- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
J. Clouseau
-
- 976 berichten
- 1078 stemmen
Iemand een idee welke film dit is? Hij staat niet op MM en op Imdb.
(afbeelding)
Even gegoogled, vind enkel dat Clint Eastwood een 'bovennatuurlijke thriller' met die titel gaat maken, dus mogelijk is het zo'n fanart-poster voor die film.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hallo,
ik ga nu een hele vage beschrijving geven van een film die ik 2 jaar terug op tv heb gezien..
Ik dacht zelf dat christina ricci in de film speelde maar ik kan niks vinden onder haar naam
aan het einde, of tegen het einde aan, is ze op een kermis.. daar wordt ze achtervolgd.. geen misdaad/actie achtervolging hoor, maar zo'n hele enge..
Dit is heel vaag, dat besef ik.. maar misschien weet iemand m?
En dan nog 1 , geen idee of het dezelfde film is als die ik hierboven bedoel..
Ouders en een baby in een huis, krijgen een oppas.. die oppas begint op den duur de baby melk te geven (uit haar eigen borsten) en die oppas is steeds vaker bij dat kind.. en.. dat was het 
Hopelijk kunnen jullie me 1 of 2 titels geven!!
tweede film is Hand That Rocks the Cradle, The (1992)
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7414 stemmen
Even gegoogled, vind enkel dat Clint Eastwood een 'bovennatuurlijke thriller' met die titel gaat maken, dus mogelijk is het zo'n fanart-poster voor die film.
Nee, dat kan niet want de afbeelding komt van een site vol met VHS-covers: VHS Video Covers - coverbrowser.com
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14459 stemmen
Iemand een idee welke film dit is? Hij staat niet op MM en op Imdb.
Op Amazon staat een VHS van Hereafter, maar meer dan dat het een film uit 1987 is haal ik er niet uit!
Amazon.com: The Hereafter (1987) Euro Zombies: Video
Na wat verder te hebben gezocht, kom ik erachter dat de film uit 1983 is en inderdaad niet op IMDB staat. Namen van acteurs gevonden op een forum!
newG
-
- 956 berichten
- 2348 stemmen
hallo,
ik ga nu een hele vage beschrijving geven van een film die ik 2 jaar terug op tv heb gezien..
Ik dacht zelf dat christina ricci in de film speelde maar ik kan niks vinden onder haar naam
aan het einde, of tegen het einde aan, is ze op een kermis.. daar wordt ze achtervolgd.. geen misdaad/actie achtervolging hoor, maar zo'n hele enge..
Dit is heel vaag, dat besef ik.. maar misschien weet iemand m?
En dan nog 1 , geen idee of het dezelfde film is als die ik hierboven bedoel..
Ouders en een baby in een huis, krijgen een oppas.. die oppas begint op den duur de baby melk te geven (uit haar eigen borsten) en die oppas is steeds vaker bij dat kind.. en.. dat was het 
Hopelijk kunnen jullie me 1 of 2 titels geven!!
eindigen op een enge kermis... kzou zeggen final destination 3?
doodah
-
- 1538 berichten
- 1236 stemmen
'k had ook nog eens een vraagje over een titel.
'k weet er niet meer zoveel van, maar in ieder geval meer dan ik nog wist over Lawrence of Arabia. 
De film was een komedie en ging over een louch iemand uit de muziekindustrie. Ik herinner me dat op een gegeven moment er iemand met een basebal-bat werd neergeslagen. Ook was er een of ander grappig zwart figuur die per se acteur wou worden. Hij dacht het te maken met zijn wenkbrauw die hij kon optrekken zonder dat de andere meeging. Ook herinner ik me dit van hem: eerst bracht hij zijn duim naar zijn achterste, maakte daarna een ktssss geluidje, en zei vervolgens: oe, i am hot.
Ja, die kerel is me wel bijgebleven. 
Ik weet het, het is weer niet veel, maar hopelijk genoeg.
Danit
-
- 46 berichten
- 3 stemmen
Op een ander forum wordt er hierna gevraagd : "ik heb ooit eens een film gezien, gaat over een groep soldaten die zogenaamd op training moeten ( ik dacht op een eiland) de mannen worden gedropt en hebben zogenaamd een missie en weten niet dat ze echt neergeschoten worden. de leider was een generaal.
ik herinner me nog 1 scene van de film die gaat:
een soldaat die denkt dat dit een training is zit in de bosjes en ziet een commandpost en weet dat als hij daar raakt veilig is, hij rent eropaf en hij heeft het gehaald, hij komt een slechtere soldaat tegen die naar hem gaat richten, de blije soldaat zeg, heey ik heb het gehaald, de training is voorbij, waarbij deze man neergeschoten word in het echt;
Iemand enig idee?
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Basic misschien?
Danit
-
- 46 berichten
- 3 stemmen
Zat er ook aan te denken en zal eens vragen maar meende tch dat die film anders ging
spookje23
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hey all...
Ik zoek de titel van een actiefilm die enkele jaren oud is. Het gaat om een groep van de zwaarste gedetineerden ter wereld die bij elkaar op een eiland worden gezet, met het uitzicht op vrijheid, voor de laatste die het overleeft. Iemand enig idee????
Alvast bedankt!
Danit
-
- 46 berichten
- 3 stemmen
Zeer waarschijnlijk toch basic!ben benieuwd naar die gene zijn reactie
Bedankt voor het meedenken!
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
Hey all...
Ik zoek de titel van een actiefilm die enkele jaren oud is. Het gaat om een groep van de zwaarste gedetineerden ter wereld die bij elkaar op een eiland worden gezet, met het uitzicht op vrijheid, voor de laatste die het overleeft. Iemand enig idee????
Alvast bedankt!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hey all...
Alvast bedankt!
doodah
-
- 1538 berichten
- 1236 stemmen
@ doodah: Lijkt me Be Cool
Ja, dat is 'm. Bedankt! 
soulfly
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
een tijdje geleden heb ik bij een vriend het laatste deel van een film gezien nu zou ik graag de film eens helemaal bekijken maar ken de titel niet. er zitten geen gekende ackteurs in. tgaat over een groep jongeren op een bebost eiland die worden uit gemoord door een ervaren jager met zijn honden omdat hij wraak wil op de jongeren omdat zij verantwoordelijk waren voor de dood van zijn zo of zo
dank voor alle info
greertz wesley
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
een tijdje geleden heb ik bij een vriend het laatste deel van een film gezien nu zou ik graag de film eens helemaal bekijken maar ken de titel niet. er zitten geen gekende ackteurs in. tgaat over een groep jongeren op een bebost eiland die worden uit gemoord door een ervaren jager met zijn honden omdat hij wraak wil op de jongeren omdat zij verantwoordelijk waren voor de dood van zijn zo of zo
dank voor alle info
greertz wesley
In My Life
-
- 8 berichten
- 10 stemmen
In Film > Algemeen > Ik ben opzoek naar een film maar heb alleen een beschrijving....:
Hoi,
een vriend van mij vroeg of ik een film kon downloaden voor hem. Echter had hij geen idee meer hoe deze film hete, hij kon hem alleen maar omschrijven... Dus ik via de omschrijving die hij gaf googellen maar daar kwamen geen films uit rollen...
Dus ik dacht men op moviemeter weten veel van films en zouden mij misschien kunnen helpen.
Het genre is horror waarschijnlijk niet super eng (die vriend kennende
)
Zijn omschrijving: Er is een huis en de politie doet er een inval, als ze daar binnen zijn gebeuren er hele gekke dingen met de mensen daar...
Ik denk zelf dat dit niet genoeg is om de film te vinden maar ik kan het altijd proberen..
Alvast bedankt iedereen,
Kevin van Dijk.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Dat zou er een kunnen zijn uit de Saw reeks.
Daar doet de politie een inval in een huis waar allemaal boobytraps zijn (ofzo) en het is horror. Ik zou 't ff nakijken.
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
In Film > Algemeen > Ik ben opzoek naar een film maar heb alleen een beschrijving....:
Er is een huis en de politie doet er een inval, als ze daar binnen zijn gebeuren er hele gekke dingen met de mensen daar...
Het zou ook kunnen dat hij de film Quarantine of diens origineel [REC] bedoelt. Alleen gaat het in deze films om brandweerlieden die een huis binnengaan.
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7414 stemmen
Dit is blijkbaar ook een onbekende film, niet op MM of Imdb.

Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Uit welk jaar komt die BruceCampbell? Als ik bij Google Death Blow intoets krijg ik een link naar de film Spawn uit 1998. En die staat hier wel. Zou het die kunnen zijn?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hoi,
een vriend van mij vroeg of ik een film kon downloaden voor hem. Echter had hij geen idee meer hoe deze film hete, hij kon hem alleen maar omschrijven... Dus ik via de omschrijving die hij gaf googellen maar daar kwamen geen films uit rollen...
Dus ik dacht men op moviemeter weten veel van films en zouden mij misschien kunnen helpen.
Het genre is horror waarschijnlijk niet super eng (die vriend kennende
)
Zijn omschrijving: Er is een huis en de politie doet er een inval, als ze daar binnen zijn gebeuren er hele gekke dingen met de mensen daar...
Ik denk zelf dat dit niet genoeg is om de film te vinden maar ik kan het altijd proberen..
Alvast bedankt iedereen,
Kevin van Dijk.
Killers misschien?
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7414 stemmen
Uit welk jaar komt die BruceCampbell? Als ik bij Google Death Blow intoets krijg ik een link naar de film Spawn uit 1998. En die staat hier wel. Zou het die kunnen zijn?
Het is een film uit 1983, hierbij staat de regisseur en acteurs, maar nergens iets meer over te vinden. Te koop: Video: Death Blow aangeboden > Videofilms - actie en avontuur > Video en DVD > kapaza.be
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Vreemd. Ik heb volgens mij nu bijna een uur gezocht maar het lijkt wel of die film helemaal niet bestaat. De enige film die ik kan vinden met al die acteurs en regisseur is Billy Boy uit 1979. Alleen heet die regisseur op imdb niet Tom Spring maar Tim.
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7414 stemmen
Dat is hem! Thanks voor de moeite Vascago!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.