- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Yannick567
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film, gevangenisfilm wel te verstaan, is ooit op talpa geweest.
Gaat over een gevangenis waar gevangen een een of andere sonde ingebracht krijgen die ze door moeten slikken en in hun maag blijft zitten, die alles van hen registreert. Zo mogen ze snachts niet dromen over bepaalde dingen, als die sensor dat registreert krijgen ze enorme kramp in hun maag ofzo.
Verder weet ik niet echt meer hoe hij ging, dat is het enige wat ik er nog van weet. Het zou me enorm helpen!
Alvast bedankt 
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek een film, gevangenisfilm wel te verstaan, is ooit op talpa geweest.
Gaat over een gevangenis waar gevangen een een of andere sonde ingebracht krijgen die ze door moeten slikken en in hun maag blijft zitten, die alles van hen registreert. Zo mogen ze snachts niet dromen over bepaalde dingen, als die sensor dat registreert krijgen ze enorme kramp in hun maag ofzo.
Verder weet ik niet echt meer hoe hij ging, dat is het enige wat ik er nog van weet. Het zou me enorm helpen!
Alvast bedankt
nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
Sorry dat het geen film is, maar ik zit er nu al heel de tijd mee in m'n hoofd. Het was een soort serie (denk ik) van Disney, (ook niet zeker) uitgezonden op Ketnet (waarschijnlijk ook wel in Nederland dan) en niet zo'n lang leven geschonken (denk ik). Het gaat over een groen "virus" dat spreekt en zich kan voortbewegen op andere computers via het net. Maar het blijft vooral hangen in een soort computerclub van jongeren. Zo is er één meisje dat nogal rebellerig is en eerder van "straat" lijkt te komen maar eigenlijk juist een heel rijke vader heeft en een jongen van de "club" heeft een boon voor haar. Ook was er nog een soort "leidster" (met rood haar, maar ben er niet zeker van). Dat zijn al de vlagen die ik me kan herinneren... Iemand weet waarover ik spreek?
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek de titel van een bepaalde film:
Ik ben op zoek naar de titel van een film die gaat over een familie, vermoedelijk levend rond de jaren 50, 60, onder de grond. Ze hebben daar een heel huis gebouwd, met een kas en andere voedselvoorziening. Ze voorzien zichzelf volledig in voedsel en alles wat ze nodig hebben. De familie bestaat uit een vader, moeder en zoon. 1x per jaar gaat iemand naar boven met een lift om wat dingen te halen die nodig zijn. De zoon mag op zijn 18de verjaardag mee naar boven en komt in de wereld. Hij wil graag boven blijven en er komt een heel media circus op gang. Het verhaal doet me denken aan de film Truman. Weet iemand hoe deze film heet?
Ik weet dat walken er in speelt, zoiets als ' blast from the past' ???
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Vrouw wil bad-guy neerschieten maar durft dit toch niet en doet het ook niet. Ze wordt er een beetje trillerig/emotioneel van.
?
mattev
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Filmdragers > Algemeen > zoek een oude film:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een oude film. Ik weet de titel niet.
Ik heb deze een keer gezien op tv, Ging over een man die in een park ergens in amerika allemaal wapens had. en hij bezette dit park.
later kwam er een journalist bij en die filmde alles.
Hij kan al wel een jaar of 10, 15 oud zijn. En ik weet het niet helemaal zeker , Maar hij kon waargebeurd zijn.
Wie o wie kan mij verder helpen..
Alvast bedankt.
Mathijs
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Iets ouder.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Was een toffe film, graag gedaan.
Clueless
-
- 1085 berichten
- 2030 stemmen
ik herinner me nog een film maar het is een beetje vaag
ik weet dat hij veel lijkt op legally blonde maardat is hem niet
een meisje wil haar vriendje terug winnen
er is eenscene ( net als legally blonde) dat ze naast de auto loopt geloof ik maar ze stapt niet in de auto rijdt weg en niet lang erna wordt het meisje overvallen
en k geloof dat het meisje verliefd word op de jongen die altijd haar vriend was (?)
er is ook een scene op de trap dat ze aan het spelen is met haar haar en de jongen staart naar haar nek
ik herinner me ook nog een scene waar het meisje en haar beste vriendin binnen naar de tuin kijken waar de jongens bezig zijn de beste vriendin wil geloof ik samen zijn met die jongen (van dezelfde van de trap) en het meisje zegt nee (als uitbarsting)
ik weet dat het vaag is maar als er iemand de titel van de film zou weten zou het me enorm helpen
Bedoel je soms Clueless? 
Tun-89
-
- 712 berichten
- 510 stemmen
ik en me vriendin zoeken een film,
Het is denken wij wel waargebeurd verhaal, Drama.
Verhaal gaat ongeveer zo:
Twee zusjes moeten bij hun tante wonen want hun ouders zijn overleden. De tante heeft 3 zonen. En die meisjes worden lichamelijk en geestelijk mishandeld door de tante en de zonen.
Het jongste meisje loopt met krukken.
Oudste meisje word op een gegeven moment naakt vastgebonden en opgehangen in de kelder. Vanaf dat moment word er van alles met haar gedaan, sigaretten worden op haar uitgedrukt etc.
Er is een buurjongetje die steeds langskomt, want zei zijn vrienden maar hij mag niks van die tante zeggen. En later een scené aan het einde van de film word ze door de 3 zonen verkracht en daarna doet de tante met een gasbrander haar vagina dichtbranden.
Wie weet de Titel??
Alvast bedankt
T&R
Lovebreeze
-
- 201 berichten
- 8 stemmen
ik en me vriendin zoeken een film,
Het is denken wij wel waargebeurd verhaal, Drama.
Verhaal gaat ongeveer zo:
Twee zusjes moeten bij hun tante wonen want hun ouders zijn overleden. De tante heeft 3 zonen. En die meisjes worden lichamelijk en geestelijk mishandeld door de tante en de zonen.
Het jongste meisje loopt met krukken.
Oudste meisje word op een gegeven moment naakt vastgebonden en opgehangen in de kelder. Vanaf dat moment word er van alles met haar gedaan, sigaretten worden op haar uitgedrukt etc.
Er is een buurjongetje die steeds langskomt, want zei zijn vrienden maar hij mag niks van die tante zeggen. En later een scené aan het einde van de film word ze door de 3 zonen verkracht en daarna doet de tante met een gasbrander haar vagina dichtbranden.
Wie weet de Titel??
Alvast bedankt
T&R
the girl next door
het is inderdaad een waar gebeurd verhaal maar deze film is er niet helemaal op gebaseerd. een groot deel van deze film is verzonnen
an american crime
deze daarintegen is er helemaal op gebaseerd, de namen zijn het zelfde en de rechtzaak is er ook in verwerkt
moest je meer details over die gebeurtenis willen weten
Sylvia Likens - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
het is wel in het engels
Tun-89
-
- 712 berichten
- 510 stemmen
Dankjewel Lovebreeze!!
Die zochten we 
audio.
-
- 100 berichten
- 1060 stemmen
Ik zoek een film
Gaat over de dood van een vrouw. Ze is ernstig verbrand. Een andere vrouw( waarschijnlijk der schoonzus) gaat op onderzoek uit naar haar dood. Ze gelooft er namelijk niets van dat ze dood is. De dode vrouw heeft een man en een dochter. De dochter krijgt nachtmerries en ziet elke keer een monster in haar huis. Der "schoonzus" krijgt visioenen over "het monster". Ze komt er puntje bij beetje achter dat de man een affaire had, en zijn vrouw in brand heeft gestoken. De vrouw heeft hij opgesloten in een kelder. En uiteindelijk heeft haar eigen dochter haar vermoord omdat ze "schoonzus" aanviel. Einde,
Maar hoe heet die film ook alweer. Ik zag m een keer op canal +, maar ik weet ook niet wie erin speelt, volgens mij geen herkende acteurs, kan iemand me helpen?
Bubblez
-
- 2066 berichten
- 2513 stemmen
Ik zoek een film
Gaat over de dood van een vrouw. Ze is ernstig verbrand. Een andere vrouw( waarschijnlijk der schoonzus) gaat op onderzoek uit naar haar dood. Ze gelooft er namelijk niets van dat ze dood is. De dode vrouw heeft een man en een dochter. De dochter krijgt nachtmerries en ziet elke keer een monster in haar huis. Der "schoonzus" krijgt visioenen over "het monster". Ze komt er puntje bij beetje achter dat de man een affaire had, en zijn vrouw in brand heeft gestoken. De vrouw heeft hij opgesloten in een kelder. En uiteindelijk heeft haar eigen dochter haar vermoord omdat ze "schoonzus" aanviel. Einde,
Maar hoe heet die film ook alweer. Ik zag m een keer op canal +, maar ik weet ook niet wie erin speelt, volgens mij geen herkende acteurs, kan iemand me helpen?
Ik denk dat je de film Beneath zoekt!
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Ik heb een tijd terug een trailer gezien die ik wel vet vond maar verder niks van gehoord dus ben de naam vergeten.
Het begint met een ninja die tegen veel andere ninja's vecht en ze ook verslaat. Hij vindt dan een baby in een mandje en heeft blijkbaar spijt dat hij zoveel heeft gedood en besluit met de baby naar het wilde westen te verhuizen. Hij heeft ook blijkbaar zijn zwaard gesealt in zijn holster zodat hij hem niet meer kan gebruiken.
Een tijd later komen er slechteriken naar het dorpje waar hij woont en voelt zich gedwongen om weer te vechten en breekt de seal. Dan slaat de camera over naar ninja's in het oosten die blijkbaar alle zielen horen die met het zwaard zijn vermoord. En gaan ook naar het westen.
De trailer gaat nog door maar kan me verder niks herinneren, iemand enig idee?
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Ik heb een tijd terug een trailer gezien die ik wel vet vond maar verder niks van gehoord dus ben de naam vergeten.
Het begint met een ninja die tegen veel andere ninja's vecht en ze ook verslaat. Hij vindt dan een baby in een mandje en heeft blijkbaar spijt dat hij zoveel heeft gedood en besluit met de baby naar het wilde westen te verhuizen. Hij heeft ook blijkbaar zijn zwaard gesealt in zijn holster zodat hij hem niet meer kan gebruiken.
Een tijd later komen er slechteriken naar het dorpje waar hij woont en voelt zich gedwongen om weer te vechten en breekt de seal. Dan slaat de camera over naar ninja's in het oosten die blijkbaar alle zielen horen die met het zwaard zijn vermoord. En gaan ook naar het westen.
De trailer gaat nog door maar kan me verder niks herinneren, iemand enig idee?
Geen idee?
Hard Boiled?
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Ongeveer 50 trailers gekeken tot ik hem had gevonden 
Toch bedankt voor het meedenken baggerman 
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Die trailer ziet er leuk uit
Maar ik zie dat hij nog niet op MM staat, dus zal ik hem eens toevoegen.
DynaNL
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik zoek een film die ik eigenlijk voor 4 weken terug in de videotheek heb zien liggen. Heb hem toen niet meegenomen en kan hem er nu ook niet meer tussen vinden. Ben helaas de film titel vergeten en heb er ook weinig informatie over.
Het gaat eigenlijk over een populaire jongen die een streng gelovige jongen uit de kast probeerd te lokken op school. Puur omdat hij wou kijken of dat mogelijk is en dat hem wel stoer en grappig leek. Uiteindelijk wordt hij er verliefd op.
Verder kan ik het me ook niet meer zo goed herinneren.
Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
Groetjes..
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Die trailer ziet er leuk uit
Maar ik zie dat hij nog niet op MM staat, dus zal ik hem eens toevoegen.
Heb hem net na me post zelf toegevoegd 
samoht
-
- 22 berichten
- 61 stemmen
In Film > Algemeen > filmtitel gezocht:
Hallo,
Ik zoek al heel lang de titel van een film waarvan ik ooit enkel het begin eens zag . Dit is wat ik ervan heb onthouden :
Er is een gewoon gezin, vader ,moeder, nog een kind denk ik en dan nog een baby.
Snachts wordt er ingebroken, maar de vader hoort lawaai en komt kijken. Het raam staat open en de vader loopt naar het raam,denkend dat de inbreker buiten gegaan is, en kijkt daar naar buiten terwijl de inbreker in het huis heel stil zich voortbeweegt.
De moeder staat intussen op de trapleuning , ziet de vader naar buiten kijken, ziet de inbreker ook heel stil achter de vader wegsluipen en probeert door een vaas te laten vallen de aandacht van de vader te trekken.
Het gevolg is dat de vader , moeder en kind worden doodgeschoten, (de baby ben ik neit zeker).
Daarna is er een flash forward : zoveel jaar later en toen moest ik gaan slapen van men ouders (het is heeel lang geleden
)
Ik weet dat het enorm vaag is , maar misschien herkent iemand de intro van deze film en kan deze mij de titel vertellen
Alvast bedankt
grtz
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Heb hem net na me post zelf toegevoegd
moge de beste toevoeging op de site komen 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Nogmaals: wat vind jij een oude thriller? Hoe oud? Jaren dertig, 40, 50, 60, 70, 80, 90?
Kasteel op de achtergrond? De hele film lang? Of alleen tijdens het intro?
Opvallende soundtrack? Klassieke muziek? Jazz? Pop/Rock?
Oude = jaren 50-70
Kasteel op de achtergrond = alleen de intro
opvallende soundtrack = spanning opbouwend liedje , met precies een zeer hoge bas. Ook precies of het maar 1 instrument is.
Er zijn meerdere films van, en was vroeger vaak op tv. Vroeger = jaren '80. Wekelijks toonden ze er eentje van ofzo.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Welke Tarzanfilm was het nou???
Het is juist, danku.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Het is niet 'The Addams Family'?
Quaest
-
- 1314 berichten
- 1733 stemmen
In Film > Algemeen > filmtitel gezocht:
Hallo,
Ik zoek al heel lang de titel van een film waarvan ik ooit enkel het begin eens zag . Dit is wat ik ervan heb onthouden :
Er is een gewoon gezin, vader ,moeder, nog een kind denk ik en dan nog een baby.
Snachts wordt er ingebroken, maar de vader hoort lawaai en komt kijken. Het raam staat open en de vader loopt naar het raam,denkend dat de inbreker buiten gegaan is, en kijkt daar naar buiten terwijl de inbreker in het huis heel stil zich voortbeweegt.
De moeder staat intussen op de trapleuning , ziet de vader naar buiten kijken, ziet de inbreker ook heel stil achter de vader wegsluipen en probeert door een vaas te laten vallen de aandacht van de vader te trekken.
Het gevolg is dat de vader , moeder en kind worden doodgeschoten, (de baby ben ik neit zeker).
Daarna is er een flash forward : zoveel jaar later en toen moest ik gaan slapen van men ouders (het is heeel lang geleden
)
Ik weet dat het enorm vaag is , maar misschien herkent iemand de intro van deze film en kan deze mij de titel vertellen
Alvast bedankt
grtz
Hmm het lijkt wel op Death Race
audio.
-
- 100 berichten
- 1060 stemmen
Heel erg bedankt bubblez, dat is m idd:)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.