- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Iemand misschien enig idee welke film aan de volgende omschrijving zou kunnen voldoen?
Een vrouw reist af naar Parijs. Ze heeft al gelijk vermoedens dat er iets niet helemaal pluis is, haar vermoedens blijken uiteraard uit te komen. De film kent o.a. een scene waarin men in een grot in het water zwemt en dat er een groot feest gaande is ondergronds, in een volgens mij bekende plek in Parijs met allemaal schedels. In het eindshot zien we de vrouwelijke hoofdrolspeelster die 'onder het bloed zittend' in de buitenlucht een taxi staande houdt.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Ik ben opzoek naar een film maar heb alleen een beschrijving....:
Hoi,
een vriend van mij vroeg of ik een film kon downloaden voor hem. Echter had hij geen idee meer hoe deze film hete, hij kon hem alleen maar omschrijven... Dus ik via de omschrijving die hij gaf googellen maar daar kwamen geen films uit rollen...
Dus ik dacht men op moviemeter weten veel van films en zouden mij misschien kunnen helpen.
Het genre is horror waarschijnlijk niet super eng (die vriend kennende
)
Zijn omschrijving: Er is een huis en de politie doet er een inval, als ze daar binnen zijn gebeuren er hele gekke dingen met de mensen daar...
Ik denk zelf dat dit niet genoeg is om de film te vinden maar ik kan het altijd proberen..
Alvast bedankt iedereen,
Kevin van Dijk.
heb het niet afgezien dus weet niks van een inval!
IloveMoviesAlot
-
- 2 berichten
- 1 stemmen
Hi, iemand enig idee welke film dit is ? :
Het gaat over een gezin van een vader , moeder, en 2 dochters. De moeder overlijd (volgens mij door de oudste dochter vermoord door middel van gif ofzo maar dat weeti k niet zeker) en dan blijft die vader over met die dochters. Die oudste dochter trekt dan zo'n jurk aan van dr moeder (volgens mij rood) en wil als ware de plaats van dr overleden moeder innemen en de vrouw worden van haar vader. Het is geen sexfilm ofz, gewoon een normale dvd, ik zou deze graag weer eens willen zien met mn vriendin. Iemand enig idee ? Die jongste dochter was ongeveer 10 jaar en die oudste 18 ofz. Het is niet een hele oude film dat weet ik zeker.
Iron Maiden
-
- 2651 berichten
- 7072 stemmen
Ik loop al tijden rond met een film.
Het was een oude film, volgens mij met chuck norris.
Aan het begin zie je iets van drugdealers die worden neergeschoten en ergens anders in de film volgt ook een auto achtervolging, waarbij de auto van Norris op z'n kop vliegt.
Hij klimt er dan rustig uit en zegt tegen zichzelf; wacht even, de auto ligt op z'n kop.
Explodeert hij dan niet?
Vervolgens rent hij snel weg en duikt weg voor de explosie van de auto..
Dus als iemand dit bekent voorkomt of zelf een titel niet meer weet dan graag even reageren!
Iron Maiden
-
- 2651 berichten
- 7072 stemmen
En ik had er nog een.
Over een kind dat alleen thuis is, volgens mij ook met die Mcauly Calkin uit Home Alone.
Er komen dan criminelen langs en ik weet nog een scene dat hij z'n waterpistool vult met benzine en zo'n man in de fik zet.
Die man valt dan in een zwembad en word vervolgens neergeschoten door z'n leider omdat hij niet meer te gebruiken is?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik loop al tijden rond met een film.
Het was een oude film, volgens mij met chuck norris.
Aan het begin zie je iets van drugdealers die worden neergeschoten en ergens anders in de film volgt ook een auto achtervolging, waarbij de auto van Norris op z'n kop vliegt.
Hij klimt er dan rustig uit en zegt tegen zichzelf; wacht even, de auto ligt op z'n kop.
Explodeert hij dan niet?
Vervolgens rent hij snel weg en duikt weg voor de explosie van de auto..
Dus als iemand dit bekent voorkomt of zelf een titel niet meer weet dan graag even reageren!
Iron Maiden
-
- 2651 berichten
- 7072 stemmen
Jaaaaaa, dank je wel!
Nu nog er zien aan te komen.
Weet je de andere ook nog? ;p
bild
-
- 318 berichten
- 0 stemmen
Film waarbij een vrouw in een man verandert of omgekeert met onnozele humor en hiechelende meisjes.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
The Hot Chick? Heb je niet meer informatie?
bild
-
- 318 berichten
- 0 stemmen
The Hot Chick? Heb je niet meer informatie?
Hoeft niet, je zit er helemaal op !
blonde redhead
-
- 85 berichten
- 509 stemmen
In Overigen > Algemeen > Weet iemand welke film:
Kan mij er eigenlijk niet zoveel meer van herinneren maar wil graat weten of iemand weet welke film dit is. In het begin van de film spelen een aantal vrienden op straat. Dan gebeurt er iets met een auto wat weet ik niet meer precies. Vervolgens wordt je meegenomen naar zo'n 20 a 30 jaar later. Waar een moord gepleegd wordt. En dan zit de spanning vooral wie het gedaan heeft. En er komt nog wat uit het verleden terug. Het einde is dan weet bij het water. Klein beekje/riviertje en achter een bar als ik mij het goed herinner. Iemand een idee.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Phoe.. lang geleden dat ik die film gezien heb, maar ik dacht meteen aan Sleepers?
Dr is trouwens een speciaal topic voor. 
blonde redhead
-
- 85 berichten
- 509 stemmen
Kan mij er eigenlijk niet zoveel meer van herinneren maar wil graat weten of iemand weet welke film dit is. In het begin van de film spelen een aantal vrienden op straat. Dan gebeurt er iets met een auto wat weet ik niet meer precies. Vervolgens wordt je meegenomen naar zo'n 20 a 30 jaar later. Waar een moord gepleegd wordt. En dan zit de spanning vooral wie het gedaan heeft. En er komt nog wat uit het verleden terug. Het einde is dan weet bij het water. Klein beekje/riviertje en achter een bar als ik mij het goed herinner. Iemand een idee.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Tja, dat is een makkie. Volgens mij Clint's Mystic River !
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Het kon wel eens Mystic River (2003) zijn.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Idd maxcomthrilla! Nu je het zegt. 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Gebeurd helaas veel te vaak dat er zulke topic's geopend worden. 
blonde redhead
-
- 85 berichten
- 509 stemmen
Mooi. Als je de titel niet weet kom je er last op. Maar bedankt ga hem binnenkort nog maar eens kijken wist wel dat ik hem destijds erg goed vond.
blonde redhead
-
- 85 berichten
- 509 stemmen
Ben te lui zag het later wel dat het in dit forum moest en was te laat om hem te verwijderen.
fieko
-
- 409 berichten
- 1685 stemmen
Hee allemaal,
Ik zit nu al een middag mezelf gek te maken met een film, waarvan ik niet op de naam kom.
Het gaat om een oorlogsfilm waarbij soldaten uit de dodencel de kans krijgen om mee op een missie te gaan.
Deze missie is undercover gaan in duitsland om daar iemand te doden.
Iemand een idee?
Alvast dank!
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Hee allemaal,
Ik zit nu al een middag mezelf gek te maken met een film, waarvan ik niet op de naam kom.
Het gaat om een oorlogsfilm waarbij soldaten uit de dodencel de kans krijgen om mee op een missie te gaan.
Deze missie is undercover gaan in duitsland om daar iemand te doden.
Iemand een idee?
Alvast dank!
Eén van de Dirty Dozen films?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Doet er me aan denken dat ik eigenlijk ook al een tijdje met een film in mijn achterhoofd loop waarvan ik de titel maar niet kan achterhalen.
Het gaat om een Italiaanse film, die vrij recent is denk ik. Hoofdrolspelers zijn een jongen en een meisje en ze zitten (denk ik) op de middelbare school en het is net zomervakantie. Meisje gaat met vriendinnen/vrienden op reis (ik denk naar Griekenland), jongen mag niet mee. Besluit haar toch achterna te reizen. Verder weet ik niet echt meer wat er gebeurt. Iemand een idee welke film ik zoek?
fieko
-
- 409 berichten
- 1685 stemmen
Eén van de Dirty Dozen films?
Dank je! het was: Dirty Dozen: The Next Mission (1985)
Even via youtube opgezocht! merci bien
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Een makkie voor de kenners:
Hoe heet die alien / horror film ook alweer waarbij de "geïnfecteerden" te herkennen zijn aan een rood kruisje in de nek?
Bubblez
-
- 2065 berichten
- 2512 stemmen
Een makkie voor de kenners:
Hoe heet die alien / horror film ook alweer waarbij de "geïnfecteerden" te herkennen zijn aan een rood kruisje in de nek?
Ik denk deze: Invaders From Mars

wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dat is hem. Thanks!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.