- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
marloes1991k
-
- 3 berichten
- 222 stemmen
dankjullie wel waren indd rock a doodle en the secret of NIMH echt geweldige films!
brabusRUS
-
- 1628 berichten
- 2816 stemmen
Ik ben eigenlijk een tv show uit de jaren 80 begin 90. Het is een bekende comedie show over een oranje beest, die volgens mij Al genoemd wordt. Hij houdt niet van katten. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Thanks.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Niet Al maar Alf. Hilarische serie!
ALF (TV series) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
Ik ben eigenlijk een tv show uit de jaren 80 begin 90. Het is een bekende comedie show over een oranje beest, die volgens mij Al genoemd wordt. Hij houdt niet van katten. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Thanks.
ALF houdt juist wél van katten en echt oranje is 'ie niet...

Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Inderdaad, keer hier altijd naar, maar was toch weer even een tijdje uit mijn geheugen verdwenen. Thanks voor de opfrissing.
xangadix
-
- 1618 berichten
- 4504 stemmen
Ik heb begin jaren negentig een (niet echt ál te beste) actiefilm gezien, waarin flink wat af werd geraced en waarbij de Peugeot model 605 centraal stond, er reden er behoorlijk wat van in de film rond. Meer weet ik er niet meer van, dus... wie o wie weet over welke film ik het heb..?
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Nee, niet ronin, dat is namelijk een hele behoorlijke film.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Jullie waren me net voor!
Ik dacht ook aan "Ronin", alleen is die niet van begin jaren '90.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Hoe heet ook alweer die film, waarbij iemand (Ik geloof een politieagent of ex-agent) besluit om samen met enkele buurtbewoners de criminaliteit in hun buurt en winkels te lijf te gaan? Hun buurt wordt geterroriseerd door een bende of meerdere bendes.
Het is een actie-film, met eventueel enkele komische elementen?
In mijn herinnering vond ik hem best hard, maar het is dan ook héél lang geleden dat ik hem zag.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
klinkt bijna als de steven seagal film out for justice, maar dan rolt hij de bende meer alleen op. Zitten wel veel komische elementen in en hij is verder ook best hard.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Hoe heet ook alweer die film, waarbij iemand (Ik geloof een politieagent of ex-agent) besluit om samen met enkele buurtbewoners de criminaliteit in hun buurt en winkels te lijf te gaan? Hun buurt wordt geterroriseerd door een bende of meerdere bendes.
In mijn herinnering vond ik hem best hard, maar het is dan ook héél lang geleden dat ik hem zag.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Het zou ook best Death Wish (1974) kunnen zijn. Dit verhaal slaat eigenlijk op alle 5 de delen.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Nee, het is niet "Death Wish"!
Volgens mij is het "Fighting Back".
Ik zat ook nog even te denken aan The Annihilators en aan Private Wars, maar het is vrijwel zeker "Fighting Back".
Dat van die hamburgertent of snackbar komt me wel erg bekend voor ja.
Er zat ook een hele grote Afro-Amerikaan in de film.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Nee, het is niet "Death Wish"!
Je hoeft niet gelijk kwaad te worden! Ik wou alleen maar helpen. 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
yaphet kotto is is misschien de donkere grote meneer. Lijkt me een inetressante film. goed regisseur ook.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Je hoeft niet gelijk kwaad te worden! Ik wou alleen maar helpen.
Huh, ik denk dat hier sprake is van miscommunicatie. Ik was helemaal niet kwaad op je hoor. Het feit dat ik géén smiley gebruik, betekent niet gelijk dat ik kwaad ben.
Ik ben juist blij en erg dankbaar dat iedereen probeert te helpen en zoeken! 
Dus óók jij heel hartelijk bedankt Wimnoot! 
Het is alleen helaas niet de film die ik zoek...
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
yaphet kotto is is misschien de donkere grote meneer. Lijkt me een inetressante film. goed regisseur ook.
Ja, het is vrijwel zeker "Fighting Back" met Yaphet Kotto! Die zit toch ook in "Midnight Run"?
Thanks allemaal! 
Baldur
-
- 691 berichten
- 3084 stemmen
Nee, het is The Haunting van Jan de Bont [...]
Ook wimnoot bedankt voor het geven van een suggestie.
Nog eens proberen:
Ik ben op zoek naar de titel van een of andere obscure horrorfilm. Het is een tijd geleden dat ik hem gezien heb maar het was heel erg low-budget en op de meeste vlakken erg slecht. Het ging over enkele jongeren die een hut hadden in het bos waar ze een (menselijk) gedrocht verborgen hielden. Volgens mij kwamen ze na zoveel jaar later weer terug naar de plek waar dit gebeurde. Is er iemand die dit wat zegt?
EDIT: Waarschijnlijk uit dit decennium of eind jaren '90.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nog eens proberen:
Ik ben op zoek naar de titel van een of andere obscure horrorfilm. Het is een tijd geleden dat ik hem gezien heb maar het was heel erg low-budget en op de meeste vlakken erg slecht. Het ging over enkele jongeren die een hut hadden in het bos waar ze een (menselijk) gedrocht verborgen hielden. Volgens mij kwamen ze na zoveel jaar later weer terug naar de plek waar dit gebeurde. Is er iemand die dit wat zegt?
EDIT: Waarschijnlijk uit dit decennium of eind jaren '90.
cabin fever? Kwamen niet na jaren terug, maar wel iets later. Raar virus deed dit,
Het is maar een probeerseltje.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Huh, ik denk dat hier sprake is van miscommunicatie. Ik was helemaal niet kwaad op je hoor. Het feit dat ik géén smiley gebruik, betekent niet gelijk dat ik kwaad ben.
Ik ben juist blij en erg dankbaar dat iedereen probeert te helpen en zoeken! 
Dus óók jij heel hartelijk bedankt Wimnoot! 
Het is alleen helaas niet de film die ik zoek...
Oh gelukkig maar
!
Tazke
-
- 39 berichten
- 37 stemmen
Ook een filmpie gezocht:
Op internet is een gemarteld persoon gezien en hoe meer mensen er kijken hoe sneller deze dood gaat.., Begint met een kat op stickie paper. Kan niet meer op de titel komen.
Was overigens geen topper, maar lekker voor tussendoor...
THX vast!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Untraceable
ja dat moet hem wel zijn. Vond dat wel een gave film trouwens.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
De film overigens met de koddigste tagline ooit:
How do you find a man who's untraceable?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.