• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.258 gebruikers
  • 9.389.272 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Ramon K schreef:

Soort Ghostbusters poster.....

lol Daar lijkt het wel een beetje op!

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Heb hem afgelopen weekend in Duitsland gezien op tv, ging over 2 kerels die een muis moesten vangen en het was in een groot oud huis.

Bubblez

• 2065 berichten
  • 2512 stemmen

Reservoir Dogs schreef:

Heb hem afgelopen weekend in Duitsland gezien op tv, ging over 2 kerels die een muis moesten vangen en het was in een groot oud huis.

Mousehunt

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Ja die lijkt er meer op idd

Ik had altijd gedacht dat het een oudere bondfilms was

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

AGE-411 schreef:

(quote)

Ik had altijd gedacht dat het een oudere bondfilms was

dat is het dan ook.

zegt james bond eiland je niks en word dat vliegtuigje niet opgeblazen door die laser?

RSmovie91

• 395 berichten
  • 307 stemmen

In Die Another Day gaat hij toch naar IJsland en niet naar Azië?

themaniacboy

• 53 berichten
  • 48 stemmen

In Film > Algemeen > Op zoek naar een film:

Hallo ik ben op zoek naar een film van de jaren 80/90

Het ging over een monster die onder een kind zijn bed woont, ik weet nog een scene, dat er chips op de grond lag en dat je dan een monster onder het bed de chips hoorde opeten.

Het ging over een wereld onder dat jongetje zijn bed.

Ik weet alleen de titel niet meer, ik hoop, dat 1 van jullie, weet welke film ik bedoel.

Alvast bedankt

Bubblez

• 2065 berichten
  • 2512 stemmen

themaniacboy schreef:

In Film > Algemeen > Op zoek naar een film:

Hallo ik ben op zoek naar een film van de jaren 80/90

Het ging over een monster die onder een kind zijn bed woont, ik weet nog een scene, dat er chips op de grond lag en dat je dan een monster onder het bed de chips hoorde opeten.

Het ging over een wereld onder dat jongetje zijn bed.

Ik weet alleen de titel niet meer, ik hoop, dat 1 van jullie, weet welke film ik bedoel.

Alvast bedankt

Superleuke film, keek ik vaak toen ik klein was: Little Monsters

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

mayhemblik schreef:

Ik zoek een film waarin twee pubers een baby bij het afval vinden en die meenemen om van hem de Antichrist te maken of zo iets dergelijks, de film is volgens mij een jaar of vijf oud.

Oja, ze stoppen het kind in een hutje en wat ik me nog goed voor de geest kan halen is dat ze hem (de baby) de tandjes in punten vijlen en hem rauw vlees te eten geven. (klinkt goed toch?)

Ik wil deze film heel graag herzien. (en mijn vrouw heeft opeens een kinderwens dus ik wil hem met haar kijken zodat ze op andere gedachten komt.

Ik probeer het nog een keer.

It's Alive (1974), maar het kan ook de remake zijn uit 2008!

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2319 stemmen

Was het eventjes uit het oog verloren, maar ja het is Matilda. Bedankt !

Bla

• 769 berichten
  • 2147 stemmen

Ik zoek een geanimeerde film, noem het een tekenfilm zo je wilt, die volgens mij niet van Disney was. Het gaat over een jongen en een meisje waarvan de jongen een beetje een kwajongen is en het meisje uit een elitair gezin komt. Ze komen samen een oude vent tegen die ze in contact brengt met een aantal dinosaurussen. Hierna gaan ze samen met die dinosaurussen op pad en komen ze in conflict met de broer van de oude vent die een circus runned. De goede dinosaurussen worden veranderd in kwade beesten met behulp van pillen. Zoveel herinner ik me nog, iemand enig idee?

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Ik zoek weer een paar filmtitels (alweer? Ja, alweer!).

De eerste is een horror of thriller, en hij gaat over een groepje jongeren (ik geloof tieners), die besluiten om naar een afgelegen blokhut of vakantiehuisje te gaan van de ouders van één van de tieners, ik geloof ik Canada. Maar dat weet ik niet zeker, ik kan het mezelf ook hebben ingeprent vanwege de vele sneeuw.

Sommige van de jongeren vormen een stelletje geloof ik.

Eenmaal in het huisje, blijkt al snel dat ze niet alleen zijn, en worden ze aangevallen door een soort monster? of bovennatuurlijk iets.

Het is zowiezo niet Sleepover Nightmare (2005), want het is véél langer geleden dat ik de film zag die ik zoek!

Ik dacht eerst dat het misschien There's Nothing Out There zou kunnen zijn, maar die film speelt zich weer NIET af in Canada....

Iemand nog suggesties?

De tweede film is volgens mij een Duitse en/of Amerikaanse film, over een journalist die onderzoek doet naar neo-nazi's in Duitsland. Op een gegeven moment doet de mogelijkheid zich voor om binnen deze groep te infiltreren, en dan raakt hij steeds dieper in die wereld.

Zo ontmoet hij een hele "hoge leider" van de groep. Het verhaal speelt zich volgens mij af in Hamburg.

Ik herinner me nog dat die skinheads een Turks theehuis aanvallen en/of in brand steken, en de Turkse gasten te lijf gaan.

Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat de film mede was gefinancierd of gesubsidieerd door het "simon wiesenthal center".

Weet iemand welke film dit is?

Bij voorbaat dank!

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

narva77 schreef:

De tweede film is volgens mij een Duitse en/of Amerikaanse film, over een journalist die onderzoek doet naar neo-nazi's in Duitsland. Op een gegeven moment doet de mogelijkheid zich voor om binnen deze groep te infiltreren, en dan raakt hij steeds dieper in die wereld.

Zo ontmoet hij een hele "hoge leider" van de groep. Het verhaal speelt zich volgens mij af in Hamburg.

Ik herinner me nog dat die skinheads een Turks theehuis aanvallen en/of in brand steken, en de Turkse gasten te lijf gaan.

Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat de film mede was gefinancierd of gesubsidieerd door het "simon wiesenthal center".

Weet iemand welke film dit is?

Bij voorbaat dank!

The Infiltrator?

themaniacboy

• 53 berichten
  • 48 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Superleuke film, keek ik vaak toen ik klein was: Little Monsters

Hey bedankt

Dit is de film waar ik naar zoekte.

Hoewel lage score, maar nou en, ik wil hem nog eens een keer zien.

Geeft goeie herinneringen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

narva77 schreef:

De eerste is een horror of thriller, en hij gaat over een groepje jongeren (ik geloof tieners), die besluiten om naar een afgelegen blokhut of vakantiehuisje te gaan van de ouders van één van de tieners, ik geloof ik Canada. Maar dat weet ik niet zeker, ik kan het mezelf ook hebben ingeprent vanwege de vele sneeuw.

Eenmaal in het huisje, blijkt al snel dat ze niet alleen zijn, en worden ze aangevallen door een soort monster? of bovennatuurlijk iets.

Het zou zomaar Cabin Fever (2002) kunnen zijn, al is dit plot (helaas ) van toepassing op erg veel films...

dimi303

• 3423 berichten
  • 3708 stemmen

narva77 schreef:

Het is zowiezo niet Sleepover Nightmare (2005), want het is véél langer geleden dat ik de film zag die ik zoek!

Ik dacht eerst dat het misschien There's Nothing Out There zou kunnen zijn, maar die film speelt zich weer NIET af in Canada....

Iemand nog suggesties?

Bij voorbaat dank!

Zou het dreamcatcher kunnen zijn?

Martijnnn

• 2248 berichten
  • 2418 stemmen

Lijkt me niet, het zijn geen jongeren en ook geen stelletjes.

Bla

• 769 berichten
  • 2147 stemmen

Bla schreef:

Ik zoek een geanimeerde film, noem het een tekenfilm zo je wilt, die volgens mij niet van Disney was. Het gaat over een jongen en een meisje waarvan de jongen een beetje een kwajongen is en het meisje uit een elitair gezin komt. Ze komen samen een oude vent tegen die ze in contact brengt met een aantal dinosaurussen. Hierna gaan ze samen met die dinosaurussen op pad en komen ze in conflict met de broer van de oude vent die een circus runned. De goede dinosaurussen worden veranderd in kwade beesten met behulp van pillen. Zoveel herinner ik me nog, iemand enig idee?

Hmmm, niemand een idee?

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

otherfool schreef:

Het zou zomaar Cabin Fever (2002) kunnen zijn, al is dit plot (helaas ) van toepassing op erg veel films...

Nee, het is niet "Cabin Fever", want die heb ik niet zo lang geleden nog gezien (anderhalf of twee jaar terug ofzo). Die heeft trouwens wel een verrassend einde

Ik weet dat het plot op veel films van toepassing is ja, daarom wordt het ook zo lastig zoeken vrees ik. Maar het valt te proberen. Bedankt i.i.g.!

Bubblez

• 2065 berichten
  • 2512 stemmen

Hmmm, niemand een idee?

Deze?

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

dimi303 schreef:

Zou het dreamcatcher kunnen zijn?

Nee, het is ook niet "Dreamcatcher", want die heb ik 100% NIET gezien. En is bovendien een Stephen King-verhaal, dus dat zou ik zeker hebben onthouden! Bovendien heeft die een heel ander uitgangspunt volgens mij.

Na enig zoekwerk via de uitgebreide zoekopties op IMDB kwam ik uit bij Insight of Evil, omdat dat een Canadese film is. Maar omdat de synopsis van die film hier op MM nogal mager is, en omdat niemand de film hier heeft gezien, zal ik er waarschijnlijk niet achter komen. Als iemand die film zou hebben gezien, zou hij/zij misschien wat meer informatie kunnen geven....

Ik hou nog steeds de optie open dat het There's Nothing Out there is, óók omdat die is opgenomen is New York State, dus daar ligt wellicht ook sneeuw. Nogmaals; ik weet niet meer zeker dat de film zich afspeelt in Canada, want dat ik er óók zelf van hebben gemaakt.

Ik ga het nog verder onderzoeken.

Bedankt allemaal!

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Dragon schreef:

The Infiltrator?

Ja, dat is hem!! Vond het een behoorlijk harde film. Logische titel eigenlijk. Thanks a lot Dragon .

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

RSmovie91 schreef:

In Die Another Day gaat hij toch naar IJsland en niet naar Azië?

Ik ken die another day niet. Maar bij Azie zat aan deze te denken You Only Live Twice (1967) hoewel ik die bond films soms niet meer uit elkaar kan houden.

Bla

• 769 berichten
  • 2147 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Deze?

Dat is hem! Hartstikke bedankt.

marloes1991k

• 3 berichten
  • 222 stemmen

ik zoek de titel van een animatie film die ik ooit gezien heb.

over een muizen familie waarvan één van de kleine muisjes heel ziek is en de moeder muis naar de ratte struik gaat voor hulp?

en ik zoek nog een titel van nog een animatie film over een haan en een boerderij en meer weet ik eigenlijk niet echt. enig idee?

Bubblez

• 2065 berichten
  • 2512 stemmen

marloes1991k schreef:

ik zoek de titel van een animatie film die ik ooit gezien heb.

over een muizen familie waarvan één van de kleine muisjes heel ziek is en de moeder muis naar de ratte struik gaat voor hulp?

Klinkt een beetje als The mouse and his child

en ik zoek nog een titel van nog een animatie film over een haan en een boerderij en meer weet ik eigenlijk niet echt. enig idee?

Ik vrees dat dit voor alle leden echt een te vage omschrijving is...

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

marloes1991k schreef:

...

Rock-a-Doodle?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

De eerste animatiefilm is overigens het prachtige The Secret of NIMH.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.