• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.124 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.685 gebruikers
  • 9.419.776 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

was al genoemd.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

(quote)

Laat ze maar kletsen hoor!

ook goed, volgens mij kan ie nog lang zoeken dan, of kickboxer moet een remake zijn van die film.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Karate tiger is het toch? Was nog niet genoemd.

Die Carpenter film was idd. al genoemd.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2247 stemmen

Het kan natuurlijk ook zijn dat meerdere films door elkaar gehaald worden. Maar wat beschreven wordt lijkt erg op Kickboxer.

Over Kickboxer: Jean-Claude in de hoofdrol, gaat richting Thailand om met iemand te worstelen. Die andere worstelaar heeft een vriend van Jean-Claude in het ziekenhuis doen belanden. Het resultaat is dat die vriend verlamt is en nu in een rolstoel zit. Jean-Claude gaat trainen in de jungle tussen boedistische (?) beelden. Vlak voor de wedstrijd wordt zijn vriendin gekidnapt. Zijn trainer wordt niet aangevallen, maar de hond van de trainer wordt wel bijna gedood. Het eindgevecht was een traditioneel gevecht waarbij de handen van de worstelaars omwikkeld waren met verband waaraan glasscherven kleefde.
Karate Tiger ken ik niet, maar aan het plot te zien lijkt hij wel op kickboxer.

Damiian

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Ik zoek een Anime Film..:

Nou ik heb eens op Canaal + is een Anime Film gezien en die zoek ik dus nu omdat het de mooiste (teken) film is die ik ooit heb gezien en hem wil.

Hij gaat als volgt:

Meisje rijdt met ouders in auto op een gevenmoment door een bos en krijgen autopech of zoeken de weg ofso, en het meisje loopt weg en komt uit bij een poort. ze stapt erin en komt uit bij een HEEL groot huis. Als ze ergens erin gaat komt ze bij een soort man met 8 benen/handen uit die bij een machine zit.. en zo doende komt ze in het huis terecht en beleeft veel.

Als iemand het zou weten, please tell me:)

Thanks alvast;)

~Damian

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

lordsnoopy schreef:
Het kan natuurlijk ook zijn dat meerdere films door elkaar gehaald worden. Maar wat beschreven wordt lijkt erg op Kickboxer.

Over Kickboxer: Jean-Claude in de hoofdrol, gaat richting Thailand om met iemand te worstelen. Die andere worstelaar heeft een vriend van Jean-Claude in het ziekenhuis doen belanden. Het resultaat is dat die vriend verlamt is en nu in een rolstoel zit. Jean-Claude gaat trainen in de jungle tussen boedistische (?) beelden. Vlak voor de wedstrijd wordt zijn vriendin gekidnapt. Zijn trainer wordt niet aangevallen, maar de hond van de trainer wordt wel bijna gedood. Het eindgevecht was een traditioneel gevecht waarbij de handen van de worstelaars omwikkeld waren met verband waaraan glasscherven kleefde.
Karate Tiger ken ik niet, maar aan het plot te zien lijkt hij wel op kickboxer.
goed omschreven, alleen was het geen worstelen.

notorious_kim

• 910 berichten
  • 1168 stemmen

Damiian schreef:

In Film > Algemeen > Ik zoek een Anime Film..:

Nou ik heb eens op Canaal + is een Anime Film gezien en die zoek ik dus nu omdat het de mooiste (teken) film is die ik ooit heb gezien en hem wil.

Hij gaat als volgt:

Meisje rijdt met ouders in auto op een gevenmoment door een bos en krijgen autopech of zoeken de weg ofso, en het meisje loopt weg en komt uit bij een poort. ze stapt erin en komt uit bij een HEEL groot huis. Als ze ergens erin gaat komt ze bij een soort man met 8 benen/handen uit die bij een machine zit.. en zo doende komt ze in het huis terecht en beleeft veel.

Als iemand het zou weten, please tell me:)

Thanks alvast;)

~Damian

sorry ik weet het niet, maar het lijkt me een leuke film die ik zeker ook eens wil zien.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

notorious_kim schreef:

sorry ik weet het niet, maar het lijkt me een leuke film die ik zeker ook eens wil zien.

het antwoord is allang gegeven:
Onderhond schreef:

Spirited Away

Nimrod

• 32 berichten
  • 96 stemmen

Ik zoek twee films die volgensmij allebei uit de jaren 90 komen.

De eerste gaat als het goed is over een makelaar die zijn huizen probeert te verkopen aan een man en een vrouw, maar achter elk huis zit een verhaal waardoor het huis te koop blijft staan.

De tweede film gaat over een jongen die visioenen krijgt van een moordenaar met (ja ik meen het echt) een oma masker op.

Ik heb deze films als het goed is een keer gezien op veronica maar dat is alweer een hele tijd geleden

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Nimrod schreef:

De eerste gaat als het goed is over een makelaar die zijn huizen probeert te verkopen aan een man en een vrouw, maar achter elk huis zit een verhaal waardoor het huis te koop blijft staan.

Terror Tract ?

Nimrod

• 32 berichten
  • 96 stemmen

Super, bedankt man!

fieko

• 409 berichten
  • 1688 stemmen

ik de titel van een film die volgens mij al redelijk oud is jaren 70/80.

het gaat over een huurmoordenaar die werkt voor een organisatie.

de huurmoordenaar neemt tegen de wil in van de organisatie een jongen in dienst of hij laat hem mee lopen. Deze jongen moet uiteindelijk de huurmoordenaar vermoorden van de organisatie. de film eindigt met de scene dat de jongen in een auto zit waar een bom in zit met briefje. de afsluitende woorden op dit briefje zijn: Ans boom you're dead.

wie kan me helpen? alvast dank!

citybird

• 4964 berichten
  • 4144 stemmen

fieko schreef:

ik de titel van een film die volgens mij al redelijk oud is jaren 70/80.

het gaat over een huurmoordenaar die werkt voor een organisatie.

de huurmoordenaar neemt tegen de wil in van de organisatie een jongen in dienst of hij laat hem mee lopen. Deze jongen moet uiteindelijk de huurmoordenaar vermoorden van de organisatie. de film eindigt met de scene dat de jongen in een auto zit waar een bom in zit met briefje. de afsluitende woorden op dit briefje zijn: Ans boom you're dead.

wie kan me helpen? alvast dank!

The Mechanic

fieko

• 409 berichten
  • 1688 stemmen

nice dank je!

Friday the 13 th

• 2560 berichten
  • 2034 stemmen

Nimrod schreef:

De tweede film gaat over een jongen die visioenen krijgt van een moordenaar met (ja ik meen het echt) een oma masker op.

Ik heb deze films als het goed is een keer gezien op veronica maar dat is alweer een hele tijd geleden

Zijn geen twee films btw, speelt zich allebei af in House on terror tract.

style

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Overige films > Wie kent deze films ?:

Hoi allemaal.

Ik heb eigenlijk 2 films gezien die ik graag op dvd wil hebben, maar het probleem is dat ik niet weet hoe ze heten. Dus misschien kunnen jullie me daar bij helpen. De eerste film gaat als volgt.

Het is een wedstrijd tussen 2 heren. Ze worden (ik geloof naakt) in een stad afgezet en dan moeten ze zo snel mogelijk rijk worden door mensen op te lichten. Ze stelen mobieltjes, laten mensen denken dat ze betalen voor een boottocht ,tewijl dat niet zijn eigen boot is, enz. Iemand eenig idee ?

De 2de film heb ik geloof ik een tijdje terug gezien op veronica. Het is niet echt een film, maar het zijn allemaal kleine filmpjes. Van hooguit 15 minuten. Het zijn horror fimpjes, maar er zit ook wel wat humor in.

Heeft iemand een idee hoe 1 van deze films heet ?

Bij voorbaat dank,

Quaest

• 1314 berichten
  • 1733 stemmen

k zoek 2 film titel.

film gaat over een vrouw die denkt dat ze gestalkt wordt. wanneer ze s'avonds overwerkt in een kantoor ontdekt ze dat de man in het gebouw aanwezig is. Dan begint het kat en muisspel. Ze weet op het laatst de politie te bellen die naar het gebouw komt. Ze vinden de man niet. Wanneer de vrouw in haar auto naar huis gaat ontdekt ze de man via haar achteruit spiegel in de auto.

En een film die vaker op tv komt.. een groep die gaan cruise schip veroveren maar dan is er niemand en met een grote monster

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Quaest schreef:

En een film die vaker op tv komt.. een groep die gaan cruise schip veroveren maar dan is er niemand en met een grote monster

Deep Rising.

Quaest

• 1314 berichten
  • 1733 stemmen

Ohja.. nu weet ik t weer -.-

basblaauw

• 10 berichten
  • 4 stemmen

Erwinner schreef:

(quote)

Laat ze maar kletsen hoor!

Deze is het! http://www.moviemeter.nl/film/4496 althans, vermoed ik...

Haha nice try, maar het is deel vier uit die 'serie'. King of the kickboxers, ofwel No retreat, no surrender 4. Eindelijk kan ik weer rustig slapen tnx anyways

http://www.moviemeter.nl/film/16776

http://www.gorila.sk/i/imgs_orig/578/23578.jpg dit plaatje omschrijft het niveau aardig

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Die heb ik ook gezien, Damme wist ik niet.

daffy

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Hoi!

Ik zoek de titel van een film die ik lang geleden gezien heb.

Zou 'm dolgraag nog eens willen zien, maar dat is nogal moeilijk als je de titel en acteurs niet weet.

Korte beschrijving van wat ik me nog herinner:

Het gaat om een man die in een parallelle wereld belandt, volgens mij via een spiegel. Er komt ook een journaliste in voor, die hem als het goed is helpt. Er is ook iets met een oor dat eraf is.

Ik snap dat het nogal moeilijk is te achterhalen met deze sumiere info, maar hoop toch dat iemand het herkent.

Het is overigens een mysterieuze best wel enge en spannende film

Anybody pleazzzzz? Thanx!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Is dat soms Blue Velvet? Ook in een heel ver verleden gezien trouwens.

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2539 stemmen

daffy schreef:

Hoi!

Ik zoek de titel van een film die ik lang geleden gezien heb.

Zou 'm dolgraag nog eens willen zien, maar dat is nogal moeilijk als je de titel en acteurs niet weet.

Korte beschrijving van wat ik me nog herinner:

Het gaat om een man die in een parallelle wereld belandt, volgens mij via een spiegel. Er komt ook een journaliste in voor, die hem als het goed is helpt. Er is ook iets met een oor dat eraf is.

Ik snap dat het nogal moeilijk is te achterhalen met deze sumiere info, maar hoop toch dat iemand het herkent.

Het is overigens een mysterieuze best wel enge en spannende film

Anybody pleazzzzz? Thanx!

Misschien zoek je de film Dream Demon! Echt een goede fantasy-horror, waarin niet een man (?!) maar twee vrouwen door o.a. spiegels gaan en in een bijzondere nachtmerrie belanden. Op een gegeven moment weet je als kijker niet meer of de hoofdpersoon droomt of wakker is. Het personage van Timothy Spall verliest een oor. Hier de cover!

daffy

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Ja het is de laatste, Dream Demon! Joepie, eindelijk... ik heb er zo lang naar gezocht en nu eindelijk gevonden! Nu nog een dvd of zoiets vinden. Bij Bol.com is-ie helaas niet te koop.

Iemand een idee?

Thanxxx!

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2539 stemmen

daffy schreef:

Ja het is de laatste, Dream Demon! Joepie, eindelijk... ik heb er zo lang naar gezocht en nu eindelijk gevonden! Nu nog een dvd of zoiets vinden. Bij Bol.com is-ie helaas niet te koop.

Iemand een idee?

Thanxxx!

Ik heb hem zelf op VHS, maar is moeilijk te vinden. De film is NIET op dvd uitgebracht. Je moet geluk hebben door een ex-rental te scoren in een videotheek. Als deze film nog in de schappen staat, zijn er vast videotheken waar je m uit de schap mag kopen. Tis namelijk een oude film waar geen haan meer naar kraait (behalve wij dan...).

Succes en fijn dat je m na lang zoeken hebt gevonden!

HTWO

• 17 berichten
  • 95 stemmen

style schreef:

In Film > Overige films > Wie kent deze films ?:

Hoi allemaal.

Ik heb eigenlijk 2 films gezien die ik graag op dvd wil hebben, maar het probleem is dat ik niet weet hoe ze heten. Dus misschien kunnen jullie me daar bij helpen. De eerste film gaat als volgt.

Het is een wedstrijd tussen 2 heren. Ze worden (ik geloof naakt) in een stad afgezet en dan moeten ze zo snel mogelijk rijk worden door mensen op te lichten. Ze stelen mobieltjes, laten mensen denken dat ze betalen voor een boottocht ,tewijl dat niet zijn eigen boot is, enz. Iemand eenig idee ?

De 2de film heb ik geloof ik een tijdje terug gezien op veronica. Het is niet echt een film, maar het zijn allemaal kleine filmpjes. Van hooguit 15 minuten. Het zijn horror fimpjes, maar er zit ook wel wat humor in.

Heeft iemand een idee hoe 1 van deze films heet ?

Bij voorbaat dank,

Lijkt mij ook een leuke film, hopen dat de titel snel wordt achterhaald.

mylo2007

• 22 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > zoek een film:

Ben op zoek naar een erotiche triller

maar weet geen titel,

het gaat over cybersex / virtual reality

1 scene weet ik nog, dan zit er een man in een stockcar

en dan komt er een bloedmooi vrouwtje naast hem zitten en

dan gaan ze naar een soort schuurtje in.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.