• 16.354 nieuwsartikelen
  • 180.001 films
  • 12.391 series
  • 34.320 seizoenen
  • 651.453 acteurs
  • 199.657 gebruikers
  • 9.417.641 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Nee, helaas. Hij draaide ook echt om een heel gezin, dus ouders met (jong volwassen) kinderen.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Norma schreef:

Nee, helaas. Hij draaide ook echt om een heel gezin, dus ouders met (jong volwassen) kinderen.

Volgende poging:

1969

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Volgende poging:

1969

Zowel de titel als beelden op you-tube deden helaas geen belletje rinkelen Denk dat de film ook van iets later, dus zeker begin tot halverwege jaren 90 is. Ik heb al gezocht op familie, gezin, broer etc, maar kom er niet uit. Toch is het wel een film die destijds de Nederlandse bioscopen wist te halen dus heel erg onbekend kan hij niet zijn zou je zeggen..

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

s0062423

• 682 berichten
  • 1739 stemmen

Voor een schoolopdracht ben ik op zoek naar een film waarin;

Een vrouw iets uit de ijskast neemt en wanneer ze haar omdraait stijve tepels heeft...

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

In ieder geval iets van Naked Gun of Hot Shots.

s0062423

• 682 berichten
  • 1739 stemmen

bedankt voor de snelle reactie.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

s0062423 schreef:

Voor een schoolopdracht ben ik op zoek naar een film waarin;

Een vrouw iets uit de ijskast neemt en wanneer ze haar omdraait stijve tepels heeft...

Wat voor schoolopdracht ìs dat?

s0062423

• 682 berichten
  • 1739 stemmen

Reclamevormgeving; Jupiler - Stelt voor; De essentie van een ijskast (Koud bier en stijve tepels).

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Norma,zal wel niet maar misschien deze: What's Eating Gilbert Grape (1993)

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

@ Baggerman en LEIDENAAR187 :

Enorm bedankt voor het meedenken (ik zou de film zo graag nog eens zien!) maar deze zijn het allemaal niet helaas.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Heb je geen hint,wie speelde erin ofzo...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Was volgens mij al genoemd Nomak...

Tja laatste poging Norma: My Family (1995)

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Heb je geen hint,wie speelde erin ofzo...

Jaaaaa.....als ik me dat kon herrinneren zou het zoeken een stuk makkelijker zijn In mijn herrinnering voor die tijd niet echt bekende koppen. (maar dat kan 15 jaar na dato natuurlijk wel anders zijn)

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Norma schreef:

Jaaaaa.....als ik me dat kon herrinneren zou het zoeken een stuk makkelijker zijn In mijn herrinnering voor die tijd niet echt bekende koppen. (maar dat kan 15 jaar na dato natuurlijk wel anders zijn)

Is het wel een Amerikaanse film?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Norma schreef:

(ik zou de film zo graag nog eens zien!)

alsjeblieft.

Safe Passage (1994)

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ja, dat lijkt me een goede gok.

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

combi schreef:

(quote)

alsjeblieft.

Safe Passage (1994)

Ja dat moet hem wel zijn! Goed van jou, mijn dank is groot

*edit* om er vervolgens achter te komen dat de dvd R2 niet te krijgen is, ik was destijds zeker de enige die het wel een aardige film vond

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2553 stemmen

Nog bedankt combi.

dzjing

• 3 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Ik zoek ..een titel:

De film die ik zoek begint met een oorlog op het slagveld china of mongolie, volgens mij een paar eeuwen geleden. een man brand een gaatje in een kaart.en valt vervolgens een stad? aan en rijdt te paard door een muur.

dan springt de film naar het nu en een vrouw en een man achtervolgen een jongen die door een soort raam in een andere dimensie verdwijnt....

Heeft iemand enig idee welke film ik bedoel?

Dzjing

J1981W

• 115 berichten
  • 72 stemmen

Ik ben op zoek naar een film die ik heel lang geleden heb gezien, ik denk zo'n jaar of 18. Het was een horrorfilm waarin een man werd achtervolgt door een soort gele zwevende balletjes waar een soort vorken uitkwamen, althans zo herinner ik het me. Beetje weird nu ik het zo opschrijf . Ben heel benieuwd of iemand dit bekend voorkomt! Heb destijds nachten niet geslapen en wil zo graag weten welke film dit was!

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

dat is phantasm van good ole coscarelli

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

dzjing schreef:

De film die ik zoek begint met een oorlog op het slagveld china of mongolie, volgens mij een paar eeuwen geleden. een man brand een gaatje in een kaart.en valt vervolgens een stad? aan en rijdt te paard door een muur.

dan springt de film naar het nu en een vrouw en een man achtervolgen een jongen die door een soort raam in een andere dimensie verdwijnt....

Dzjing

Misschien Crossworlds?

J1981W

• 115 berichten
  • 72 stemmen

@ mikey

Bedankt! Zou er zelf waarschijnlijk nooit achter zijn gekomen!

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3133 stemmen

dzjing schreef:

Dzjing

Dat is de beginscène van de film Day Watch

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

J1981W schreef:

@ mikey

Bedankt! Zou er zelf waarschijnlijk nooit achter zijn gekomen!

Graag gedaan!

dzjing

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Geweldig , ja dat is de film die ik bedoel bedankt voor het meedenken.

dzjing

DVD-T schreef:

(quote)

Dat is de beginscène van de film Day Watch

Hatznie

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Hoi iedereen,

Ik hoop dat dit toegelaten is om wat nieuw leven te blazen in een berichtje want deze film zou ik heel graag terug zien alleen al omdat ik in der tijd de film niet in zijn geheel heb mogen zien. (Ik was toen nog zo klein dat ik op tijd in mijn bedje moest, LOL, dermee...)

Even recapituleren wat er zoal gezegd is:

Hatznie schreef:

Hallo iedereen, ik ben al een tijdje op zoek naar de titel van een film.

In de jaren 90 heb ik eens een stukje van een film gezien waarin (ik vermoed 2 agenten) een omgebouwde rooie pick-up gebruikten om boeven achterna te zitten. In die pick-up was dan een knopje voorzien waarbij hij dan opeens super snel kon rijden wanneer ze die aanzetten%u2026 Als ik mij niet vergis was die pick-up zelfs een in beslag genomen voertuig. Het was zeker een Amerikaanse film en als ik mij goed herinner in een woestijn achtig landschap.

Heeft er toevallig iemand een idee wat de titel is van die film?

Hatznie schreef:

Halcyon schreef: Mad Max volgens mij (of een van de vervolgen).

Mja maar Mad Max is echt zo Sci-Fi. Terwijl de film die ik mij herinner moet een gewone actie film geweest zijn. Ik kan mij ook niet direct bekende acteurs herinneren. Mel Gibson zou mij dus zeker moeten bijgebleven zijn.

Misschien een ander detail dat ik meen te herinneren is dat die switch om sneller te kunnen rijden in het handschoenkastje zat ofzo. Het zal allesinds een beetje verborgen.

Hatznie schreef:

Erwinner schreef: Neon City (1992) misschien.

Nee sorry, het was zeker geen film met rare beesten of zombie's of science fiction. Een gewone actie film, met wat achtervolgingen en zo. Ik denk trouwens dat die rode pick-up jeep zelfs redelijk centraal stond in de film. Zoals "The general" centraal staat in The dukes of Hazzard. Het is mogelijk dat het ook gewoon maar een TV-film was. Heb hem indertijd allesinds op TV gezien.

Hopelijk heeft er iemand een beter geheugen dan ik op vlak van titels.

Alvast bedankt,

Hatznie.

pink_roosje

• 1792 berichten
  • 807 stemmen

@hatznie

heb even op imdb voor je gezocht maar dit is de enige film die een beetje in de buurt komt van je omschrijving.

miles from home 1988

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.