- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
fled-fan
-
- 29 berichten
- 7 stemmen
In Film > Algemeen > Filmnaam gezocht:
Ik zoek de naam van een film met hetvolgende onderwerp:
enkele mensen (Ik denk 6) logeren in een motel. Ze worden geterroriseerd door een persoon.
de film is denk ik ongeveer 3 a 4 jaar oud.
hopelijk weet iemand een naam?
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Waarschijnlijk Identity: http://www.moviemeter.nl/film/7413
Hier is trouwens al een topic voor.
Error_2009
-
- 107 berichten
- 1875 stemmen
hoe heet die film alweer waarin mensen in een
gevangenis een halsband omkrijgen en als ze proberen te
ontsnappen dat er hun hoofd word afgeblazen?
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
hoe heet die film alweer waarin mensen in een
gevangenis een halsband omkrijgen en als ze proberen te
ontsnappen dat er hun hoofd word afgeblazen?
In The Running Man met Arnie zit ook zo'n scène.
mylo2007
-
- 22 berichten
- 0 stemmen
hallo allemaal,
is dat er in de 1e scene een agent ( specialagent ) is ( in zijn gedachten dan want hij heeft zo'n helm op in real life is het maar een lozer en dan een beetje een held ) en dan red hij een bloedmooie vrouw of zo
waarna ze dan sex hebben en hij doodgaat door deze helm ofzo en er is nog een scene met een andere man het zelfde verhaal alleen deze zit in een racewagen, dus ook een soort held in zijn droom, waarna er een super mooi vrouwtje in zijn auto komt zitten waarna ze uitstappen en naar een gebouwtje gaan ofzo,
het gaat er in de film dus om dat ze moeten voorkomen dat er nog meer slachtoffers vallen dus ze moeten deze helm of bedrijf opsporen die dit virtual reality onderhoud
iemand nog een idee
ps was zo'n rtl5 filmpje
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
hallo allemaal,
is dat er in de 1e scene een agent ( specialagent ) is ( in zijn gedachten dan want hij heeft zo'n helm op in real life is het maar een lozer en dan een beetje een held ) en dan red hij een bloedmooie vrouw of zo
waarna ze dan sex hebben en hij doodgaat door deze helm ofzo en er is nog een scene met een andere man het zelfde verhaal alleen deze zit in een racewagen, dus ook een soort held in zijn droom, waarna er een super mooi vrouwtje in zijn auto komt zitten waarna ze uitstappen en naar een gebouwtje gaan ofzo,
het gaat er in de film dus om dat ze moeten voorkomen dat er nog meer slachtoffers vallen dus ze moeten deze helm of bedrijf opsporen die dit virtual reality onderhoud
iemand nog een idee
ps was zo'n rtl5 filmpje
Strange Days
Avalon
Program
eXistenZ
The Thirteenth Floor
Virtual Nightmare
Zoek eens op IMDB bij de keywords onder 'Virtual Reality'?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Tekwar? Dat heeft wel wat weg van je verhaal en is ook uitgezonden op één van de commerciele zenders.
stinissen (crew films & series)
-
- 23494 berichten
- 77012 stemmen
Je bedoelt waarschijnlijk
Deja Vu
mylo2007
-
- 22 berichten
- 0 stemmen
nee ook niet het is een film van de 90 er jaren
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
hallo allemaal,
iemand nog een idee
ps was zo'n rtl5 filmpje
Laatste pogingen:
Brainscan
Mindwarp
Darkdrive
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
mylo2007
-
- 22 berichten
- 0 stemmen
nee zijn het ook niet sorry
in iedergeval bedankt
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Hoi, niet schrikken, maar ik ben op zoek naar een cultfilm waarin een vrouw een stuk uit het gezicht van een man bijt, uit cannibalistische overweging. De film lag rond 2002 in de videotheken, maar was waarschijnlijk veel ouder. Volgens mij is het een SHOCK DVD ENTERTAINMENT film. Weet iemand het? Zeer veel dank!
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6601 stemmen
Kijk hier eens tussen.
RosaRose
-
- 5 berichten
- 574 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek een filmtitel..:
Ik weet alleen dat het klinkt als " Osie "
ik weet alleen niet hoe je het schrijft.
(Sorry voor deze misschien hele domme vraag)
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Het is wel handig als je op z'n minst (een beetje) weet waar de film over gaat.
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Oef dat wordt wel graven, maar bedankt voor de link.
Chjoke
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik ben opzoek naar de titel van een engels/amerikaanstalige film die ik jaren geleden eens gezien heb.
Ik herinner mij enkele scènes.
Er was er een met 'ik geloof' drie of vier mannen. Een was een half-gestoorde man met ,als ik het me goed herinner, een cowboyhoed, die dacht dat hij in zijn kont werd gebeten door een slang, maar hij was gewoon in een prikkelstruikje gaan zitten.
Er was geloof ik ook een latino-achtige man bij en een waarschijnlijk Amerikaanse man.
Dan was er nog een scène dat ze 'ik geloof' in een grot stonden. Daar kwamen ze slechterikken tegen. De latino-achtige man werd beschoten en dacht dat hij dood ging, maar het was gewoon een verfbom
Deze scenes speelden zich in een woestijnachtig gebied (in Amerika?) af, als ik het me goed herinner.
Weet iemand wat de titel is van deze film?
Chjoke
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ja! Dat is hem. Bedankt! Daar was ik al een hele tijd naar op zoek.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.