantula te in de slaapkamer te zetten.. en vervolgens maakte hij daar foto's van, een foto van de vrouw in paniek. Dat vond hij namelijk erg bevredigend.

Toen de vrouw erachter kwam dat de 'ongelukken' die haar overkwamen helemaal geen ongelukken bleken te zijn, sloeg ze op de vlucht. Hij wilde wraak natuurlijk. De vrouw (na een jaar weer woonachtig bij mamma) raakte overspannen van angsten/dromen over haar man en bijvoorbeeld vogelspinnen eyc.. En liet zich hypnotiseren. Wat bleek: zij zag haar ex-man voortdurend, feitelijk, hij was verkleed natuurlijk (plaksnor).

Dus m.a.w.: ze ging terug in de tijd onder hypnose en zag telkens de verkleede man (haar ex-man) weer (voor haar keukenraam en zo), die toch wel degelijk haar ex-man bleek te zijn.. pffff. wat een verhaal. zeg.

Zegt iemand dit iets?????

Halma

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film die ik een flink aantal jaar geleden heb gezien, ik had hem gezien in Duitsland dus weet niet of het een Duitse of een nagesynchroniseerde film is. Het was toen volgens mij een zeer flauwe film. Veel weet ik er niet meer van maar als ik me het goed herinner zijn er 2 delen van.

Ik kan me wel nog 1 scène redelijk goed herinneren. Het ging over een aantal pubers die redelijk oversekst waren. Ze hadden een weddenschap gesloten over een lerares, haar borsten waren echt of nep. De hoofdrolspeler moest hierachter komen door er aan te voelen, dit deed hij in een overvolle gang op school.

Het is niet veel, en waarschijnlijk vind ik het nu echt een slechte flim maar wie kan me helpen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.