• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.301 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Volgens mij maakte joe een geintje

is 't niet 1984?

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Hobbes schreef:

Volgens mij maakte joe een geintje

Nee, ik was bloedserieus. Volgens mij zat er in die film een scene waarbij er iemand werd gemarteld door een rat op zn buik te leggen met een verhitte emmer er overheen.

Maar ik denk idd niet dat je deze film bedoeld .

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

Weten jullie hoe de horrorfilm heet. Het wordt gespeeld door William Shatner (geloof ik). Er valt soort meteoriet uit de lucht. Er komen spinnen eruit of spinnen raken bestemd. Op laatst zie je dat de gehele dorp met spinnenweb bedekt is. Het is een Z/W film. Had toen gekeken tijdens de DEADLY ERNEST HORROR SHOW.

stinissen (crew films & series)

• 23491 berichten
  • 77006 stemmen

Justice4All schreef:

Weten jullie hoe de horrorfilm heet. Het wordt gespeeld door William Shatner (geloof ik). Er valt soort meteoriet uit de lucht. Er komen spinnen eruit of spinnen raken bestemd. Op laatst zie je dat de gehele dorp met spinnenweb bedekt is. Het is een Z/W film. Had toen gekeken tijdens de DEADLY ERNEST HORROR SHOW.

Kingdom of the Spiders

http://www.moviemeter.nl/?film=17627

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

....Kingdom of the Spiders

http://www.moviemeter.nl/?film=17627

Bedankt, cijfer nu gegeven . Trouwens het is echt een superfilm

peter&linda

• 17 berichten
  • 504 stemmen

Daar zijn we weer.

We zoeken nu een thriller/horror over een clown (niet IT) en op een gegeven moment richt ie een pistool op iemand en schiet en dan komt er z'n vlaggetje met bang uit daarna schiet ie nog een keertje en dan schiet hij diegene dood.

We denken dat ie uit iets van de jaren 80 komt.

Meer weten we niet hopenlijk weten jullie het.

Alvast bedankt.

dvd

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek de titel van een film waarbij een vrouw haar man tracht te vermoorden omdat ie teveel flirt met andere vrouwen. Ze huurt een paar zwervers in, de man raakt gewond, de vrouw in de gevangenis en aan het eind van het verhaal wacht ie haar op en wordt alles weer goed

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Klinkt als Ruthless People maar zullen best wel meer films aan die beschrijving voldoen.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

De beschrijving verschilt op zo goed als alle genoemde punten met Ruthless People. Denk niet dat dvd die bedoelt.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

peter&linda schreef:

Daar zijn we weer.

We zoeken nu een thriller/horror over een clown (niet IT) en op een gegeven moment richt ie een pistool op iemand en schiet en dan komt er z'n vlaggetje met bang uit daarna schiet ie nog een keertje en dan schiet hij diegene dood.

We denken dat ie uit iets van de jaren 80 komt.

Meer weten we niet hopenlijk weten jullie het.

Alvast bedankt.

Ik meen een film met Jean-Paul Belmondo te herkennen. Hij berooft dan een bank als clown. Maar ik weet de titel ook niet meer. Ik zal es even op zoek gaan........

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

De film zou dus 'Hold-up' (1985) kunnen zijn met Belmondo. Maar dit is geen horrorfilm.......

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Wellicht Killing Zoe . Dat is wel Thriller/Horror.

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Queto Yurlunyur schreef:

De beschrijving verschilt op zo goed als alle genoemde punten met Ruthless People. Denk niet dat dvd die bedoelt.

Dat is Ruthless People niet.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

FisherKing schreef:

Wellicht Killing Zoe . Dat is wel Thriller/Horror.

daar zit zeker geen clown in

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Wel iets met maskers toch ?

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Ah, I'm also looking for a movie... Ik denk dat het een Belgische film is (nog niet zo oud) en de titel moet iets in de aard zijn van 'falen' ofzo. Of hij Engels of Ned. gesproken is weet ik niet, maar op de cover staat een twintiger met zwart halflang haar.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Esteban, ik denk dat je "Vallen" bedoeld, ook wel bekend onder de naam "Falling"

empirekees

• 1597 berichten
  • 2401 stemmen

Ik zoek een film met de volgende omschrijving. Een jongetje rijd met een rood speelgoed autootje een wereld in die geanimeerd is. Daar komen geloof koningen voor met cijfers en letters. Van hanna-barbera geloof ik.

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Yup dat is 'm Art! http://www.moviemeter.nl/?film=7276 Wil ik dolgraag eens zien, maar is nergens te vinden. Merci.

Priscilla

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar een film die gaat over een jongen die krijg via een oude radio contact met zijn overleden vader. Die gesprekken vinden in het verleden plaats. Hij gaat dan proberen om de dood van zijn vader te voorkomen. Wie oh wie weet hoe die heet..

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Lijkt me Frequency

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zeker van zijn...

Siemen

• 49 berichten
  • 781 stemmen

Ik zoek naar een filmtitel van een tv-filmpje met, ik meen, Pierre Bokma in de hoofdrol. Daar twijfel ik echter aan omdat ik door Bokma in te voeren bij 'Acteur' niet tot het gewenste resultaat kom. De film gaat over een man (is lid van de stichting van Dwaze Vaders) en een vrouw (journaliste) die strijden om hun dochtertje. De man heeft vreemde neigingen; als hij het dochtertje duwt als ze op de schommel zit gaat hij steeds harder duwen etc.

Is er iemand die mij verder kan helpen?

Alvast bedankt,

Siemen.

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Siemen schreef:

Ik zoek naar een filmtitel van een tv-filmpje met, ik meen, Pierre Bokma in de hoofdrol.

Jij bedoelt De Belager

jassonn

• 5303 berichten
  • 3236 stemmen

Purmerend schreef:

Muizen die door een mensenlichaam heen eten. Als marteling.

Wie weet hoe deze film heet?

Misschien bedoel je The Bone Collector.Daar zit in ieder geval wel z'n scene in.

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Ik zoek een titel van deze film:

Twee buurmannen hebben grote ruzies met elkaar. Hun zoons ook. 1 van de buurmannen komt door verbranding om het leven.

Iemand enig idee?

Brooklyn

• 1144 berichten
  • 1402 stemmen

Ik had een discussie met een vriendin over een scene: twee mensen staan op het toneel, lopen van elkaar weg en dan schiet de één de ander neer waarnaar er bloed in de vorm van een rood laken uit het lichaam komt. Het is dus een toneelstuk. Verder kan ik zeggen dat het niet uit Shakespeare in love komt.

Het is een vrij bekende film dachten we, maar we konden er niet op komen welke het nou was.

Iemand?

Derek

• 28 berichten
  • 286 stemmen

ik ben op zoek naar de titel van een film die gaat over een een soort japanse sage waarin een vadser zijn eigen dochter moest opbrengen omdat zij zwanger was van een of andere monster. voor de rest loopt verhaal gelijk met een spelletje, die de neefjes op dat moment spelen op de playstation.....iemand enig idee hoe deze film heet? bvd

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Brooklyn, dat komt uit The Talented Mr. Ripley (prachtige scene)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik heb, ik denk wel zo'n 8 jaar geleden, een keer iets op tv gezien (ik weet ook niet zeker of het een film of serie is) waarvan ik me nog een scene kan herinneren.

Een nog jong kind en een jonge vrouw staan in een kleedhokje op het strand. Op een gegeven moment pakt een van de twee lekzout en legt dat op de hand van de ander. Dan spuugt hij/zij erin en dan moet de ander dat oplikken. Volgens mij hadden die twee een affaire en op een gegeven moment kwamen de ouders van het jongetje erachter (als ik het me goed herinner).

Wie o wie weet welke film ik bedoel?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.