• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.683 gebruikers
  • 9.419.718 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Hatznie schreef:

Hallo iedereen, ik ben al een tijdje op zoek naar de titel van een film.

In de jaren 90 heb ik eens een stukje van een film gezien waarin (ik vermoed 2 agenten) een omgebouwde rooie pick-up gebruikten om boeven achterna te zitten. In die pick-up was dan een knopje voorzien waarbij hij dan opeens super snel kon rijden wanneer ze die aanzetten… Als ik mij niet vergis was die pick-up zelfs een in beslag genomen voertuig. Het was zeker een Amerikaanse film en als ik mij goed herinner in een woestijn achtig landschap.

Heeft er toevallig iemand een idee wat de titel is van die film?

Neon City (1992) misschien.

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

voskat78 schreef:

Hallo iedereen, weet iemand waneer en of deze film al op dvd is/uitkomt??

Jagdhunde (2007)

Ik had deze film vorig jaar in oktober op het Leids film festival gezien en vond het een erg fijne en mooie film, bij me verzameling zou willen hebben!!

Thanks anyway

Volgens mij kan je dit beter bij de film zelf vragen.

voskat78

• 510 berichten
  • 829 stemmen

Dick2008 schreef:

(quote)

Volgens mij kan je dit beter bij de film zelf vragen.

Daar heb je opzich wel een punt...

Bij deze gelijk gedaan.

Hatznie

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Nee sorry, het was zeker geen film met rare beesten of zombie's of science fiction. Een gewone actie film, met wat achtervolgingen en zo. Ik denk trouwens dat die rode pick-up jeep zelfs redelijk centraal stond in de film. Zoals "The general" centraal staat in The dukes of Hazzard. Het is mogelijk dat het ook gewoon maar een TV-film was. Heb hem indertijd allesinds op TV gezien.

Toch bedankt voor de suggestie.

vermeulen

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > ik zoek een bepaalde filmtitel:

Hoi..

Ik ben al een tijdje op zoek naar een bepaalde film maar vind hem nergens...

Ik weet ook niet meer zo heel juist hoe hij gaat maar ik ga proberen hem deftig te omschrijven.

nadat de ouders sterven wordt hun kind overgedragen aan hun beste vrienden. Deze zijn dan de voogden geloof ik en moeten hem opvoeden. ze gaan dan ook samen wonen. Ze kunnen het totaal niet met elkaar vinden, maar uiteindelijk worden ze toch verliefd..

tis ne romantische komedie geloof ik..

Ik hoop dat jullie kunnen helpen

Alvast bedankt

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

vermeulen schreef:

Hoi..

Ik weet ook niet meer zo heel juist hoe hij gaat maar ik ga proberen hem deftig te omschrijven.

nadat de ouders sterven wordt hun kind overgedragen aan hun beste vrienden. Deze zijn dan de voogden geloof ik en moeten hem opvoeden. ze gaan dan ook samen wonen. Ze kunnen het totaal niet met elkaar vinden, maar uiteindelijk worden ze toch verliefd..

Alvast bedankt

Heel misschien Matilda (1996)?

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

vermeulen schreef:

Hoi..

Alvast bedankt

doet me wat denken aan North (1994) maar ik ga er vrees ik naast zitten. Heb je nog wat meer info over de film?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

vermeulen schreef:

Hoi..

Alvast bedankt

Raising Waylon (2004)

vermeulen

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ja! dat is hem. Ik weet al waarom ik hem niet gevonden heb. Als je te veel films hebt kan je ze niet allemaal zien (of ik doe iets fout) dus had ik films gezocht met minstens 100 stemmen omdat ik dacht dat de film toch iets populairder ging zijn ha. maar enfin.. eind goed al goed. Bedankt

VictorJan

• 17 berichten
  • 19 stemmen

Ik ben op zoek naar de titel van een horrorfilm/thriller, heb hem lang geleden eens gezien maar weet de titel niet meer.

Het gaat over een gezin bestaande uit een moeder en 2 kinderen. De kinderen zijn allergisch voor licht, en de gordijnen moeten altijd gesloten blijven. Verder is er nog een rare regel, metname dat een deur altijd gesloten moet worden alvorens een volgende deur te openen. Er melden zich bedienden aan, maar achteraf blijkt dat ze eiegnlijk al dood zijn (een soort van zombies dus, maar verder lijken ze niet abnormaal) , ik herinner me nogeen scène dat ze een aantal graven (hun eigen graven) met bladeren bedekken om dit niet te doen uitkomen. Op het einde van de film herinnert de moeder in een soort trance dat ze haar eigen kinderen vermoord heeft en dat ze nu ook een soort zombies zijn...

Bedankt :^)

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2553 stemmen

Ik ben weer eens op zoek naar een filmtitel.

De film is een comedy en is niet zo oud, het kwam volgens mij tegelijkertijd uit met Knocked Up dacht ik. Dus ergens in 2007.

Het gaat over een vriendengroep en er zit eentje bij die graag een stuntman zou willen worden en je ziet 'm allemaal rare dingen doen met z'n brommertje.

Ik hoop dat dit genoeg info is.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Ik heb ooit een thriller gezien waarin Michael Ironside de hoofdrol speelt en voor de verandering eens in de rol van een Good Guy! Wie kan me zeggen hoe die film ook alweer heet?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Top Gun of Starship Troopers?

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Metalfist schreef:

Top Gun of Starship Troopers?

Nee die zijn het niet. Hij speelde ècht de hoofdrol en een heel sympathiek personage.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Shinobi schreef:

Ik ben weer eens op zoek naar een filmtitel.

De film is een comedy en is niet zo oud, het kwam volgens mij tegelijkertijd uit met Knocked Up dacht ik. Dus ergens in 2007.

Het gaat over een vriendengroep en er zit eentje bij die graag een stuntman zou willen worden en je ziet 'm allemaal rare dingen doen met z'n brommertje.

Ik hoop dat dit genoeg info is.

Hot Rod (2007)

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Nee die zijn het niet. Hij speelde ècht de hoofdrol en een heel sympathiek personage.

Cold Night Into Dawn (1997)

ik ken er nog 1 van hem maar weet de titel niet meer.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Haha iedereen lijkt hier alles te weten.

Maar ik heb een film die jullie zeker niet zullen weten.

Heb die film ongeveer 17 jaar geleden voor het laatst gezien.

Jeugdsentiment.

Een tekenfilm over een hondje die wat avonturen beleeft,maar was ook best zielig.

Op een gegeven moment komt die bij een aardige vriendelijke man terecht(denk een zwerver) maar die zwerver gaat dan dood en dan is die weer alleen....

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

combi schreef:

Cold Night Into Dawn (1997)

ik ken er nog 1 van hem maar weet de titel niet meer.

Jaááh Combi! Ik denk dat dat hem is! Voor de zekerheid nog effe checken op imdb. Niemand hier heeft hem nog gezien????

Edit: Het is Chaindance. Geniale film, waarin Ironside laat zien dat hij meer kan spelen als louter gekken en slechteriken.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Deze gezamelijke horde weet (bijna) alles!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Maar ik heb een film die jullie zeker niet zullen weten.

Heb die film ongeveer 17 jaar geleden voor het laatst gezien.

Jeugdsentiment.

Een tekenfilm over een hondje die wat avonturen beleeft,maar was ook best zielig.

Op een gegeven moment komt die bij een aardige vriendelijke man terecht(denk een zwerver) maar die zwerver gaat dan dood en dan is die weer alleen....

Rover Dangerfield (1991)

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

(quote)

Rover Dangerfield (1991)

Nee,maar wel close,het is wel zo'n soort film ja,alleen die hond zag er anders uit en speelde zich niet af op een boerderij.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

probeer scruffy, maar dan had je wel iets anders onthouden!

Halogeen123

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een Engelse film uit de jaren negentig , die gaat over een man die door zijn vrienden na een vrijgezellenfeest ergens (naakt) in de "middle of nowhere" wordt gedropt. Hij moet op tijd terug zijn voor zijn bruiloft. Een race tegen de klok.

alvast bedankt voor de reacties

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

probeer scruffy, maar dan had je wel iets anders onthouden!

Thanx,haha,ja het is scruffy,had hem op video,herken die hoes gelijk.

Had hem zolang niet gezien,wat had ik moeten onthouden dan?

THANX HAHA,echt lache dit.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Halogeen123 schreef:

Ik zoek een Engelse film uit de jaren negentig , die gaat over een man die door zijn vrienden na een vrijgezellenfeest ergens (naakt) in de "middle of nowhere" wordt gedropt. Hij moet op tijd terug zijn voor zijn bruiloft. Een race tegen de klok.

alvast bedankt voor de reacties

Staggered

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:
(quote)

wat had ik moeten onthouden dan?
dat zn moeder dood gaat!

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Deze gezamelijke horde weet (bijna) alles!

Dan probeer ik het nog een keer

Ik zoek een film die tussen 1990 en 1995 in de bioscoop draaide. Centraal stonden een gezin en familieproblemen. Ik meen me te herrinneren dat er een zoon op reis of in het leger/de oorlog ging en dat er iemand (die zoon?) overleed. Het is me niet meer duidelijk of de film zich in de jaren 90 of bijvoorbeeld in de jaren 50/60afspeelde, dat laatste is wel goed mogelijk. Volgensmij speelde een groot deel van de film zich binnenshuis af, maar ook daar kan ik me in vergissen.

Ik ben me er van bewust dat de beschrijving summier is, maar ik hoop dat iemand een idee heeft?

Halogeen123

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Staggered

Hartstikke bedankt voor de snelle (en juiste) reactie!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.