• 16.343 nieuwsartikelen
  • 179.971 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.651 gebruikers
  • 9.416.837 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

VictorJan

• 17 berichten
  • 19 stemmen

Bedankt, dat was hem inderdaad ;D

doogle

• 11 berichten
  • 150 stemmen

In Film > Overige films > Wie weet de titel van deze film?:

Ik zoek de naam van een film! Deze heb ik al jaren terug gezien, dus ik weet ook niet meer precies hoe de film ging. Het was een volgens mij een zuid-amerikaanse, misschien mexicaanse film. Een comedie!!

Het gaat over een jongen die moet trouwen met een meisje, beide willen ze dit niet. Maar het gaat door compleet met feest en al, beide trouw kanidaten zijn verliefd op iemand anders en zoeken tijdens het feest contact met degene waar ze verliefd op zijn. Het feest loopt vreselijk uit de hand, allerlei grappige situaties. In de film spelen allerlei aparte types, het was een zigeuner-achtige film.

Kent iemand deze film? Ik vond deze film geweldig, maar heb hem toen op t.v gezien. En het is al jaren geleden, zou hem graag weer zien maar heb geen idee hoe de film heet! Dus... Ik hoor het graag!!

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3133 stemmen

doogle schreef:

In Film > Overige films > Wie weet de titel van deze film?:

Ik zoek de naam van een film! Deze heb ik al jaren terug gezien, dus ik weet ook niet meer precies hoe de film ging. Het was een volgens mij een zuid-amerikaanse, misschien mexicaanse film. Een comedie!!

Het gaat over een jongen die moet trouwen met een meisje, beide willen ze dit niet. Maar het gaat door compleet met feest en al, beide trouw kanidaten zijn verliefd op iemand anders en zoeken tijdens het feest contact met degene waar ze verliefd op zijn. Het feest loopt vreselijk uit de hand, allerlei grappige situaties. In de film spelen allerlei aparte types, het was een zigeuner-achtige film.

Kent iemand deze film? Ik vond deze film geweldig, maar heb hem toen op t.v gezien. En het is al jaren geleden, zou hem graag weer zien maar heb geen idee hoe de film heet! Dus... Ik hoor het graag!!

Dat is Black Cat, White Cat. Inderdaad een geweldige film.

doogle

• 11 berichten
  • 150 stemmen

Oh super!

Heel erg bedankt! De film is dus niet zuid-amerikaans! Hmm zeker zo in mijn geheugen opgeslagen. Maar dit is de film, heel erg bedankt!

Flieber

• 116 berichten
  • 829 stemmen

s0062423 schreef:

Voor een schoolopdracht ben ik op zoek naar een film waarin;

Een vrouw iets uit de ijskast neemt en wanneer ze haar omdraait stijve tepels heeft...

Dit lijkt mij toch echt King pin

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

ik zoek een film van begin de jaren 90

het is een actie komedie

ik denk dat het een politie film is ik ben het niet mee zo zeker

wat ik wel nog weet is dat er een klein flonzig diertje ofzo mee doet in de film die voor de grappige noot zorgt

meer kan ik verlopig ook niet kwijt

ik dacht dat het de film renegades was met lou diamond fhillips

maar ik ben het niet zo zeker

kan er mij iemand helpen?

bobbert85

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hallo ik zoek een film

ergens vorig jaar op tv geweest of het een nieuwe is weet ik niet.

het gaat over een man die wat meer voor anderen wilt doen (waarom weet ik niet meer precies) hij ontmoet dan een vrouw daar wordt hij een beetje verliefd op (volgens mij heeft zij een hond) ze woont in een soort typisch americaans houten rijtjes huis, als het dan wat slechter met haar gaat blijkt ze kanker te hebben, de film eindigt met dat ze samen of alleen over een brug lopen en dan zie je het zeg maar van de voorkant. aan het eind van de film sterft ze ook nog geloof ik. tja beetje vage omschrijving ik weet het maar deze film heeft redelijk wat indruk achter gelaten

zou iemand me aub kunen helpen?

bedankt.

Leland Palmer

• 23790 berichten
  • 4916 stemmen

Doet me aan Seven Pounds denken, al kloppen bepaalde dingen dan niet.

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Deze volgens mij... Autumn in New York

Stephan

• 7899 berichten
  • 1391 stemmen

Zou ook In the Land of Women (2007) kunnen zijn.

lotje1990

• 3 berichten
  • 0 stemmen

ik heb een film heelang geleden gezien en weet de naam niet van het film een daarom vraag ik jullie hulp. het gaat over een slachtoffer vrouw haar zoon is gekidnapt door een ander vrouw maar toevallig is haar zoon van de slachtoffer vrouw een van haar leerling en ze is in verwachting van haar tweede kindje en tenslotte hebben ze elkaar gevonden

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

lotje1990 schreef:

ik heb een film heelang geleden gezien en weet de naam niet van het film een daarom vraag ik jullie hulp. het gaat over een slachtoffer vrouw haar zoon is gekidnapt door een ander vrouw maar toevallig is haar zoon van de slachtoffer vrouw een van haar leerling en ze is in verwachting van haar tweede kindje en tenslotte hebben ze elkaar gevonden

wat komma's enzo zo fijn zijn.

Tr1bal

• 9 berichten
  • 3 stemmen

In Film > Overige films > Film over onderzeeboot?:

Hallo,

Ik heb ongeveer 10 jaar geleden een film gezien met een onderzeeboot. Deze boot werd met pedalen door de bemanning aangedreven. In de laatste scene verdrinken ze allemaal.

Beetje weinig info maar weet iemand misschien welke film dit is? moet van voor 1995 zijn denk ik.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Een onderzeeboot die met pedalen wordt aangedreven?

lol, dat zal wel een komedie zijn dan.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Apart dat ze pas in de laatste scène verdrinken. Lijkt me toch iets dat niet lang goed kan gaan. Al ben je natuurlijk wel de hele tijd aan het watertrappelen...

Heb verder geen idee.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The flinstones goes navy?

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Tr1bal schreef:

In Film > Overige films > Film over onderzeeboot?:Hallo,

Ik heb ongeveer 10 jaar geleden een film gezien met een onderzeeboot. Deze boot werd met pedalen door de bemanning aangedreven. In de laatste scene verdrinken ze allemaal.

Beetje weinig info maar weet iemand misschien welke film dit is? moet van voor 1995 zijn denk ik.

Volgens mij weet ik welke film je bedoeld. Ik kom alleen niet op de naam. Speelde het zich af tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog? En moest de duikboot (of Ironclad) vijandelijke boten ondermijnen?

Volgens mij is het die film. Misschien 'Ironclads'?

Tr1bal

• 9 berichten
  • 3 stemmen

is met een best bekende acteur. was idd toch echt een duikboot met pedalen

Volgens mij raakte ze een mijn op het eind. in de laatste shot zie je dat het water steeds hoger in de boot komt en dan zie je ze allemaal verdrinken. was echt een goede film.

Ironclads zegt me verder niets.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

lotje1990 schreef:

From Dusk till Dawn (1996)

of

Police Academy (1984)

?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Volgens mij weet ik welke film je bedoeld. Ik kom alleen niet op de naam. Speelde het zich af tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog? En moest de duikboot (of Ironclad) vijandelijke boten ondermijnen?

Volgens mij is het die film. Misschien 'Ironclads'?

Hunley, The (1999) ?

Tr1bal

• 9 berichten
  • 3 stemmen

wilde het net gaan zeggen! lol via ander forum gevonden idd:

YouTube - Hunley Mission [2/2]

The Hunley

(afbeelding)

Boot met soort van " pedalen" voor de armen

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

Tr1bal schreef:

In Film > Overige films > Film over onderzeeboot?:

Hallo,

klinkt als iets van team rocket uit een pokemon aflevering...

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Jaaah! Dat moet hem wel zijn! In ieder geval was dat de film die ik bedoelde, Thanks!

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

(quote)

From Dusk till Dawn (1996)

of

Police Academy (1984)

?

FAIL

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Phoenix schreef:

Apart dat ze pas in de laatste scène verdrinken. Lijkt me toch iets dat niet lang goed kan gaan. Al ben je natuurlijk wel de hele tijd aan het watertrappelen...

Heb verder geen idee.

Misschien was het dan ook wel een kortfilm

lotje1990

• 3 berichten
  • 0 stemmen

dat is het niet

lotje1990

• 3 berichten
  • 0 stemmen

die slachtoffer moeder is zijn lerares

s0062423

• 682 berichten
  • 1739 stemmen

Flieber schreef:

Dit lijkt mij toch echt King pin

Yup inderdaad. Bedankt voor de tip.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

lotje1990 schreef:

Volgens mij bedoel je met dit koeterwaals: De baby van een vrouw wordt gestolen. De vrouw is lerares en (jaren later) krijgt ze toevallig een jongen in haar klas waarvan ze vermoedt dat dit haar zoon is. Volgens mij heb ik zoiets ook wel eens gezien, maar ik kom echt niet meer op de titel.

Mischien zou het 'There Was a Little Boy' kunnen zijn.

Ik weet het iegenlijk wel zeker dat het die film is.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

koeterwaals:

dat je er nog uitkomt, netjes hoor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.