- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik kreeg een vraag van iemand die ik niet kon beantwoorden...
Een Frans meisje vertrekt naar Japan voor werk maar eindigt als toilet juffrouw.
Weet niet of het helemaal klopt, maar jullie kennende... 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Klopt ja, ik kan alleen niet op de titel komen...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Denk dat ie goed is, alvast bedankt Japie!
Mescaline
-
- 7101 berichten
- 3325 stemmen
Zoek een franse film die ik langere tijd geleden op tv eens gezien heb..
Gaat over een jongetje van ik denk.. een jaar of 8/9 die gitaarlessen neemt bijzijn opa(of oom?) en die volgends mij ook in een caravan woonde.. maar dat weet iknietzeker meer..
Ook zit er een meisje in van de zelfde leeftijd als de jongen.. laatste beelden zie je de 2 in het bos.. en in een open landschap met veel paardenbloemen.. misschien een beetje een vage uitleg maar het is zeker al 4 jaar geleden dat ikhet zag.. zodoende..
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
Zoek een franse film die ik langere tijd geleden op tv eens gezien heb..
Gaat over een jongetje van ik denk.. een jaar of 8/9 die gitaarlessen neemt bijzijn opa(of oom?) en die volgends mij ook in een caravan woonde.. maar dat weet iknietzeker meer..
Ook zit er een meisje in van de zelfde leeftijd als de jongen.. laatste beelden zie je de 2 in het bos.. en in een open landschap met veel paardenbloemen.. misschien een beetje een vage uitleg maar het is zeker al 4 jaar geleden dat ikhet zag.. zodoende..
Volgens mij is het Swing.
Mescaline
-
- 7101 berichten
- 3325 stemmen
Thanks Baggerman is idd de goede 
pff.. 20 euro op bol.. :S
Iemand die deze film misschien wilt ruilen?
Rambi
-
- 10 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Help please
:
Hoi moviemetertjes
ik had laatst een reclame gezien over een film
het gaat over:
"Een man die van de grond wil gaan"
alleen weet ik de titel niet meer....
kan iemand me helpen ? 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Iets meer info over de betreffende trailer zou wel welkom zijn...
Rambi
-
- 10 berichten
- 0 stemmen
The 40 year old virgin
was het denk ik 
had het vlug even gevraagt aan een vriend 
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/28279 Long weekend schiet me te binnen
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Hoi, ik ben op zoek naar een vrij recente film over een lerares die een relatie krijgt met een van haar vrouwelijke studenten. Ik geloof dat het een Spaanse film was, maar dat weet ik niet zeker meer. Weet iemand welke film ik bedoel?
mr-spoon
-
- 7 berichten
- 7 stemmen
Ik ben op zoek naar een film, waarbij er een cameraploeg wordt gevolgd. Het gaat over een spelshow waarbij er in een stad random mensen worden gekozen en de bedoeling is dat zij elkaar afmaken.
Zelf heb ik de film nooit gezien maar een kennis heeft er ooit over verteld.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar een film, waarbij er een cameraploeg wordt gevolgd. Het gaat over een spelshow waarbij er in een stad random mensen worden gekozen en de bedoeling is dat zij elkaar afmaken.
Bubblez
-
- 2071 berichten
- 2539 stemmen
Hoi, ik ben op zoek naar een vrij recente film over een lerares die een relatie krijgt met een van haar vrouwelijke studenten. Ik geloof dat het een Spaanse film was, maar dat weet ik niet zeker meer. Weet iemand welke film ik bedoel?
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Hmmm ... het was toch een andere titel, maar het geeft niet, toch bedankt.
Weet iemand misschien een Spaanse of Franse film van de laatste drie jaar over de relatie tussen een lerares en een van haar vrouwelijke studenten?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Klinkt een beetje als Battle Royale.
marcel70
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Zoek een filmtitel:
Ik zoek een film waar ik alleen van weet dat er een golfbaan in voorkwam waar de greenkeeper van de baan oorlogje voerde met volgens mij een mol.
Die mol vernielde met zijn gewroet de baan en de greenkeeper reareerde hierop door allerlei vallen te zetten en zelfs dynamietstaven re gebruiken.
Ik dacht dat Randy Quaid de greenkeeper was maar dat kan ik ook volledig mis hebben, dus ontzettend vaag allemaal, wie kan mij hier mee helpen?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Caddyshack waarschijnlijk...
karine01
-
- 8 berichten
- 5 stemmen
IK heb vorig jaar een film gezien over mensenhandel.
Was dacht ik in Mexico waar een klein meisje ging fietsen en plots door een auto werd meegenomen.
Haar broer gaat dan op zoek naar haar en omtmoet onderweg een politieagent die ook op zoek is naar zijn dochter.
Samen gaan ze dan verder op zoek naar de meisjes.
Iemand een idee welke film dit is ?
karine01
-
- 8 berichten
- 5 stemmen
Super Erwinner, dat was de film.
Aanrader trouwens.
Bedankt.
Error_2009
-
- 107 berichten
- 1875 stemmen
ik heb toen een horror gezien maar ben titel kwijt :S
gaat over een echtpaar dat een huis zoekt en die makelaar heeft bij elk huis een bizar verhaal over de vorige bewoners en op het einde gaat ie helemaal over the top en blijkt iedereen geschift te zijn 
wie kent hem?
Friday the 13 th
-
- 2560 berichten
- 2034 stemmen
ik heb toen een horror gezien maar ben titel kwijt :S
gaat over een echtpaar dat een huis zoekt en die makelaar heeft bij elk huis een bizar verhaal over de vorige bewoners en op het einde gaat ie helemaal over the top en blijkt iedereen geschift te zijn 
wie kent hem?
The House on Terror Tract
DeNnuZz
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hoi allemaal,
Ik loop me al een tijd wezenloos te zoeken naar een filmtitel.
De film speelt zich af in de toekomst, de wereld bestaat uit 3 grote bedrijven en voeren oorlog met elkaar. Op een moment wordt een grote verzegelde put per ongeluk geopend, waar dan gemuteerde mensen uitkomen die aan 1 arm een soort zwaard hebben zitten. Deze mutanten zijn niet te stoppen. Dan gaat 1 monnik een team samenstellen van mensen uit alle 3 de bedrijven van de wereld om deze mutanten te stoppen...
Ik hoop dat iemand deze kent.
groetjes,
Dennis
-Dave-
-
- 10 berichten
- 14 stemmen
Hoi allemaal,
Ik heb hulp nodig!! Ik heb ooit eens een film gezien, die ik best heel goed vond. Alleen ik heb geen idee hoe hij heet of wie erin spelen. Ik zal proberen te beschrijven wat ik nog weet:
Er is een jongen met een videocamera, die iets mijn zijn buurmeisje krijgt. De vader van die jongen is een soort militair, die absoluut niet wilt dat zijn zoon homo wordt (terwijl later blijkt dat die vader zelf homo is). Die jongen filmt met zijn camera alles, voornamelijk dat buurmeisje dus. Wat ik nog weet is dat zij voor het raam staat en haar borsten laat zien, terwijl hij haar vanaf zijn eigen huis aan het filmen is. Ook wordt op het einde de vader van het meisje vermoord...
Heeft iemand enig idee welke film ik bedoel??
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.