- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
mylo2007
-
- 22 berichten
- 0 stemmen
He combi,
nee die is het niet, het is een amerikaanse film
en nadat ze een erotische ervaring hebben gehad gaan ze dood
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Misschien Hard Drive (1994) of anders Net Games (2003) ?
daffy
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
Ik heb hem zelf op VHS, maar is moeilijk te vinden. De film is NIET op dvd uitgebracht. Je moet geluk hebben door een ex-rental te scoren in een videotheek. Als deze film nog in de schappen staat, zijn er vast videotheken waar je m uit de schap mag kopen. Tis namelijk een oude film waar geen haan meer naar kraait (behalve wij dan...).
Succes en fijn dat je m na lang zoeken hebt gevonden!
Heel erg bedankt voor de info! Jammer dat-ie niet (meer) te krijgen is, ik had hem graag nog eens gezien. Maar nu kan ik wel in de programmering zien wanneer-ie komt, dus ben ik er toch wat mee opgeschoten!
X
mylo2007
-
- 22 berichten
- 0 stemmen
He Legan,
jammer deze zijn het niet ik dacht even van wel, de 1e scene is een geheim agent ofzo en die red een bloedmooie meid, maar niet in het echt want hij heeft een virtual helm op dus gewoon in zijn gedachten
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6615 stemmen
In Film > Algemeen > zoek een film:
Ben op zoek naar een erotiche triller
maar weet geen titel,
het gaat over cybersex / virtual reality
1 scene weet ik nog, dan zit er een man in een stockcar
en dan komt er een bloedmooi vrouwtje naast hem zitten en
dan gaan ze naar een soort schuurtje in.
Deze misschien?
mylo2007
-
- 22 berichten
- 0 stemmen
nee die is het ook niet gaat moeilijk worden denk ik
master_alwin
-
- 21 berichten
- 25 stemmen
In Film > Algemeen > Hoe heet deze film ook alweer??:
De film begint met een ernstig auto-ongeluk, waarbij de acteurs (weet naam acteur niet meer) vrouw en dochter (of zoontje) overlijd.
Dit blijft jarenlang in hem rondspoken, terwijl hij ondertussen alleen woont. Dan ontmoet hij een vrouw, maar ze blijken nog al eens een andere mening te hebben. één van de twee lopen regelmatig bij elkaar weg.
Wat ik ook nog weet is dat de man heel goed een muziek instrument kan spelen en tijdens een live-show van iemand zomaar mee gaat spelen.
Het einde is volgens mij bij een kerkhof..
Hoe of wat verder weet ik niet meer precies,
Weet iemand ook alweer hoe deze film heet?
B.V.D Alwin Penninkhof
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
je bedoeld deze
http://www.moviemeter.nl/film/884
volgende keer kan je hier terecht.
http://www.moviemeter.nl/forum/7/165
slotje
master_alwin
-
- 21 berichten
- 25 stemmen
hmm,, ik had verwacht een bekende acteur in de film te hebben gezien,, maar ik ga deze film maar eens downloaden en kijken. Dan merk ik het gauw genoeg.
Bedankt!!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hmm,, ik had verwacht een bekende acteur in de film te hebben gezien,, maar ik ga deze film maar eens downloaden en kijken. Dan merk ik het gauw genoeg.
Bedankt!!
saxafoon toch? 
jazz 
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Ik zoek nog altijd een film dat gaat over een man met een bochel in z'n neus. De beste man slikt op 'n dag z'n trouw-ring in (om te voorkomen dat de vrouwen waarmee hij in aanraking mee komt niet weten dat hij is getrouwd, geloof ik), en hij *poept* het later uit. Vervolgens gaat hij de ring zoeken, dus ging hij in de poep graaien.
De man leek een beetje op Adrien Brody (misschien was het Adrien Brody?).
De man slikt z'n ring voor een vrouw, die hem aankijkt.
De vrouw keek van ''Wat doet hij nou?''
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
kArIzMa_Movie, lijkt me 1 of andere mell brooks film :s
master_alwin
-
- 21 berichten
- 25 stemmen
saxafoon toch? 
jazz 
Yup saxafoon is goed mogelijk..
Ik dank u zeer.. we gaan hem binnenkort ff weer eens kijken
DK115
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik zoek twee films, of eigenlijk documentaires. Mag dat hier ook?
1) Een serie over iemand die de zijde route volgt dwars door de meest onherbergzame gebieden. ik meen hem ooit op Discovery/national geographic is Belgie te hebben geizen.
2) ggaat over twee plaatsen ergens in de Himalaya (weet niet precies meer welke) die streden om de titel natste plaats in de wereld en een verslaggeven die helemaal depressief van al het water werd.
Manschot
-
- 152 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een Russische film;
Een jonge man woont op zichzelf in een flat, hij lijdt een vies leventje. Op een gegeven moment komt hij een vrouw tegen op straat die achtervolgt wordt door iets, ik weet alleen niet meer wat. Daarna krijgt hij zijn hele leven terug te zien, hij pestte zijn broertje want die was bang in het donker en uiteindelijk komt hij er ook achter dat hij nog een zus had die zelfmoord (?) heeft gepleegd omdat ze zwaar vernederd werd. Die zus verzamelde glazen beeldjes.
De film is nog van deze tijd, heeft iemand enig idee? Alvast bedankt! 
WalterB
-
- 77 berichten
- 138 stemmen
Beschrijving: (erg kort, langeleden gezien)
Een team van bankrovers dat banken gaat overvallen met maskers van presidenten of iniedergeval echte gezichtsmaskers (dus geen sok met gaten)
WIe weet deze film? Het liefst een PM maar mag ook hier 
Nog een:
Vanuit een telefooncel word een jongenman opgebeld door een sluipschutter en die drijgt hem (of zijn girlfriend? weet het niet meer) te vermoorden. Inmiddels worden de cops ingelicht en word ie omsingeld en uiteindelijk de sniper gepakt. Maar het laatste is nog het engste, een van de ambulance broeders sluit de wagen en daar blijft de camera op stilhangen (jep, dat was de sniper volgens mij)
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Een team van bankrovers dat banken gaat overvallen met maskers van presidenten of iniedergeval echte gezichtsmaskers (dus geen sok met gaten)
WIe weet deze film? Het liefst een PM maar mag ook hier 
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
Vanuit een telefooncel word een jongenman opgebeld door een sluipschutter en die drijgt hem (of zijn girlfriend? weet het niet meer) te vermoorden. Inmiddels worden de cops ingelicht en word ie omsingeld en uiteindelijk de sniper gepakt. Maar het laatste is nog het engste, een van de ambulance broeders sluit de wagen en daar blijft de camera op stilhangen (jep, dat was de sniper volgens mij)
phonebooth
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
iemand nog een idee
mylo2007
-
- 22 berichten
- 0 stemmen
He Comi,
nee deze is het ook niet het enige wat ik me kan herrineren
is dat er in de 1e scene een agent ( specialagent ) is ( in zijn gedachten dan want hij heeft zo'n helm op in real life is het maar een lozer en dan een beetje een held ) en dan red hij een bloedmooie vrouw of zo
waarna ze dan sex hebben en hij doodgaat door deze helm ofzo en er is nog een scene met een andere man het zelfde verhaal alleen deze zit in een racewagen, dus ook een soort held in zijn droom, waarna er een super mooi vrouwtje in zijn auto komt zitten waarna ze uitstappen en naar een gebouwtje gaan ofzo,
het gaat er in de film dus om dat ze moeten voorkomen dat er nog meer slachtoffers vallen dus ze moeten deze helm of bedrijf opsporen die dit virtual reality onderhoud
hoop dat je hier iets mee kunt
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
He Comi,
nee deze is het ook niet het enige wat ik me kan herrineren
is dat er in de 1e scene een agent ( specialagent ) is ( in zijn gedachten dan want hij heeft zo'n helm op in real life is het maar een lozer en dan een beetje een held ) en dan red hij een bloedmooie vrouw of zo
waarna ze dan sex hebben en hij doodgaat door deze helm ofzo en er is nog een scene met een andere man het zelfde verhaal alleen deze zit in een racewagen, dus ook een soort held in zijn droom, waarna er een super mooi vrouwtje in zijn auto komt zitten waarna ze uitstappen en naar een gebouwtje gaan ofzo,
het gaat er in de film dus om dat ze moeten voorkomen dat er nog meer slachtoffers vallen dus ze moeten deze helm of bedrijf opsporen die dit virtual reality onderhoud
hoop dat je hier iets mee kunt
http://www.moviemeter.nl/film/1057
deze heb ik gisteren nog besteld, geen idee of het de film is die je zoekt maar toch een gokje :s
anders
mylo2007
-
- 22 berichten
- 0 stemmen
Hi New G
nee deze zijn het niet niemand weet het volgens mij maar toch bedankt
WalterB
-
- 77 berichten
- 138 stemmen
Beschrijving:
2 agenten werden bij elkaar geplaatst en zaten een grote drug deal op het spoor, dmv een zwarte "bling bling" amerikaan (beetje pooier achtig) die vond dat het zijn neighbourhood was. Uiteindelijk vinden ze de gestolen drugs op een veiling in de kofferbak van een auto.
Het leuke feit aan de drugs was dat het niet geroken kon worden door politiehonden want er zat geen geur aan. 1 van de agenten had blond lang haar.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik zoek ook nog steeds een jaren 90 film.
Het ging ongeveer over Aliens die mensen meenamen voor onderzoek.
Fire in the sky is het geloof ik niet, al denk ik al een poos dat het deze toch wel was.
Intruders is het ook niet.
Misschien iemand nog tips?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.