- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
N811
-
- 1459 berichten
- 913 stemmen
Een flauwe comedy. Over een overgevoelige man met liefdesverdriet . Hij gaat in zijn eentje op vakantie naar hawai en komt daar zijn ex tegen met een rockster. Er is een hele knappe vrouw die bij het hotel werkt waar de beste man uiteindelijk wat mee krijgt.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik was gisteren bij de Halloween Fright nights in Walibi en ik stond in de rij voor een horror huis. Tijdens het wachten werden en scenes uit horror films vertoond. Er was een scene over 2 meisjes die in een spookhuis van een kermis reden. Er waren redelijk neppe spoken te zien in dat spookhuis. Op een gegeven moment werd er een van die meisjes het karretje uit gesleurd. Ze had een beetje rood krulletjes haar. Ze spraken engels (dus waarschijnlijk een amerikaanse film). Het is niet veel informatie, heb er niet veel van gezien, maar heeft iemand een idee welke film dit is?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
http://www.imdb.com/title/tt0278475/
Maar denk het niet...
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Een flauwe comedy. Over een overgevoelige man met liefdesverdriet . Hij gaat in zijn eentje op vakantie naar hawai en komt daar zijn ex tegen met een rockster. Er is een hele knappe vrouw die bij het hotel werkt waar de beste man uiteindelijk wat mee krijgt.
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7489 stemmen
Ik was gisteren bij de Halloween Fright nights in Walibi en ik stond in de rij voor een horror huis. Tijdens het wachten werden en scenes uit horror films vertoond. Er was een scene over 2 meisjes die in een spookhuis van een kermis reden. Er waren redelijk neppe spoken te zien in dat spookhuis. Op een gegeven moment werd er een van die meisjes het karretje uit gesleurd. Ze had een beetje rood krulletjes haar. Ze spraken engels (dus waarschijnlijk een amerikaanse film). Het is niet veel informatie, heb er niet veel van gezien, maar heeft iemand een idee welke film dit is?
The Funhouse?
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
-Roald-
-
- 3178 berichten
- 803 stemmen
Ik ben opzoek naar een film die gaat over voodoo. Het speelt zich volgens mij af rond 1850, een zwarte familie word in een groot landhuis vermoord door volgens mij de dorps/stads-bewoners vanwege de rare rituelen die de zwarte mensen hadden en natuurlijk racisme. Jaren later zwerven de geesten nog steeds door het huis. Er wonen een oude man en vrouw in het grote landhuis. De Geest van de vroegere bewoner heeft plaats genomen in het lichaam van de oude vrouw. De vrouw kan geesten oproepen d.m.v. voodoo rituelen. Op een dag komt er een jonge vrouw de oude man verplegen want hij heeft zogenaamd een ''beroerte'' gehad waardoor hij niet meer praat en beweegt. Zijn vrouw had hem betrokken in zo'n voodoo sessie, zodat zijn lichaam overgenomen kon worden, wat niet was gelukt. Deze verzorgster komt er langzamerhand achter wat er met de man gebeurt is, als ze op zolder komt treft ze allerlei griezeligge dingen aan. De oude vrouw komt er achter dat de verzorgster er van weet en dan breekt de hel los. Op een gegeven moment komt (volgens mij de zoon van de oude vrouw) ook in de film voor. Hij is bezeten door de andere vermoorde ex-bewoner.
Dit is zo'n beetje wat ik er nog van weet
.
-Roald-
-
- 3178 berichten
- 803 stemmen
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Dat is hem volgens mij wel. Jammer van de lage waardering, maar zal hem toch eens opzoeken
Bedankt!
mikey
-
- 29002 berichten
- 5149 stemmen
Ow die heb ik voor een euro bij FRS gehaald, 10 of 5 voor 10,-
toppe
-
- 2 berichten
- 2 stemmen
In Film > Overige films > Wie kan mij helpen:
Hallo,
Voor m´n moeder ben ik opzoek naar de volgende dvd (info is niet super specifiek maar miss kunnen jullie film freaks er iets mee:D)
Ongeveer 3 tot 5 jaar geleden is er een film uit gekomen over een huisarts die uiteindelijk dood gaat aan aids. Deze film speelt zich af in america...
Iemand die het bekend voorkomt en zegt dat is de titel?
Edit: Geen idee waar je dit moet plaatsen, daarom maar in overige:)
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2539 stemmen
Ongeveer 3 tot 5 jaar geleden is er een film uit gekomen over een huisarts die uiteindelijk dood gaat aan aids.
Misschien bedoel je Dr. Lucille?
toppe
-
- 2 berichten
- 2 stemmen
Kans dat dat hem is... Is er niets vergelijkbaars minder lang geleden?
Danny1203
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
weet iemand misschien over welke film ik het heb? want ik weet niet meer hoe deze film heet.
Het gaat over een jongetje die in een bibliotheek schuilt voor een storm. Er is niemand in die bieb en op een moment rent dat jongetje weg voor een grote golf met verf ofzo. In het midden glijd hij uit en komt hij in de golf terecht. Vanaf daar is de film een tekenfilm.
Aan het eind wordt hij weer wakker midden in de bieb.
Iemand een idee?:P
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
weet iemand misschien over welke film ik het heb? want ik weet niet meer hoe deze film heet.
Het gaat over een jongetje die in een bibliotheek schuilt voor een storm. Er is niemand in die bieb en op een moment rent dat jongetje weg voor een grote golf met verf ofzo. In het midden glijd hij uit en komt hij in de golf terecht. Vanaf daar is de film een tekenfilm.
Aan het eind wordt hij weer wakker midden in de bieb.
Iemand een idee?:P
J. Clouseau
-
- 980 berichten
- 1095 stemmen
Ik zoek een film die gaat over een jongen die steeds in zijn bed plaste. Zijn moeder hing de lakens altijd te drogen en de voorbijgaande kinderen lachten hem altijd uit. Hij begon dan als de school uit was heel hard te lopen om de lakens binnen te halen voordat de andere kinderen passeerden. En op die manier is hij een heel goede loper geworden.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
gaat over een jongen die steeds in zijn bed plaste. Zijn moeder hing de lakens altijd te drogen en de voorbijgaande kinderen lachten hem altijd uit. Hij begon dan als de school uit was heel hard te lopen om de lakens binnen te halen voordat de andere kinderen passeerden. En op die manier is hij een heel goede loper geworden.
J. Clouseau
-
- 980 berichten
- 1095 stemmen
Ja! Dat was 'm! Dank je wel.
MaxiJazz
-
- 229 berichten
- 787 stemmen
In Film > Overige films > Wie kan mij helpen:
Hallo,
Voor m´n moeder ben ik opzoek naar de volgende dvd (info is niet super specifiek maar miss kunnen jullie film freaks er iets mee:D)
Ongeveer 3 tot 5 jaar geleden is er een film uit gekomen over een huisarts die uiteindelijk dood gaat aan aids. Deze film speelt zich af in america...
Iemand die het bekend voorkomt en zegt dat is de titel?
Edit: Geen idee waar je dit moet plaatsen, daarom maar in overige:)
mikey
-
- 29002 berichten
- 5149 stemmen
Ik ben op zoek naar een film dat gaat over vreemdgaan, eerder een tragikomedie.. het enige wat ik me eigenlijk nog kan herinneren is een scene in het donker met 2 vechtende piemels vanwege glow in the dark condoompjes. Die een soort van lightsable, star wars gevecht aangaan.
Mad Man Mundt
-
- 301 berichten
- 3816 stemmen
Ik denk dat je Skin Deep zoekt mikey.
mikey
-
- 29002 berichten
- 5149 stemmen
Skin deep Thanx, ik had het kunnen weten: Blake Edwards.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.